Auteur Topic: mag ik hem vertrouwen ?  (gelezen 2459 keer)

zonnegroet

• Gast
mag ik hem vertrouwen ?
« Gepost op: mei 05, 2016, 10:27:04 am »
Sinds een maand date ik met een man..
echter heb ik mijn twijfels naar zijn oprechtheid.. hij overlaad me met lieve woordjes, toekomstwensen, etc.. ik vind dat allemaal nogal snel, ben wantrouwig.. hij heeft een andere origine.. daardoor staan we misschien ook anders in het leven daardoor.

Heb de kaartjes even om hulp gevraagd, mijn vraag aan de kaartjes.. "Wat zijn zijn bedoelingen naar mij toe"

klaveren   ster   maan

Vervolgens heb ik de kaartjes gevraagd wat mijn blokkades zijn naar hem of onze relatie:

boom   anker   huis

Wat denken jullie ?

Het lijkt dat ik vooral met blokkades zit, dat ik niet durf toelaten..

Gabriƫlla

• Gast
Re: mag ik hem vertrouwen ?
« Reactie #1 Gepost op: mei 05, 2016, 16:42:36 pm »
Jouw eerste rij kaartjes: met al zijn lieve woordjes lijkt hij indirect te zeggen 'ik wil deel uitmaken van jouw leven en ook dat jij deel uitmaakt van de mijne'. Mijn eerste ingeving is dat hij een helper is. Op zich niks verkeerds mee maar je moet er wel tegen kunnen dat hij erg op je kan gaan leunen!
Als jullie eenmaal bij elkaar zijn, dan kan het ook zijn dat hij jullie twee als een eenheid gaat beschouwen en niet meer elk als twee aparte individuen met ieder zijn eigen eisen maar ook wensen. Geef elkaar wijn maar drink niet uit elkaars glas is een principe wat hij mogelijk niet of moeilijk kan begrijpen.

Jouw blokkade is het gevoel dat er iets niet klopt aan hem. Je vindt denk ik dat hij wel verdacht snel vooruit wil! Ik denk dat het inderdaad raadzaam is om hem duidelijk te maken dat je blij bent met zijn complimenten maar dat je het desalniettemin rustig aan gaat doen met hem. Dat het niet betekent dat je over een paar maanden al met hem gaat samenwonen.
Zeg desnoods dat je minstens een jaar wilt wachten met samenwonen, kijken hoe hij reageert. Als hij dan kwaad wordt dan weet je genoeg.

GABRIELLA

zonnegroet

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2016, 14:30:03 pm »
Dank je Gabriella !

Je slaat de nagel op de kop ;)
'k heb het losgelaten ondertussen..

Gabriƫlla

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2016, 16:10:24 pm »
Ik hoop dat mister Yes binnenkort jouw pad kruist Zonnegroet!