Astrologische cirkel

Gestart door Emble, juli 04, 2016, 16:00:25 PM

Emble

Hallo allemaal!

Ik heb een tijdje geleden een legging gedaan maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet interpreteren. Misschien dat iemand hier mij dit zou kunnen uitleggen.

Huis 1 judgement
Huis 2 the emperor
Huis 3 Queen of pentacles
Huis 4 Swords 10
Huis 5 wands 9
Huis 6 King of wands
Huis 7 Chalices 7
Huis 8 Chalices 10
Huis 9 Death
Huis 10 The moon
Huis 11 King of pentacles
Huis 12 Wands 2
Huis 13 Justice

Liefs,

Emble

Gabriëlla

Je hebt er recht op is het eerste wat er in mij opkomt! Oppassen voor bedrog! Doe om te beginnen met vrienden geen zaken. Vertrouw niet zomaar mensen die zichzelf (terecht) deskundig noemen. Er zit een addertje onder het gras! Het zijn mensen die inspelen op jouw behoefte aan gezelligheid en nabijheid. Ogenschijnlijk zijn ze aardig maar ze komen in ieder geval niet zonder reden naar je toe.

De Maan: betreft bovenstaand verhaal collega's? Of (De Dood): reizen naar het buitenland met een bijbedoeling? Ver gezocht misschien maar kan het in dit geval dan om smokkelwaar gaan? De Koning van Pentakels lijkt mij een harde jongen!
Ik sluit in ieder geval niet uit dat jij op een gegeven moment van baan gaat veranderen en misschien zelfs wel voor een ander beroep kiest.

Kelken 7 als jouw persoonskaart geeft mij een indruk dat je in zijn algemeenheid geneigd bent om mensen snel te geloven en/of je jaagt gauw fata morgana's na.

Overweeg alles heel goed en maak daarna pas je keus!

GABRIELLA