Wat wil hij verborgen houden?

Gestart door Siro, juli 13, 2016, 14:26:10 PM

Siro

Hoi,

dit is de legging:

ring          zeis          roede

schip        toren        ster

slang       hond         vrouw

ik probeer:
ring - zeis - roede: een overeenkomst is verbroken en dat leidt tot gevaar/discussies
schip - toren - ster: iets dat naar buiten wordt gebracht, schip - toren. Met die toren kan ik niet goed overweg. Hij sluit zich af voor die reis of hij wil het afschermen zodat het niet naar buiten komt.
slang - hond - vrouw: verraad door een vriend ivm een vrouw of hij heeft een vriend verraden ivm een vrouw

ring - schip - slang: een verbintenis op reis, maar een reis met problemen
zeis - toren - hond: iets met een ziekenhuis/rechtbank en een vriend die hem helpt
roede - ster - vrouw: een discussie die openbaar wordt, iets met een vrouw

ring - roede: een verbintenis die gevaar inhoud
slang - vrouw: valse vrouw

ring - toren - vrouw: een afgesloten?? verbintenis met een vrouw (die toren kan ik niet plaatsen)
slang - toren - roede: ???

Toren staat volgens mij als focus kaart voor "er zich voor afsluiten", alleen zijn met zijn geheim.

Het is voor mij nog moeilijk om de details eruit te halen en er 1 verhaal van te maken.

Dank je wel aan diegene die mij hierbij kunnen helpen.

liefs,
Siro

Gabriëlla

De Toren in combinatie met het Schip zie ik hier als een vreemde facade maar ook een facade rondom geld. Die vreemde facade kan weleens voor narcistische trekjes staan. Maar op zeker dat hij niet wil dat er iets naar buiten komt :( ;)
Ik denk dat jij bij Slang-Hond-Vrouw zelf recht in de roos hebt geschoten!

Ring-Schip-Slang: ontmoetingen met mensen die zich mooier voordoen dan ze zijn? Kan dit het misschien ook zijn?? Toch ook een vreemde vrouw, eentje met donker haar, blauwe ogen en blanke huid die niet goed tegen kritiek kan? Bij kritiek wordt ze vals en gevaarlijk! Net zijn moeder, heb je gelijk aangaande die Slang voor zijn moeder.

Ring-Toren-Vrouw: die vrouw is waarschijnlijk precies als hij. Koekje van eigen deeg?? Hij komt op den duur alleen te staan!

GABRIELLA

Roede-Ster-Vrouw: dat gevoel heb ik ook!

Siro

Dag Gabriella,

De Toren in combinatie met het Schip zie ik hier als een vreemde facade maar ook een facade rondom geld.
mmm, het is wel zo dat hij een mistgordijn optrekt rondom zijn financiën. Er is omtrent geld ook het een en ander gaande tussen hem en zijn moeder, waar altijd heel vaag werd over gedaan.

Ring-Schip-Slang: ontmoetingen met mensen die zich mooier voordoen dan ze zijn? Kan dit het misschien ook zijn??
Dat kan ik niet goed plaatsen. Maar in het wereldje waarin hij vertoeft, lopen de eerlijke mensen toch niet dik gezaaid. Laten we zeggen dat ik de witte raaf was in zijn entourage.

Toch ook een vreemde vrouw, eentje met donker haar, blauwe ogen en blanke huid die niet goed tegen kritiek kan? Bij kritiek wordt ze vals en gevaarlijk! Net zijn moeder, heb je gelijk aangaande die Slang voor zijn moeder.
Herken ik de moeder in, alleen ben ik niet zeker van de ogen. Vals is ze zeker, dat heb ik maar al te dikwijls aan den lijve mogen ondervinden. Zelfs ten nadele van haar eigen kleinkind (dochtertje van mijn ex dan) om mij een hak te kunnen zetten, ziek werd ik er met momenten van wat ze dat meisje aandeed.
BTW ik ben donkerblond en heb groen/grijze ogen  ;)

Zijn de vrouwen (slang en vrouw) in deze legging 2 verschillende vrouwen? Ik weet niet goed hoe je zoiets moet bekijken?

