benieuwd en vraagje

Gestart door Capulet, januari 17, 2016, 15:33:51 PM

Capulet

hallo

Ik wilde alleen even kwijt dat ik voor mijzelf een grote legging (36) had gedaan en dat ik dat in eerste instantie doodeng vond. (want je weet niet wat je te zien krijgt) maar dat de kaarten heel precies waren schrok ervan. ik (dame) lig onderaan ik had het opgezocht en dan betekent dat alles boven mij. het nu is, het heden , wat er speelt. en eigenlijk stond er mest je dan opnieuw leggen maar, ik had bij deze legging een soort van rust gevoel. ik wilde niet veranderen want er spelen (voor mij) ook drie grote dingen. (en ik vindt dan als je opnieuw legt: dat je dan tegen de kaarten in gaat.) heel mooi dat de kaarten dat dan precies vertellen heel bijzonder. Ik was bezig geweest met de duiding en idd het klopt.(met sommige combinaties wist ik niet altijd raad) en ondanks dat er een hoop narigheid ligt ook een hoop positieve dingen. Nu maar hopen dat van beide er iets uitkomt; daar heb ik geen ervaring mee.
Niet dat het me heel erg uitmaakt en het is variabel maar als je in de 36 legging onderaan ligt de alles "boven je hoofd"is en de toekomst geldt dan de 36 legging ook voor een jaar ongeveer??? of is dat weer anders?

Vicky_

Er heeft nog niemand op je berichtje gereageerd, maar ik denk dat je dat zelf een beetje aan moet voelen wanneer je weer een legging kan doen. Kijk om elke week een legging van 36 te kaarten te doen is misschien een beetje overdreven, de dingen die voor jou een grote rol spelen, die boven je hoofd spelen, heb je daar nu meer duidelijkheid over? zoja dan kun je natuurlijk met gemak weer een legging doen. Naast de grote legging kun je in bepaalde situaties natuurlijk ook andere leggingen toepassen die betrekking op andere situaties hebben. Succes!