Klopt deze Keltische legging wel? Nummer is anders...

Gestart door Zootje, juli 17, 2016, 17:53:21 PM

Gabriëlla

Hoi Zootje,

Als jij schrijft dat je het moeilijk vindt om naar jezelf te luisteren, geef je zelf al het antwoord op je vraag: Staven 3 is dus in hoofdzaak voor jezelf bedoeld! Het gaat er dus om, om weer helemaal opnieuw contact met jezelf te maken. Het gaat om naar jezelf durven luisteren!

Door je gebrek aan zelfvertrouwen, word je naar mannen getrokken die daar juist teveel van hebben (zie de kaarten van je vriend in je relatielegging). Jij denkt daar steun aan te kunnen ontlenen maar het tegendeel zal waar zijn! Dat is die fata morgana waar je steeds tegenaan loopt. Je hebt dit namelijk niet alleen bij je huidige vriend maar ook je ex vriend en waarschijnlijk ook nog bij anderen gehad.

De vraag is ook hoe je dit patroon gaat doorbreken.

GABRIELLA

Zootje

Hoi Gabriella,

Sorry.. wordt er triest van merk ik.  Ondanks dat ik naar mezelf luister blijf ik verkeerde keuzes maken.  En als ik dan denk ik doe t anders. . Want vorige keer etc... Gaat t ook verkeerd. . En blijkt T weer de bekeerde keuze. .. Dus linksom of rechtsom. . T maakt geen verschil. ..

En t aparte is dat mijn vriend en ook mijn ex de initiatiefnemers waren in het leggen van contact met mij.. een "oogje" op mij hadden.. en ik t juist afhield bij beide. . Ik kijk eerst de kat uit de boom..

Doorbreken.. tja. . Iets aan mijn zelfvertrouwen doen. . En geen relatie meer aangaan want dan ligt afhankelijkheid op de loer... 😊😊

Groetjes Zootje

Gabriëlla

Er met iemand over praten, is dat misschien een optie Zootje?

GABRIELLA

Zootje

Ja doe ik wel hoor. . Vriendinnen en vrienden. .. ze weten wat ik heb meegemaakt. . En toch. . 9 vd 10 keer doet mijn onderbuik gelijk hebben. . En tja ook wel eens niet.  En als je onzeker wordt terwijl er niks adh is. . Werkt dat als een soort self fufilling profesy (of hoe je dat ook al weer schrijft)
En dan gebeurd dat waar je bang voor bent.

Aan de andere kant denk ik dan . Als de ander geen geduld heeft om met mijn onzekerheid om te gaan. .. is die persoon t dan waard?  :)

Groetjes Zootje

Gabriëlla

Een persoon die geen geduld met jou heeft is sowieso niet de ware voor je!

Zootje

Of ik stel t geduld van mensen wel heel erg op de proef....

ðŸ˜,ðŸ˜,ðŸ˜,

Dit is t laatste wat ik er over ga vragen. . Daarna ga ik in standje loslaten... 😊

Ik heb 2 dagen geleden relatielegging gedaan. . Zo eentje waarvoor je betalen moet.  Dat heb ik gedaan maar mijn indruk is dat de teksten wat algemeen zijn. . Ik vroeg mij af hoe jij de legging zou uitleggen Gabrielle. . Zou je nog 1 keer willen kijken?

Betreft de legging met links 3 kaarten onder elkaar voor je eigen deel.  In t midden de kaart voor huidige stand vd relatie en rechts t rijtje van 3 voor je partner

Situatie relatie: hoge priesteres

Eigen inzicht: Bekers aas
Eigen emoties: de kluizenaar
Eigen gedrag: de duivel

Inzicht ander: de maan
Emoties ander:staven 8
Eigen gedrag: bekers 7

Voor mij is t iig duidelijk dat ik ff in mezelf moet.  Maar die hadden we al opgemerkt natuurlijk 😊😊

Groetjes Claudia

Gabriëlla

Heb je jezelf daarom Zootje genoemd ;D ;D ;D

Inzichten van jou en hem.
Jij verlangt naar eenwording met hem (Kelken Aas) en hij is juist bang voor die eenwording (De Maan). Ik heb zelfs het idee dat hij dat helemaal niet wil. Hij is in ieder geval ergens huiverig voor en/of hij is niet eerlijk. Op zijn minst luistert hij niet goed naar zichzelf.

Jullie emoties.
Jij hebt echt iemand nodig met wie je op hoog niveau zielscontact hebt. Relaties die puur op zekerheid gebaseerd zijn is niets voor jou. Als de binding niet diep genoeg is dan hoeft het voor jou niet (De Kluizenaar). Hij is daar een stuk oppervlakkiger in (Staven 8). Zijn gevoelens kunnen heftig zijn maar ik denk niet blijvend.

Jullie gedrag.
Zie ik bij jou De Duivel liggen, denk ik meteen het klopt niet. Die relatie niet maar ook niet het feit dat zij naar hem toe getrokken wordt. Op de een of andere manier ben je jezelf niet trouw. Verwacht jij niet veel van jezelf ten aanzien van relaties?
Ik krijg een beeld van een wat schimmig, onberekenbaar figuur, niet het type wat ik bij jou verwacht maar dat ligt natuurlijk aan mij.

GABRIELLA

Zootje

Voordat ik verder reageer vroeg ik mij af wat je verklaring is bij de situatie van de relatie kaart: hoge priesteres...

Groetjes Zootje

Gabriëlla

Sorry Zootje, was ik per ongeluk vergeten op te schrijven!

De Hogepriesteres geeft mij een gevoel van verleiding (voor zelfbevestiging??) maar geen vervulling.