Als ik terug kijk naar de legging oorzaak van probleem, en het bekijk in het licht van werk (maan), dan krijg ik een heel naar gevoel.

maan        weg         zeis

kruis         slang        boek

tuin          klaver       lijkkist

Als ik mezelf zie als de slang die op zijn werk dingen openbaar heb gemaakt,
dan ben ik de oorzaak van alles  :'(!!!

ik probeer:
maan - weg - zeis: Hij heeft op vlak van werk een plotse, pijnlijke keuze moeten maken
kruis - slang - boek: leed, een last die hij moet dragen omdat er valsheid was waar hij het niet had verwacht
tuin - klaver - lijkkist: er komt een einde aan geluk in de vriendenkring (dat kan ik niet plaatsen)

maan - kruis - tuin: de last die hij moest dragen op zijn werk is gekend bij zijn vriendenkring???
weg - slang - klaver: de keuze die hij maakt leidt tot vals geluk of de keuze die hij maakt ivm de persoon die hem heeft verraden leidt tot geluk
zeis - boek - lijkkist: een onverwacht geheim leidt tot een definitief einde
maan - slang - lijkkist: doordat hij verraden is op zijn werk, komt een pijnlijk einde aan zijn werk

Als ik kijk naar de legging wat wil hij geheim houden
kan je slang - hond - vrouw ook lezen als: een valse vrouw die hem heeft verraden bij zijn vriend (ik dan bij zijn werkgever)??
roede - ster - vrouw: een vrouw die een discussie voert in het openbaar (want dat is wat ik nu doe op dit forum)

Misschien zoek ik het te ver, maar in een relatie ben je met twee. En ik geloof niet een zwart-wit verhaal (de goeie en slechte zeg maar).
En je eigen aandeel is vaak een blinde vlek voor jezelf.

liefs,
Siro

Gabriëlla

Hij leeft in een leugenachtig wereldje dus, wat logisch is als je zelf zo bent. Het kan zijn dat het hier inderdaad om twee vrouwen gaat. Zijn moeder en..? Ik sluit inderdaad niet uit dat die ex baas iets over hem gaat vertellen. Grote kans omdat ze met ruzie uit elkaar zijn gegaan, ook omdat hij weer niet eerlijk is.

GABRIELLA

Siro

Hij was inderdaad niet eerlijk tegenover zijn baas. Als ik die andere vrouw niet ben, dan denk ik aan zijn tante. Zij woont recht tegenover zijn baas en is meestal over alles en iedereen op de hoogte.
Ik hoor het vroeg of laat wel via haar als er iets te weten valt.

Heel erg bedankt  Gabriella  :-*

Je hebt me enorm goed geholpen om orde te scheppen in de chaos binnen in mijn hoofd.
Hopelijk kan ik ook ooit eens iets terug doen voor jou.

Als dit verhaal een uitkomst kent, laat ik het zeker weten.

liefs,
Siro

Gabriëlla

Dank je Siro!

Ik zal zeker een beroep op je doen als dat nodig mocht zijn! Ik denk dat jij de dag en het uur onverwacht op de uitkomst stuit!

Liefs,

GABRIELLA

Superwoman

Citaat van: Siro op juli 13, 2016, 14:26:10 PM
Hoi,

dit is de legging:

ring          zeis          roede               Ik schrijf er even naast, toren met ring is huwelijk, officiele verbintenis
                                                      zeis + roede kan staan voor angsten mbt  tot ruzie, en met ster erbij
schip        toren        ster                  gaat dit om jullie geluk, wat die staat bij de toren
                                                      Schip + toren, misschien hebben jullie een lange relatie hebben, of er
slang       hond         vrouw              lang over hebben gedaan om zover te komen.
                                                     slang + hond is ontrouw, ik geloof at de vrouw voor jou staat.

