Wil iem een legging doen voor mij aub?

Gestart door JustMe, juli 17, 2016, 18:23:50 PM

JustMe

Hallo,

Zou iem een legging voor me willen doen aub?
Dank u wel.
JustMe

Gabriëlla

Ik wil best een legging voor je doen JustMe! Heb je nog speciale vragen?

GABRIELLA

JustMe

Ik had graag een legging op liefdesvlak
Alvast dikke merci!

Gabriëlla

Merci JustMe!

Vanavond heb je hem, heb nu te weinig tijd omdat ik zo naar mijn werk moet.

GABRIELLA

JustMe

Gabriëlla

Hoi JustMe,

Ik weet eerlijk gezegd niet of je een man of vrouw bent. Ik ben daarom maar op mijn gevoel afgegaan en de vrouw als uitgangspunt voor jouw persoon genomen en de Heer voor jouw toekomstige partner.

Hart    -De Toren   -   De Ruiter-    De Zeisen     -De Beer    - De Berg    -De Tuin    -De Sleutel
Schip  -   Vossen  -   DE DAME-    De Weg        -Het Huis    -DE HEER  -De Wolken- Ruiker
Boom  - Het Kind  -  De Roede -   De Lelie        -De Muizen  - De Ring  - Klaveren  - De Hond
Sterren- Vogels    -   De Brief   -   Het Anker     -De Maan     - De Kist   - Het Kruis - De Zon
                                 Het Boek -   Ooievaar       -De Vissen   - De Slang

Je krijgt in ieder geval contact met twee heren bij jou in de buurt. Je hoeft er in ieder geval niet ver voor te rijden. Ik krijg het gevoel dat er iemand uit het verleden op je pad komt. Het hart ligt tenslotte helemaal links. In combinatie met De Ruiter en De Toren, krijg ik het idee dat die persoon uit het verleden wel contact met je wil maar op de een of andere manier niet durft en/of niet kan.Het nieuws is in ieder geval geblokkeerd!

Zie DE HEER, om hem heen De Berg en De Wolken! Met De Tuin erbij denk ik dat hij problemen op het sociale vlak heeft. Ik denk dat hij niet zoveel vertrouwen meer in relaties heeft. Ik sluit ook niet uit dat hij problemen met zijn huis heeft.

Ik denk dat je uiteindelijk met iemand uit je kennissenkring een langdurige relatie krijgt maar dat laat nog wel even op zich wachten! Op de een of andere manier moet je eerst een bepaalde fase met deze man door. Ik kan er de vinger niet op leggen maar voel dat het hier om een stuk onuitgewerkt karma gaat.

GABRIELLA

JustMe

Hallo Gabriëlla,
Dank je wel voor de legging.
Het doet me enorm veel deugd om dit te lezen en ik kan het volledig plaatsen.  Ik heb reeds een lange strijd achter de rug en het blijft moeilijk om erin te geloven maar dit geeft me weer een duwtje in de rug.

Dank je wel
JUstMe

JustMe

GAbriella,

Misschien toch nog een vraagje. Die man uit mijn kennissenkring, is dat dezelfde man die me probeert te berichten?

Gr
justMe

Gabriëlla

Ik heb even gekeken maar kan dit op heden niet goed peilen. Ik krijg er geen gevoel bij in ieder geval.

JustMe