Tekening van een Stier

Gestart door Gabriëlla, juli 03, 2016, 22:47:01 PM

Gabriëlla

Ik zit met een A4-tje voor me, waarop een stier staat afgebeeld.

Met een zeer dunne lijn, teken ik een gele streep rondom de contouren van de stier (binnenin de vorm). Op een gegeven moment geeft die collega waar ik het al vaker over heb gehad :P, mij een zet tegen mijn arm, waardoor ik in versnel tempo de lijn van die stier volg.

Voor mij aan aanmaning om het rustig aan te doen, om me niet door emoties te laten overweldigen.

GABRIELLA

Gabriëlla

Ik had vandaag weer iets bijzonders, waarvan ik denk dat dit indirect met deze droom te maken heeft.

Ik was met een vriend van me iets gaan drinken op een terrasje. Ik weet echt niet meer hoe het gesprek er nu precies op uitkwam maar op een gegeven moment komt het gesprek op het machtsaspect van de kerk terecht. Ne hier even over gepraat te hebben gingen we op iets anders over.
Afijn, het is tijd voor mij om weer fietsend naar huis te gaan. Fiets ik écht toevallig langs een raam waaronder een kist met boeken staat. Instructie: je mocht die boeken zo meenemen en vervolgens houden, doorgeven of terug leggen. Graai ik in die kist, stuit ik op een boek genaamd Spion van God! Nou ja, daar heb ik het net over gehad! Fiets ik vervolgens door het park op weg naar mijn huis, ligt er op een prullenbak een gebreide of gehaakte pop! Armen voor het kruis, poppenhoofdje met een wat wanhopige blik. En...dat lijfje had dezelfde witte kleur als dat tekenpapier in mijn hierboven beschreven droom, plus...dezelfde kleur gele strepen!

Ik kan er de link niet op leggen maar ik vind het wel vreemd dat mij dit nu overkomt.

GABRIELLA

Carla

Van wat ik tot nu toe van je gelezen heb denk ik dat dit nog wel een vervolg gaat krijgen. Ik ben benieuwd Gabriëlla.

Gabriëlla

En anders ik wel Carla!  :) Ik hou je op de hoogte!