Legging van De Hogepriesteres

Gestart door Gabriëlla, juni 12, 2016, 11:04:50 AM

Gabriëlla

Hallo allemaal,

Het is alweer zestien maanden geleden dat ik deze legging voor mezelf heb gedaan. Deze leg methode fascineert me gewoon, daarom kon ik het niet laten om mezelf weer eens in mijn eigen kaarten te gaan kijken.

1. De eerste impuls: Het Oordeel
2. Wat het doorkruist: Kelken 2

3. De grootste huidige invloed: Kelken 6 (volle maan)
5. Wat afneemt: Staven Schildknaap (afnemende maan)
4. Wat toeneemt: Zwaarden 10 (wassende maan)

6. Wat in het duister ligt: Staven 3 (het onbewuste)
7. Wat in het licht staat: De Zegewagen (het bewuste)
'
8. De volgende reis: Kelken 7

9. Het geheim van de Hogepriesteres: geen kaart uit de grote arcana. Ze geeft haar geheim niet prijs.

Ik dacht al wat aan mezelf te merken en nu geven zowel Het Oordeel als Kelken 2 het aan: ik krijg een steeds beter contact met mezelf. Natuurlijk vat ik sommige dingen nog weleens wat zwaar op maar al zeg ik het zelf: ik boek vooruitgang. Ik mag mezelf ook weleens prijzen vind ik :D
Kelken 6 onderstreept dit gevoel voor mij nog eens. Ik ben tegenwoordig vaak bezig met vroeger en dan trek  ik (soms voor ik het zelf weet) de lijn door naar mijn huidige leven. Het is al menigmaal voor gekomen dat ik op grond hiervan tot een belangrijk inzicht en/of beslissing kwam. Of dat ik denk o ja dat is waar, zo voel en/of denk ik dat eigenlijk ook. Kelken 6 geeft ook het weerzien van oude vrienden aan maar dat is tot op heden niet echt gebeurd. En als het weleens gebeurt dan ontstaat er uiteindelijk niet echt contact tussen mij en de persoon in kwestie.
Ik merk aan mezelf dat ik dit niet echt erg vind (Staven Schildknaap). Ik sluit een periode van stagnatie af, er komt weer leven in de brouwerij. Veel mooie en leuke dingen maar ook dingen die minder zijn (Zwaarden 10). Ik krijg het gevoel dat deze kaart voor ongewenste veranderingen zijn. Ik denk te weten waar deze kaart mee te maken heeft. Ik zit in mijn vrije tijd in de plaatselijke politiek. Daar zit een persoon die mij niet kan luchten. Ik heb zomaar aanwijzingen dat zij het mij moeilijk gaat maken. Mogelijk zijn er meer dingen waar ik een streep onder ga zetten maar dit kwam zo even in mij op.
Het zal mijn zelfvertrouwen zelfs vergroten (Staven 3) en op den duur zal ik toch ook wel weer meer toekomstperspectief voor mezelf zien (Kelken 7).

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

GABRIELLA

Grijze man

Hoi Gabriella,

De eerste impuls is positief, hernieuwd, frisse start.
Deze wordt doorkruist door communicatie en samenwerking met anderen.
De grootste huidige invloed is nostalgisch, mijmeren over fijne tijden uit het verleden.  De onrust over je pad zal afnemen en de tijd breekt aan om de problemen achter je te laten en vooruit te kijken.

In het duister ligt succes, je inspanningen die zich meer dan verwacht uit zullen betalen en in het licht staat een dominante, zelfverzekerde kracht die de overwinning behaalt.

Je volgende reis zal je vele keuzes bieden, 1 keuze is juist en de overigen blijken waanbeelden, kies voorzichtig.

Hoop dat je hier iets aan hebt :)

Gabriëlla

Ja Grijze man,

Op het punt van communicatie en samenwerking met anderen zal ik e.e.a gaan meemaken. Dit is niet altijd positief maar daarna zal de onrust op mijn pad afnemen, wordt het nieuwe zichtbaar. Meer dan verwacht zal ik beloond worden!

Ik ben nooit een type geweest die over één nacht ijs gaat dus met die keuzes zal het ook wel goed komen.

Ik ben nu alleen nog nieuwsgieriger geworden ;D

GABRIELLA