Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

op reis in mijn droom

Gestart door libram, mei 22, 2016, 07:10:39 AM

libram

Vandaag werd ik vroeg wakker uit een droom. Nu droom ik niet zoveel, althans ik onthoud er niet veel  maar deze daar bleef me echt bij.
Met een reisgezelschap was ik onderweg op vakantie (in mijn wakkere leven zou ik overigens nooit met een reisgezelschap op vakantie gaan en zeker niet met afhankelijkheid aan vervoer en gebonden aan bestemming). Op een gegeven moment kreeg het voertuig panne. Om de tijd te doden was ik wat elpee’s aan het kopiëren op een tapedeck. Muziek bestond vooral uit Blues, Blues-rock, Rock en Heavy metal.  Ze kregen de bus niet aan de praat en er werd besloten hulp te halen. Ik raakte in gesprek met een andere man die geïnteresseerd keek en luisterde naar wat ik zoal voor een muziek speelde en hij had ook wel een paar platen waarvan hij dacht dat die mij wel aan zouden spreken en vertrok om ze op te halen. De man die hulp ging halen kwam gehaast terug en vertelde ons dat er oorlog uitgebroken was. We besloten om met z’n allen bij elkaar te blijven en rustig af te wachten op wat er komen zou. Op een gegeven moment kwam er een groep soldaten die ons wel aankeken doch zonder een woord te wisselen verder trokken. Vanaf de andere kant kwam er een soldaat op de motor aan, hij die stopte (voor ons door een hek gescheiden) en begon grijnzend  bowlingballen over het hek te gooien welke wij echter allemaal konden ontwijken. Ëéntje echter kwam boven op een op het hoofd van een hond terecht (een berner senner) Ik nam het beest op mijn schoot en terwijl ik aan het huilen was stierf het beest in mijn armen.  Er werd ons verteld dat wij moesten wachten en in groepen het land konden verlaten. We zouden door Turken gebracht worden naar Albanië en verderop waren ze daar al mee bezig. Ik besloot mijn licht eens op te steken en wandelde naar het gebied waar de “deportatie” al begonnen was. Vele mensen stonden in een rij om te vertrekken.
Mijn oog viel op de etens- en drinkwaren die daar achterbleef en vulde een tas met verse thee, flessen wijn en frisdrank en diverse snacks en liep weer terug naar mijn eigen reisgezelschap welk aan lange tafels zat om te gaan eten. Ik haalde de diverse spullen tevoorschijn en legde dat op de tafels neer. Zelf besloot ik om niet te gaan eten maar zonderde mij af om naar huis te bellen.
Mijn vader nam op en ik vertelde in welke situatie ik zat en dat wij binnenkort het land konden verlaten. Bezorgd vroeg hij of wij niet in een arena bij elkaar gebracht waren. Het gesprek duurde naar mijn beleving uren en voelde als levensecht. (mijn vader is al zo’n 28 jaar geleden overleden) Toen ik vroeg hoe het met ma was ( die 4 jaar geleden is overleden) vertelde hij dat zij het even niet trok en even een rondje is gaan lopen. Ik stelde mijn ouders gerust en vertelde dat in ons reisgezelschap 13 kinderen waren in de leeftijd van 4 tot 12 jaar en daar mijn eerste zorg lag.
Op dat moment werd ik wakker en realiseerde ik mij dat ik droomde aangezien mijn vader overleden was.
Voordat ik dit opschreef trok ik een tarot kaart om te zien wat nu de essentie van deze droom zou kunnen zijn. Na het schudden viel De Gehangene eruit en trok ik Bekers 3.opmerkelij was dat ik op de klok keek en de trekking om 5.55 uur was gebeurd)

Ben benieuwd of één van jullie hier mij iets over vertellen kan.

libram

Gabriëlla

Reizen in dromen staan voor nieuwe bestemmingen of uitdagingen.

Gelet op het vervoermiddel bus, denk ik dat je nu in een fase zit waarin je je (een soort van) opnieuw gaat verbinden met de mensen en de wereld om je heen. Je krijgt in ieder geval stukken meer inzicht in patronen van mensen.
De bus krijgt panne, een obstakel dus die je onderweg naar je nieuwe uitdaging tegenkomt. Aan kameraadschap zal het je niet ontbreken (die hond en die man die in jou lp's geïnteresseerd is). Wat je nog wel op je pad zult tegenkomen, dat zijn autoriteitsconflicten (soldaat die een bal op die hond gooit >:().
Die oorlog, kan dat op een innerlijk conflict slaan? Snacks kunnen weliswaar heel lekker zijn, ze bevatten echter weinig voeding! Kan het zijn dat jij heel gevoelig bent voor wat jou zowel lichamelijk als geestelijk voedt? Dat je je daarvan nu nog onvoldoende bewust bent maar jou dit wel innerlijke conflicten en conflicten met mensen geeft? Deze reis gaat dan mogelijk over het zoeken naar nieuwe voedingsbronnen voor jou, je weer opnieuw verbinden met je omgeving hoort daarbij.
De Gehangene geeft aan dat de situatie vastgelopen is. De Drie vijven (samengestelde waarde van de Duivel) geven aan dat je nu geneigd bent om je naar de verkeerde richting te laten trekken. De drie vijven geven gelukkig ook aan dat je je huidige moeilijkheden zult overwinnen. Een kleine waarschuwing: probeer niet uit alle macht aan je gelijk vast te houden want dan kan de situatie ook weleens heel ongunstig voor je uitpakken!

Jouw vader wil je indirect waarschuwen voor gevaarlijke situaties waarin je mogelijk terecht kunt komen. Mensen die minder heldhaftig zijn dan jij, kunnen zich weleens tegen je keren als je te standvastig blijft en/of je teveel gaat afzonderen. Je wilt niet arrogant zijn maar je kunt op die mensen wel zo overkomen.

Iets in mij zegt dat het van belang kan zijn om eens terug te gaan naar de tijd dat je veel van blues, rock en heavy metal hield of bent gaan houden. In die periode kan er iets belangrijks gebeurd zijn wat nu je manier van handelen bepaalt.