mijn dagkaart voor vandaag

Gestart door libram, juni 18, 2016, 10:42:32 AM

libram

Zaterdag 18 juni
De kaart die bij deze datum behoort is: schoppen tien, oftewel zwaarden tien.
Zelf trok ik, althans deze viel eruit tijdens het schudden, de kaart voor mij vandaag: staven Aas, (de kaart die bij mijn geboortedag 5 april behoort.)
Benieuwd hoe mijn dag verlopen zal, maar dat zie ik later wel want het leven wordt vooruit geleefd en achteraf begrepen.  8)

Gabriëlla

Bij Zwaarden 10 kreeg ik meteen het gevoel dat dit om vergeving gaat, nadat je van je omgeving de ene steek naar de ander hebt gehad (emotioneel). Ik heb het idee dat dit om acties gaat of ging die achter jouw rug om zijn gebeurd. Je gaat afrekenen met die mensen en daarmee ook met een bepaalde situatie. Zou je hiermee doorgaan, dan gaat het ten koste van je gezondheid.
Kijk eens naar die zon van Zwaarden 10! De zon (persoonlijkheid) reist op! Een hele 'nieuwe' Libram zal opstaan! Helemaal in combinatie van Staven Aas! Je sluit iets af maar er begint ook iets nieuws, iets wat veel mooier en fijner is dan je ooit hebt gedacht! Dit kan om nieuw (vrijwilligers) werk gaan maar het kan ook zijn dat je meer gaat reizen. Heel misschien zelfs een nieuwe relatie of je huidige relatie verandert intens!

Het is natuurlijk véél makkelijker gezegd dan gedaan maar.....de kunst is om nu en in de toekomst niet verbitterd te raken en/of te blijven!

GABRIELLA