Is er iemand die een gokje wil wagen!

Gestart door mrjn85, mei 31, 2016, 12:18:23 PM

mrjn85

Hallo!

Ik heb een aantal keren een kaartje getrokken voor het geslacht van mijn baby, maar krijg telkens kaarten die gewoon niks zeggen. Wie wil er eens een gokje wagen?

Groetjes!

Geert

Wat je kan doen (naast echo  ;) ).....
Neem twee kaartjes, schrijf op één kaartje de naam van je kindje als het een meisje is.
Op het andere kaartje de naam als het een jongen is.
Vraag iemand om een van de kaartjes (blindelings) in een enveloppe te stoppen.
Het andere kaartje kan weg.
Neem je pendel en houd die boven de enveloppe met het kaartje.
Vraag aan je pendel of in de enveloppe het kaartje zit met de naam van het kindje dat je verwacht.
Je krijgt een ja of nee.
Het feit blijft dat echo betrouwbaarder is.

Gabriëlla

Vanwaar die haast om het geslacht van je baby te weten te komen? Het lijkt mij juist leuk om me te laten verrassen tijdens de echo! Een beetje spanning vooraf kan geen kwaad lijkt mij. Maar iedereen is natuurlijk anders!

Groet,

GABRIELLA

mrjn85

Ik ben gewoon reuze benieuwd. Moet nog 4 weken wachten tot de 20 weken echo, maar die duren gevoelsmatig erg lang.

Astarte

Ik heb eens gehoord dat het met pendelen (bijvoorbeeld met een ring) schijnt te kunnen. Hou de pendel boven je buik. Zijn het cirkels dan is het een meisje, is het een lijn dan een jongen. Ben benieuwd wat er uit komt.

nickel

Ik zou inderdaad maar wachten op het Echo orakel..(100% betrouwbaar)

Ik ben benieuwd welke kaarten je trok. waren het kaarten als Pentakels 7 die aangaven dat je gewoon weg geduld moet betrachten en dat je niet alles in een keer hoeft te weten.

mrjn85

Ik heb de pendel geprobeerd en daar komt een meisje uit Astarte!

@Nickel ik trok pentakels 2 en ik kon daar zelf niks uit herleiden.

Als ik mijn echo heb gehad dan zal ik laten weten wat daar uitgekomen is!

nickel

Waarschijnlijk een flauw grapje van de tarot.. Of een tweeling :)

Ben ook benieuwd wat het gaat worden

mrjn85

Nee het is er echt maar 1 :)

Soms lijkt het net of mijn kaarten een middelvinger na me opsteken haha

Gisteren heb ik nog een gokje gewaagd en trok ik de ster (crowley) dus ik denk dat het een meisje is.

petra page

50 procent kans dat je het goed hebt  ;D

mrjn85

Grijze man

Hee Mrjn,

Goed om te lezen dat alles goed gaat met de zwangerschap!
Ik heb nu geen kaarten bij mij maar wil later wel proberen hoor.

Pentakels 2 geeft mij aan dat je krijgt wat het best bij je past, wat je vrijwel zonder moeite in je leven kan inpassen. Of dat ook is wat je wenst, als je al een voorkeur hebt, dat weet ik niet. Wel een positieve kaart in ieder geval :)

mrjn85

Hoi Grijze man!

Ja het gaat super goed met de zwangerschap! De kleine doet het ontzettend goed, is erg bewegelijk en onderzoeken die er gedaan zijn, zijn allemaal ook allemaal goed! 

Ik kon met nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb vandaag een pretecho laten maken en het is een meisje!! Ik had totaal geen voorkeur, maar tis gewoon leuk om te weten :)

Hoe gaat het leggen bij jou?

petra page

gefeliciteerd, een moeder weet diep in haar hart het geslacht.

mrjn85

Jaa... ik moet zeggen dat ik vanaf het begin af aan gedacht heb dat het een meisje is, maar ik droomde altijd over een jongen. Dus wist het op een gegeven moment niet meer wat ik moest denken. Dus bij een volgende zwangerschap zal ik niet meer naar mijn dromen luisteren ;)