Legging gevraagd

Gestart door Elfje, juni 07, 2016, 09:27:36 AM

Elfje

Hoi beste mensen, hier mijn vraag of er iemand zin heeft om een legging voor me te doen. Heb het contact met mijn zus verbroken, war zeggen de kaarten hierover? Alvast bedankt

Gabriëlla

Hoi Elfje,

Hier draait het om: Pentakels 8
Zo begint het       : De Zegewagen
Haar reacties        : Kelken 2
Het resultaat        : Kelken Koning

Ik denk dat jouw zus (maar misschien jij ook) heel erg is van voor wat, hoort wat. Ze voelt zich heel snel (vermeend) achtergesteld. Het zal me niet verbazen als ze dit niet alleen bij jou maar ook bij anderen heeft.
Maar haar nog eens goed duidelijk waar jij voor staat en wat je wel en niet wil. Vraag haar desnoods om dat ook voor haarzelf te doen! Doe het in ieder geval wel voor jezelf.
Ze is zeker tot vergeving bereid (Kelken 2).

Weet wel dat een onderdrukte emotie van haar vaak wantrouwen is. Hoewel jullie relatie aanzienlijk zal verbeteren, moet je met dit kantje van haar wel rekening houden. Blijf altijd tegen haar hetzelfde zeggen wat je vindt van iets of iemand, ook al denkt zij dat je liegt. Juist als je ineens van standpunt verandert dan gaat ze je wantrouwen. Lastig voor jou maar als jij weer contact wilt met je zus, dan is het denk ik noodzakelijk om dit kantje van haar zo goed mogelijk te hanteren.

GABRIELLA

Elfje

Bedankt Gabriella voor je reactie, het werpt een nieuw licht op ons contact. Ik laat het eens op me inwerken. Bedankt!

Gabriëlla

Goede morgen Elfje!

Ik hoop echt dat het tussen jou en haar weer goed komt!! Wat heb je aan al die rottige ruzies?? De samengestelde waarde van deze legging is 17, de tarotkaart De Ster. Dat zou een mooie kans op hernieuwde vrede kunnen zijn.

GABRIELLA

Grijze man

Hier is wat ik heb gelegd voor je

Jij = staven 3
Je zus = staven schildknaap
Conflict = Bekers 5

Dit geeft een beeld dat jij iets hebt bereikt, een stabiliteit, een succes, terwijl jouw zus juist vol energie aan het begin van een pad staat, ze is klaar om haar eigen weg te zoeken. Het conflict wijst op zaken uit het verleden die losgelaten moeten worden, iets in het verleden staat tussen jullie en dit iets is niet tastbaar. Het zit in emoties, zaken die vergeven en vergeten moeten worden maar daar is nog even geen zicht op

Wat tegen werkt = staven 9, verdediging, als ieder zijn eigen standpunt blijft verdedigen en geen handreiking doet dan gaat dit conflict niet beter worden.
Wat voor werkt = pentakels 9, familiegeluk, jullie hebben samen een verleden en geluk als zussen, het aanpreken van die band, van elkaar gelukkig maken, dat is de weg.

De waarschijnlijke uitkomst = pentakels 7. Het gaat lang duren voor jullie relatie weer helemaal goed is, het is een lange termijn project dat aandacht nodig heeft maar de kans op succes is aanzienlijk.

Hopelijk helpt dit

Elfje

Dank je wel grijze man en gabriella voor jullie uitleg. Heel herkenbaar maar heb het gevoel dat ik nog niet toe ben aan hereniging. Uit zelfbescherming. Bedankt zover

Gabriëlla

De tijd heelt alle wonden. Een zeer oud cliché maar toch meer dan waar!