De autoweg komt plotseling omhoog

Gestart door Gabriëlla, juli 22, 2016, 22:59:39 PM

Gabriëlla

Vannacht weer zo'n merkwaardige droom gehad.

Ik sta langs een autoweg (geen snelweg), wil oversteken maar heb het gevoel dat ik niet naar rechts moet gaan. Ik ben nog niet links de straat overgestoken of rechts komt de autoweg ineens in golven omhoog!! Dit terwijl zij daar nota bene met hun auto rijden!!
Niet veel later sta ik met een vriendin van heel vroeger voor een kippenhok. Zij haalt die kip uit dat hok en geeft hem aan mij. Ik aai haar over haar snavel en dan word ik wakker.

Ik weet dat kippen voor voorzienigheid staan. Geef je over aan de voorzienigheid lijkt deze droom aan te geven.

GABRIELLA

Carla

En ik moet ook denken aan 'luister naar je intuïtie'  ;D
Dat bepaalde kennis die je al heel lang hebt (vriendin van vroeger) wel weer eens van stal gehaald mag worden (of uit het hok gehaald).

Dat zijn mijn associaties met jouw droom (wat misschien wel meer over mij zegt dan over jou. In ieder geval moet ik nu nodig naar bed!)

Gabriëlla

Hey Carla! 8)

Ik zit in ieder geval wel in een mega proces van terug gaan naar mijn innerlijk kind. Absoluut niet op een manier van vroeger was alles veel beter, integendeel: ik heb daar een heel genuanceerde mening over. Met terug gaan naar mijn innerlijk kind bedoel ik dat ik mijn oorspronkelijke wensen weer ga herinneren! Luisteren naar mijn intuïtie hoort daar natuurlijk ook bij ;D En dan vooral er weer op durven vertrouwen!

Mijn spontane kantje van vroeger mag ook weer eens van stal gehaald worden! Misschien is dat zelfs nog belangrijker. Ik merk al enige tijd dat ik innerlijk stukken verhard ben.

GABRIELLA

Carla

Dan was dat wel een hele mooie droom Gabriëlla!

Ennuh.. als vroeger alles beter was, dan hadden we dat vast nooit achter slot en grendel gezet  :-*

Gabriëlla

Had mijn oma dat ooit maar geweten Carla! Want die zette niet zomaar iets achter slot en grendel!

GABRIELLA

Carla