Zelfde kaarten

Gestart door Clauvantm, juli 17, 2016, 12:36:38 PM

Clauvantm

Hallo. Ik ben net nieuw op de forum maar heb wel direct een vraagje en hoop dat iemand me kan helpen...

Laatst had ik de vraag: komt er een verandering in mijn huis?
En kreeg als antwoord: lijkkist/ooievaar/kruis.

Kort erna (alles weer geschut en wel)
Vroeg ik de kaarten of de verandering met mijn huwelijk te maken had...(ik zag de ooievaar voor een dergelijke verandering) voor de 2e vraag kreeg ik de volgende kaarten: lijkkist/huis/kruis.

2 keer achter elkaar de lijkkist en het kruis op dezelfde plek...
Kan iemand me helpen wat dit kan betekenen?

Mijn eigen verklaring was echter het volgende:
de lijkkist met ooievaar laat zien dat er een verandering komt"letterlijk een negatieve verandering"
Lijkkist met kruis staat voor pijn en verdriet.
De ooievaar met kruis staat letterlijk voor "moeilijke verandering"...

2e legging:ja hierin komt een grote verandering met pijn en verdriet waarbij iemand herdacht gaat worden...

Ben ik hiermee op de goeie weg??


Gabriëlla

Hoi Clauvantm,

Als je steeds dezelfde kaarten trekt, dan is dat een duidelijk signaal dat je op iets wordt gewezen! Het onderwerp vraagt dan extra aandacht!

Wat ik aan jou leggingen zie, lijkt er een grote verandering in je huis aan te komen die onomkeerbaar is (Lijkkist en Het Kruis). De Ooievaar geeft in ieder geval een grote onderneming aan. De aanloop naar die verandering kan lang zijn (De Ooievaar) maar dan komt deze uiteindelijk toch en is dat onomkeerbaar.
Dit kan op emigratie naar een ver land slaan maar het kan ook een gewoon een uiteindelijk vertrek uit je huis zijn. Dit vanwege moeilijkheden in de buurt. Ook al gaat die verandering in eerste instantie met pijn en verdriet gepaard: De Ooievaar zegt mij dat je alles goed aan kunt.

Kan het op een (toekomstige) kinderwens slaan?

Clauvantm

Bedankt voor je reactie. We hebben 1 kindje en willen er niet nog 1 dus dat kan het niet zijn.

Ik heb een paar keer met alle 36 kaarten in mijn toekomst gelezen dat er iemand overlijd en telkens in combinatie met een man of ring ...

Clauvantm

Daarom ook de 2e vraag of het met mijn huwelijk te maken kon hebben....

En jullie visie hierop....ik kan het niet loslaten

Gabriëlla

Kun je die toekomstlegging hier op het forum plaatsen? Dan heb ik het hele beeld!


GABRIELLA

Clauvantm

Gabriella dank je voor je reactie.

Ik heb hier 3 verschillende voorbeelden  uit de legging. Telkens is het de eerste rij die naast mijn persoonskaart ligt.

Heer/lijkkist/seizen/anker/kruis

Boek/brief/lijkkist/man/kruis

Klaver/wolk/schip/lijkkist

Ik weet niet of je hier iets aan hebt...

In ieder geval dank je voor het kijken.

Clauvantm

3 keer een verschillende legging bedoel ik....

Clauvantm

De laatste keer was afgelopen week en stond 1 can deze combinaties er niet tussen (de kruis die erbij staat staat altijd naast de man)

Laatste legging is als volgt:

Anker  berg     klaver   vissen vogel
Ruiker vrouw  wolken  roede  man
Slang   ruiter   schip     beer    tuin
Muis     weg     lijkkist   maan  ring

Toren   brief         hond     kruis
Vos      ooievaar  huis       boom
Zon      ster           sleutel   kind
Zeis     lelie            hart      boek

Gabriëlla

Hoi Clauvantm,

Boek/Brief/Kist/Man/Kruis valt mij als eerste op. Het Boek en de Brief geeft voor mij aan dat een bericht meer inhoudt dan er vermeld wordt. In essentie wil een man een kruis over iets maken maar waarover en waarom wordt niet vermeld. Zo voelt dit momenteel voor mij althans.
Kijk ik naar de bovenste rij, zie ik Heer, Lijkkist en Zeisen. Kan het zijn dat deze man voorstelt om tijdelijk (Zeisen is meestal iets tijdelijks) met iets te breken of misschien zelfs tijdelijk op zichzelf gaan wonen terwijl hij in principe al heeft besloten om te breken? Ik wil je echt geen wanhoop inblazen hoor :-[ maar kan het zijn dat jouw man minder tevreden met jullie huwelijk is dan je denkt?
Of, op het derde rijtje afgaand, heeft hij problemen met geld en heeft het niks met jullie huwelijk te maken??

Kijk ik meteen maar even naar je laatste legging, zie ik Man helemaal rechts liggen. Omringd met De Roede en De Tuin, krijg ik het gevoel dat er ruzie met een vriend of kennis is. Of hij voelt zich op de een of andere manier gebonden maar waaraan??? De Vogels boven hem duiden op behoefte aan vrijheid. Met de Vissen links van de Vogels, krijg ik weer het idee dat het iets met geld te maken heeft, mogelijk met geheime transacties???

Wat is jouw indruk hiervan??

GABRIELLA

Clauvantm

Zo had ik het nog niet gezien...mijn man is een man van weinig woorden en vind altijd alles wel prima....hij is gek op ons huis en op mij...misschien vertelt hij niet alles? Ik ga hiermee eens even op onderzoek uit...
Dank je wel voor je visie op mijn kaarten.

Gabriëlla

Ik hoop op het beste voor je Clauvantm!!

Wie weet heeft hij je hulp wel keihard nodig! Ik zal voor je duimen!!


Liefs en sterkte,
GABRIELLA