onverwacht/eigenaardig bezoek

Gestart door Siro, juli 03, 2016, 16:30:34 PM

Siro

Hallo,
ik ben nieuw op dit forum, maar kom hier af en toe grasduinen om inspiratie op te doen. Nu heb ik zelf een legging gedaan (online) i.v.m. een onverwacht bezoek dat ik heb gekregen. Omdat ik niet wijs raak uit de uitleg die ik heb gelezen vraag ik jullie nu om raad.

Vraag: wat wou hij me duidelijk maken met zijn bezoek? (ik ben vrouw)

    berg - weg - anker
    schip - heer - kindje
    boom - vissen - hart

Een aantal dagen later, heb ik over dezelfde persoon een 3-kaart legging gedaan:

Vraag: Wat is zijn bedoeling met mij?
   
     vissen - huis - ruiter

Hierover heb ik enkel uitleg gevonden i.v.m. financiële kwesties, wat helemaal niet bij de situatie past.

Wie kan/wil zijn/haar licht laten schijnen over de leggingen??

hartelijk dank,
liefs Siro


Gabriëlla

Hoi Sire,

Ik kan me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat deze heer in de problemen zit, ook niet dat het om (o.a) problemen met geld gaat. Kan het zijn dat het (ook) om problemen met een kind gaat (kindje, anker en het hart)? Ik heb het idee dat deze heer (ver) boven zijn stand leeft of heeft geleefd. Hij kan zich een dure leefstijl niet meer veroorloven dus komt hij naar jou?
Eerst maar eens vragen naar de reden(en) van zijn komst. Is hij nogal duur gekleed?

Het is mij wel duidelijk dat deze heer zeker niet het achterste van zijn tong laat zien! Wat wil hij met jouw huis? Ik weet het niet precies maar het zit mij niet lekker! Misschien dat je daar nog eens nader op moet doorvragen.

GABRIELLA

Siro

Dag Gabriella,
dank voor jouw reactie.

Die man is mijn ex-vriend.
Hij heeft idd een kind waar hij, laat het mij zo zeggen, door omstandigheden niet echt  op vaderlijke wijze voor zorgt. Zij wonen alleen. Dus er is niemand om voor dat kind te zorgen.
Wat zijn geld betreft: vorig jaar september heeft hij zijn huis verkocht omdat hij toen niet meer wist van welk hout pijlen maken. Blijkbaar is de winst al opgesoupeerd.

Hoopt hij dat hij terug bij mij kan intrekken?

Hij zal me nooit de echte reden vertellen. Daarom heb ik via de kaartjes bijkomende raad gevraagd.

Misschien kan je er nog meer info uithalen, nu de achtergrond wat toegelicht is?

dank je wel,
Siro

Gabriëlla

Nu ik wat meer achtergrondinformatie heb, heb ik de gevoelsmatige zekerheid dat hij vanwege financiële omstandigheden weer bij je in wil trekken of: hij wil dat jij de zorg voor dat kind op je neemt!
Ik heb het idee dat hij binnenkort misschien wel professionele hulp krijgt, hij dit mogelijk niet voor jou wil weten. Het kan zijn dat hij zegt dat hij enige tijd op vakantie wil om van alle financiële zorgen bij te komen. Maar ondertussen ergens anders in de hulpverlening zitten. En jij neemt dan de zorg voor dat kind op je. Dat denkt hij althans maar of je dat doet is aan jou natuurlijk.

GABRIELLA

Siro

Dank je wel Gabriella,

veel stof om over na te denken.

Hopelijk gaat hij voor de hulpverlening, want dan wil dat zeggen dat hij eindelijk inziet dat hij problemen heeft en die wil aanpakken. Zijn financiële situatie is het gevolg van zijn problemen.

Waarom ik dat niet mag weten is mij een raadsel, ik dring er al jaren op aan dat hij zijn problemen onder ogen ziet en ermee aan de slag gaat.
En waarom hij weer naar me toe zou komen i.v.m. de zorg voor zijn dochter is mij ook niet helemaal duidelijk. Voor mij voelt het aan als proberen profiteren van mij. Het heeft in ieder geval niets met liefde te maken.

Over welke tijdsperiode gaat zo'n legging? Ik hou je in ieder geval op de hoogte.

Het is wel frappant dat de info die ik bijeen had gezocht een heel andere duiding gaf. Maar ik ben dan ook niet gewoon om met kaarten te werken. Dat financiële en van het kind had ik er zeker niet kunnen uithalen. Blijven oefenen is de boodschap!!
Verleden: dingen komen in beweging
heden: besluitloze, onafhankelijke man zonder verbintenissen
toekomst: vastbesloten om een nieuwe start te maken, nieuwe liefde
verder: dat hij een beslissing heeft genomen, op liefdesvlak; dat dit gepaard gaat met een stroom van emoties en dat hij vastbesloten iets aan zijn gezondheid wil doen.

liefs,
Siro

Gabriëlla

Hoi Siro,

Inderdaad een voor mij vreemde uitkomst van die eerste interpretatie van deze legging want bij mij kwam juist dat financiële gedeelte het sterkst naar voren! Voor mij voelt die interpretatie als zeer algemeen! En dat van die besluitloze man wist je natuurlijk al :)

In jouw geval zou ik in ieder geval een verklaring eisen. Je hebt recht om te weten wat zijn intenties zijn. Als hij eerlijk is en hij wil ditmaal zijn problemen echt serieus aanpakken dan kan het met jou besproken worden. Zo niet, dan komt hij op mij niet eerlijk over. Zonder verklaring zijnerzijds zou ik in jouw geval dan geen hulp geven. Met welk verhaal hij dan ook komt!

Ik vind het moeilijk om iets voer deze tijdsspanne te vermelden. Veel hangt van zijn maar ook van jouw houding af.

GABRIELLA

Siro

Dag Gabriella,

Mijn interpretatie is bijeen gezocht via internet, zoals gezegd ik heb er geen ervaring mee.

Hij is op een zondag morgen om 7u!! langsgekomen, volgens hem om te controleren of ik een nieuwe vriend had!! Hij is ongeveer een uur gebleven en heeft over van alles en nog wat verteld. Dus het financiële en hulp heb ik zeker niet uit het gesprek kunnen afleiden.
Maar een bezoek op dat uur en out of the bleu vind ik eigenaardig, vandaar.

Misschien moet ik voor mezelf eens een legging doen, maar eerst kaartjes kopen en een goed boek met uitleg  ;)!!

liefs,
Siro

Gabriëlla

Hoi Siro,

Hij heeft je zeker niet verteld waarom hij wilde weten of jij een vriend hebt?! Daar had hij namelijk ook op een andere manier achter kunnen komen dan op dat zeer rare tijdstip een onverwacht bezoek afleggen!! En dat was zeker niet om ditjes en datjes!!

Siro

Dag Gabriella,

als hij iets wil van mij, zal hij wel weer contact opnemen of onverwachts aan de deur staan  ;).

Tijd brengt raad.

Ik hou je op de hoogte als het zover is.

Dank je wel voor jouw hulp!!

liefs,
Siro