Dus mijn lezing zou zijn dat jij met iemand een relatie hebt die lang heeft geduurd om op een bepaald punt te komen dat hij officeel werd of dat het al een lange relatie is. Maar hij is wel bezegeld met een huwelijk, een officiele instantie. Dit kan al komen door bijvoorbeeld erkenning van een kind. Je bent er voor bij een instantie geweest. Er is angst voor ruzie, om jullie geluk. Het heeft betrekking op ontrouw. Ik lees niet perse seksuele ontrouw. Het kan ook een financieel verraad zijn, net hoe je de toren leest.

ik probeer:
ring - zeis - roede: een overeenkomst is verbroken en dat leidt tot gevaar/discussies
schip - toren - ster: iets dat naar buiten wordt gebracht, schip - toren. Met die toren kan ik niet goed overweg. Hij sluit zich af voor die reis of hij wil het afschermen zodat het niet naar buiten komt.
slang - hond - vrouw: verraad door een vriend ivm een vrouw of hij heeft een vriend verraden ivm een vrouw

ring - schip - slang: een verbintenis op reis, maar een reis met problemen
zeis - toren - hond: iets met een ziekenhuis/rechtbank en een vriend die hem helpt
roede - ster - vrouw: een discussie die openbaar wordt, iets met een vrouw

ring - roede: een verbintenis die gevaar inhoud
slang - vrouw: valse vrouw

ring - toren - vrouw: een afgesloten?? verbintenis met een vrouw (die toren kan ik niet plaatsen)
slang - toren - roede: ???

Toren staat volgens mij als focus kaart voor "er zich voor afsluiten", alleen zijn met zijn geheim.

Het is voor mij nog moeilijk om de details eruit te halen en er 1 verhaal van te maken.

Dank je wel aan diegene die mij hierbij kunnen helpen.

liefs,
Siro

Siro

Dag Superwoman,

we hebben idd een lange relatie gehad, met veel ups en downs (knipperlicht, zeg maar). Maar er is nooit een officiële erkenning geweest. Geen huwelijk, geen gezamenlijke contracten (noch financieel, nooit officieel samengewoond), geen kinderen samen. Ik ben hem nooit ontrouw geweest (seksueel dan), hij blijkbaar wel op het einde (heb dat vernomen via de lln waar ik les aan gaf  :'( ) Maar of hij nu nog iets heeft met iemand anders??
Financieel verraad kan ik wel begrijpen van mijn kant. Hij is nooit duidelijk geweest over zijn geld en al zeker niet over het geld dat hij kreeg van zijn moeder (hoeveel, welke voorwaarden daar aan verbonden waren etc...). Hij deed daar heel vaag over en het voelde voor mij niet OK aan.

Als ik er achteraf op terug kijk, hangt er een dik mist gordijn rond mijn ex.

liefs,
Siro

Superwoman

Citaat van: Siro op juli 20, 2016, 12:08:36 PM
Dag Superwoman,

we hebben idd een lange relatie gehad, met veel ups en downs (knipperlicht, zeg maar). Maar er is nooit een officiële erkenning geweest. Geen huwelijk, geen gezamenlijke contracten (noch financieel, nooit officieel samengewoond), geen kinderen samen. Ik ben hem nooit ontrouw geweest (seksueel dan), hij blijkbaar wel op het einde (heb dat vernomen via de lln waar ik les aan gaf  :'( ) Maar of hij nu nog iets heeft met iemand anders??
Financieel verraad kan ik wel begrijpen van mijn kant. Hij is nooit duidelijk geweest over zijn geld en al zeker niet over het geld dat hij kreeg van zijn moeder (hoeveel, welke voorwaarden daar aan verbonden waren etc...). Hij deed daar heel vaag over en het voelde voor mij niet OK aan.

Als ik er achteraf op terug kijk, hangt er een dik mist gordijn rond mijn ex.

liefs,
Siro

Ik zou de toren dan zien als een financiele ontrouw.

Liefs Suzanne