Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

lawinestromen

Gestart door perugia, april 29, 2016, 21:05:25 PM

perugia

hallo allemaal, ik had deze droom vannacht en het is me echt bij gebleven (gebeurt me normaal niet zo), dus ik hoop dat jullie er wat meer uitleg bij hebben! Txs!!

Ik ben met vrienden aan een soort survival bezig en we moeten een berg beklimmen . ALs ik aan de beurt ben gooi ik een soort haak omhoog en trek daardoor puin naar beneden. Het valt op ons allemaal. Iedereen zegt te stoppen, maar ik trek door. Hierdoor komen er bomen naar beneden, grote dikke stammen en hele stukken land vallen naar beneden. Ik trek door en door en opeens komt er een soort lawine van puin, bomen en trek de hele grond mee die als een soort golf over ons heen valt. We rennen weg richting dorp maar ik red het niet om binnen de stadsmuren te komen en  klim een boom in. Ik heb mijn hond bij mij en trek hem mee omhoog. Ik klim verder de boom in tot ik niet meer durf. Mijn grote hond heb ik op schoot. Ik zie nog 2 mensen in de boom die ik verder niet ken. Een boven mij, een onder mij.
stromen vuil en puin en modder stromen met een rotgang door de straten. Ik kan vanuit de boom de berg zien waar het allemaal vandaan komt en ook de straten en huizen waar het heen vloeit. Auto's drijven weg... mensen,.. bomen.. alles wordt door de stroom vernietigd. Mijn boom blijft staan. Ik zie dat de puinstroom verandert in water. veel water... helder water. De andere mensen gaan uit mijn boom, mijn hond en ik blijven. Ik val bijna maar hou me vast aan kleine dorre takken . Om me heen zie ik de stenen van de huizen veranderen. De bakstenen verdwijnen een voor een, hele puien gaan open en ik zie mensen daar zitten bij elkaar in angst voor de stroom. Huizen verdwijnen langzaam aan (steen voor steen). De stroom met puin en soort asfalt komt via de boom omhoog en komt steeds dichterbij. Ik probeer het weg te porren met een stok maar lukt niet. Het komt hoger terwijl het niet om me heen stroomt op de weg maar als een piramide alleen om de boom. Tot het zo hoog is dat mijn tak waar ik op zit met mijn hond in het asfalt is en ik opsta en de berg afloop. Ik loop naar beneden, allemaal water en puin en ik loop weg van alles. Dan word ik wakker..

Gabriëlla

Een berg in dromen duidt meestal op obstakels en/of problemen.

Ik schrijf nu puur op mijn gevoel. Deze droom roept in mij op, dat jij conflicten hebt of krijgt met je omgeving. Dit heeft te maken met hoe jij en zij in het leven staan. Het voelt voor mij aan dat er mensen zijn die jou liever in de kudde zagen meelopen. Hoewel je die twee mensen in die boom niet kent, zitten ze wel in hetzelfde schuitje als jij!
Een boom zegt iets over de manier waarop je in het leven staat. Gecombineerd met het geheel van je droom, denk ik dat jij een zeer vitale geest hebt die doet wat haar instincten ingeeft. Een hond staat voor kameraadschap en instinct en die hond geeft aan dat jij precies weet wat jij op welk moment moet doen.

Ik heb het gevoel dat jij op korte of lange termijn van diverse mensen afscheid gaat nemen, wat met pijnlijke ervaringen gepaard kan gaan.

GABRIELLA

perugia

dank je voor je antwoord. DIe berg was ik op de een of andere manier aan het beklimmen, maar ipv dat ik omhoog ging, kwam de hele boel naar beneden in de vorm van lawine van puin, modder, water en later soort lava/asfalt.
Dus misschien bezig om de problemen op te lossen maar daardoor komt ervan alles los??

Ik ga inderdaad erg af op mijn intuitie. Of dat wil zeggen... achteraf blijkt dat het juiste te zijn geweest, hoewel ik soms voor iets anders koos.

Gabriëlla

Er zal van alles loskomen, ik heb de indruk dat je omgeving dit als bedreigend zal ervaren.