steeds veranderende kaartjes

Gestart door wifri, april 22, 2016, 02:33:27 AM

wifri

Hallo,

Mijn vriendin is heel goed met Lenormand kaarten maar bij mij lukt het haar niet om ze te leggen. Ze zegt dat mijn kaartjes steeds veranderen en dat het onmogelijk is om een toekomst te voorspellen. Vaak zegt ze, ik denk dat uw karakter te sterk is.

Hoe kan het dat mijn kaartjes steeds veranderen. soms veranderen ze al op enkele dagen tijd. Mijn vriendin heeft dat al getest. Wij snappen dus niet waardoor dit komt en hoe dit kan.

Weet iemand waardoor dit komt dat de de kaartjes steeds veranderen waardoor de toekomst bijgevolg ook steeds veranderd?

Alvast dank voor de reacties.

libram

hallo wifri,

ik ben de mening toegedaan dat je, net zoals in de astrologie, ook met kaarten de toekomst niet kan voorspellen.
Jijzelf hebt het lot in handen en de toekomst wordt door jou bepaald. Je hebt immers je eigen vrije wil. De kaarten geven aan welke omstandigheden er zijn en geven raad om bepaalde stappen te nemen. Dat er andere kaarten tevoorschijn komen is mijn inziens logisch, immers veranderingen in je leven, alsmede denken, emoties, handelingen vinden dagelijks plaats. Zelf hou ik altijd in het vizier, "ik ben de oorzaak van mijn eigen gevolg.

liefs, libram

wifri

Hallo Libram,

Dank u voor uw antwoord, en ik denk ook wel dat je uw toekomst zelf stuurt. Het rare is dat de kaartjes bij mij steeds andere zaken aangeven.

Zo stond het eerst vast dat ik terug zou gaan naar het buitenland en dat ik mijn werk die ik daar had zou terugkrijgen. eveneens zou ik daar een man ontmoeten.
Veranderingen zijn dan dat ik hier blijf en ik zou een man hier ontmoeten. Erna veranderd het terug eerst dat ik hier blijf maar de man ligt in het buitenland => onmogelijke relatie. Bij een latere legging ga ik opnieuw naar het buitenland en zal ik daar gelukkig worden. Momenteel lijkt het in de kaarten dat ik zowel hier blijf als in het buitenland ben. Heel verwarrend allemaal.

Ik heb problemen met een ex, we zijn al van 2009 uit elkaar maar toch pest hij mij verder via het kind. In de kaarten lag er dat dit zou stoppen en dat zowel ik als mijn kind van die man zouden verlost zijn, dat hij door de mand zou vallen en gestraft zou worden voor zijn daden. Erna veranderen de kaarten en zien ze hem een overwinning halen. Erna ligt er in de kaarten dat het zou stoppen (is al lang voorbij was eind vorig jaar), nu opnieuw onduidelijkheden maar ligt er in dat de pesterijen zullen blijven aanhouden,....

Ik ben ook wel degelijk de mening toegedaan dat kaarten veranderen maar ik hoor mijn vriendin vaak voorspellingen doen bij anderen en dat klopt dan wel. Zaken komen ook uit, bij mij zegt mijn vriendin dat ze het opgeeft, ze ziet het niet meer en weet het echt niet meer ....

Vandaar dat ik ook mijn vraag plaatste op dit forum, want wij weten echt niet door wat het komt!

liefs Wifri

Gabriëlla

Hoi Wifri,

Kaarten hebben tijd nodig om uit te werken zeg maar. Als je te vaak kaarten raadpleegt dan krijg je juist tegenstrijdige antwoorden. Hoe vaak legt jouw vriendin de kaarten voor je?
Het kan ook zijn dat je vriendin te betrokken bij jou en je situatie is, waardoor je ook wisselende antwoorden kunt krijgen. Maar ook dat zij misschien juist voor jou niet de aangewezen persoon is om kaarten te leggen.

wifri

Hoi Gabriëlla,

In het begin werden de kaarten maar om de 5 a 6 maanden gelegd. Ze vond het moeilijk om de kaarten een plaats te geven bij mij, iets wat normaal is omdat ik een vrij turbulent leven heb gehad en heb. Zij vond het in het begin dan ook moeilijk om een voorspelling te doen en was niet helemaal zeker van haar stuk.

Eens ze meer zekerheid had durfde ze al vaker kaarten te leggen voor mij misschien 3-maandelijks maar dan kwam ik opnieuw in een moeilijkere situatie terecht waardoor ze soms maandelijks of om de 3 weken de kaarten legde. Dat was dan ook de periode waarin we ontdekten dat die kaarten tegenstrijdig waren. Toen we de voorspellingen van voordien erbij namen kwamen we tot de vaststelling dat dit eigenlijk al van in het begin zo was.

Het kwam eigenlijk door juist meer de kaarten te leggen dat wij tot die ontdekking kwamen en dat wij het vergeleken met wat er eerder werd gelegd. Het rare is dat de voorspellingen loodrecht op elkaar stonden, letterlijk zoals wit-zwart.

Op de duur begon mijn vriendin te twijfelen waardoor we het dan ook nog eens aan een andere vriendin hebben gevraagd, maar ook hier was er de eerste keer een andere uitkomst dan de tweede keer.

Mijn vriendin is wel nauw bij mij betrokken en vindt het soms vreselijk als de ellende met mijn ex opnieuw begint waardoor alles terug van voor af aan begint. Zij zegt ook soms, het lijkt erop dat uw kaarten zich herhalen, precies of het verleden terug in de toekomst komt maar dan juist anders maar wel met dezelfde ellende.

Gabriëlla

Hoi Wifri,

Dan denk ik dat er in al die leggingen twee verschillende dingen staan, twee verschillende antwoorden op jou en je ex. Dat is op zich ook al een antwoord denk ik.

Mikal

De uitkomst van kaarten zegt meestal iets over jezelf. Zou het zo kunnen zijn dat je zelf geen duidelijk doel voor ogen hebt? Nogal ongericht bent en steeds andere doelen voor jezelf stelt? Dus de ene dag denk en hoop je dit, de volgende dag ziet het er weer heel anders voor je uit? Daar moest ik aan denken...
Als dit zo is, stel dan eens duidelijke doelen voor jezelf waar je aankomend jaar naartoe wilt en wil bereiken voor jezelf. Wellicht worden de kaarten dan ook wat eenduidiger.

wifri

Dag Mikal,

Het klopt inderdaad dat ik steeds verander van doelen en soms weet ik zelf niet meer wat ik wil.
De ene keer wil ik heel graag terug naar het buitenland waar ik voordien jaren woonde en wil ik daar een nieuw leven opbouwen. De andere keer wil ik in Belgie blijven en de zaak overnemen.

Ik weet wel dat ik keuzes moet gaan maken en doelen moet gaan stellen maar bij beide keuzes verlies ik zaken die ik heel graag heb. Het liefst van alles zou ik niet kiezen waardoor ik dan ook stil blijf zitten en geen keuzes maak met de hoop dat ik niet zal moeten kiezen want dat de keuze voor mij zal gemaakt worden door het leven.

Maar het is dus wel degelijk zo dat ik steeds de ene keer het ene wil en de andere keer het andere. Bovendien kan dit heel vlug omslaan soms binnen enkele uren kan ik mijn keuze veranderen.