Legging gevraagd voor zieke kat

Gestart door Elfje, juni 18, 2016, 17:08:09 PM

Elfje

Voor de liefhebber: een legging gevraagd voor Garfield, mijn zieke kater. Vorig weekend ziek geweest. At en dronk niet, teruggetrokken, duidelijk niet in zijn hum. Na het weekend naar de dierenarts geweest. Had geen verhoging en er werd niks gevonden. Na pijnstilling en eetlustopwekking begon hij weer te eten en knapte helemaal op. Sinds vandaag weer dezelfde klachten. Wil iemand een kaartje leggen voor mijn grote vriend? alvast bedankt

Gabriëlla

Hoi Elfje!

Wat erg voor die arme kat joh! :(

Ik heb één kaart getrokken met de vraag wat er met Garfield aan de hand zou kunnen zijn.
Ik trok de RIDDER van BEKERS.

Deze kaart is op zich een goed indicatie voor herstel. Toch heb ik ook nog een Lenormand kaart getrokken met dezelfde vraag. Toen kwam De Weg ter tafel. Deze kaart is een indicatie voor een (te) trage bloedsomloop.

Weet je dat je ook voor dieren alternatieve geneeswijzen zijn? Misschien moet je je daar maar eens toe wenden! Bespreek dit in ieder geval nog eens met je huidige dierenarts! Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groet,

GABRIELLA

Elfje

Gabriëlla

Ik hoop dat je er iets aan hebt! Geef Garfield een knuffel van me!!

Elfje

Dank je, hij is weer de oude maar die knuffel krijgt hij evengoed😻

Gabriëlla

Ik ben bij om te lezen dat hij weer de oude is!! Hou hem nog even in de gate, het komt goed hoor!