Legging gevraagd over mijn gemaakte keuze

Gestart door Elfje, juli 11, 2016, 22:08:49 PM

Elfje

Heb heel erg op mijn gevoel 2 katers in huis genomen bij de 2 katten die ik al had. Verstandelijk heb ik wel mijn onzekerheden:financiële situatie in de toekomst, kleiner gaan wonen ivm scheiding in de toekomst. Worden ze alle 4 gelukkig samen? Het voelt helemaal geweldig en na een zware tijd heb ik door deze zet weer een doel en daarmee ook weer de moed om dingen aan te pakken. Heb echt gekozen voor mezelf want degene die een heel grote plek in mijn leven heeft wil niks met deze keuze te maken hebben. Da's wel pijnlijk maar heb ze toch in huis genomen. Kan en wil iemand een legging voor me doen? Alvast bedankt😻😻😻😻

Gabriëlla

Hoi Elfje,

Meteen toen ik de kaarten begon te schudden viel de Schildknaap van Pentakels eruit. Dit zegt mij dat het nog wel even duurt eer de scheiding erdoor is of er een beslissing tot scheiden wordt genomen. Bovendien is het voor alle vier rustig toeven onder elkaar!

GABRIELLA

Elfje

Bedankt Gabriella, ja de scheiding kan nog wel even duren. Was vooral benieuwd naar de poezen. Bedankt voor je reactie