Wie wil voor mij kaartjes leggen?

Gestart door Zonnetjeinhuis, april 09, 2016, 23:37:48 PM

Zonnetjeinhuis

Wat is er dan te zien over mijn werk, carierre en familie?

Gabriëlla

Hey Zonnetje,

Ik wil best een legging voor je doen maar dan staat hij morgen op deze site. Ik wil hier namelijk eerst rustig voor gaan zitten. Heb je nog speciale vragen of was dit het?

GABRIELLA

Zonnetjeinhuis

Ha Gabriella,

Fijn dat je dat wil doen. Nee, ik heb geen vragen, ja ik ben wel benieuwd of er een vooruitblik in de kaarten zichtbaar zal zijn.
Alvast bedankt.

Fijne nacht!Zonnetje

Gabriëlla

Zonnetjeinhuis

Dankjewel en succes ermee, Gabriella!

Gabriëlla

Hoi Zonnetje,

Hier dan eindelijk de door mij beloofde Lenormand legging met alle 36 kaarten. Ik heb De Dame voor jou als uitgangspunt genomen, in combinatie met jouw vragen.

Ster   -Ooievaar-  Tuin-  Beer-  DAME-  Toren-  Hart-  Kruis
Maan -       Weg-  Brief-Vosje- Wolken-   Zon -Anker- Slang
Boek -Klaveren -Roede-Hond-Muizen-   Kist - Heer -  Lelie
Boom-Kindje   -Sleutel-Vogel-Vissen -Schip-Ruiter - Ring
                          Huis  -Zeisen-Ruiter- Berg

De Dame (jij dus) als uitgangspunt is op deze plaats een gunstige positie! Kaarten onder je geven aan dat je je leven goed in de hand hebt c.q veel voor elkaar hebt.
Wat ik in hoofdzaak zie, is het gemis van een of meerdere  familieleden (De Toren en het Hart).Kijk ik naar de kaarten links van je (Beer en de Tuin) dan denk ik dat er jaloezie in het spel is. In eerste instantie lijkt het of je je bij dit gemis moet neerleggen maar dan komt het uiteindelijk toch nog goed (Bij de Ster begint een nieuwe cyclus). Je wordt omringd door de Beer en de Toren waarbij ik denk dat het goed is om geestelijk even wat afstand te houden.
Eerst de familie dus en daarna gaat het thema werk een rol spelen. De Maan en het Boek zegt mij dat je voor je werk een cursus of zelfs opleiding gaat volgen. Misschien moet je zelfs nog wel een keus gaan maken uit meerdere (opleidings) opties .Ik denk dat je in ieder geval wel naar nieuw werk gaat zoeken, daar je met je huidige werk niet helemaal of helemaal niet tevreden bent. Omdat ik niet echt tot een concreet antwoord kom, kijk ik even verder naar zowel de Sleutel (oplossing) en de Brief.
Ik 'zie' een leidinggevend of coachend beroep waarbij je je heel erg moet laten gelden. Misschien dat je er zelf ook harder achteraan moet, ook via email. Grote kans dat je op internet iets interessant tegenkomt.

GABRIELLA

Zonnetjeinhuis

Ha Gabriella,

Wat een mooi bericht van jou. Ja, het klopt. Ik herken mijn uitgangssituatie in je beschrijving.
Wat mijn familie aangaat, ja, er is een gemis i.v.m. de dementie van mijn vader. Mijn moeder is een lange weg van acceptatie hiervan gegaan met daarbij weerstand tegen hulp. Dit gaf frustratie en miscommunicatie dus inderdaad nu er eindelijk hulp toegelaten wordt, mag ik het even loslaten, uit jouw uitleg leid ik af dat het vertrouwen weer hersteld zal worden. Wat het werk aangaat: ik heb twee banen, de ene vind ik niet zo leuk meer, de andere is coaching. Het is noodzakelijk mijn kennis uit te breiden met een studie en dan wel dit jaar nog ten behoeve van mijn praktijk. Ja, ik moet kiezen uit een aantal scholen en daar moet ik mee opschieten (!) Je hebt dat allemaal 'gezien' bijzonder!!
Is in het overzicht nog een liefdesthema terug te vinden?

groet en reuze bedankt voor je werk!

Zonnetje

Gabriëlla

Morgen een legging over je liefdesleven!

Jij heel veel sterkte met een goede keus maken voor een bepaalde school! Ik heb het idee dat coaching je beter ligt maar die andere baan meer verdient of er zijn andere redenen waarom je die baan nog moet houden.

Ik heb het idee dat het vertrouwen hersteld zal worden!

GABRIELLA

Zonnetjeinhuis

Ha Gabriella,

Ja, het coachen ligt me beter; het andere werk is alleen een basis van inkomen dat me zekerheid biedt.

Gelukkig dat het vertrouwen terug komt, ik wacht het af.

Succes met de liefdeslegging!

Fijne avond en groet!

Zonnetje

Gabriëlla

Hoi Zonnetje,

Hier je liefdeslegging

Schip   -Hart   -Slang  - Vossen-  Sterren-   Hond-  Ruiter-  Ring
DAME  -Tuin   -  Zon   -   Berg  -   Roede -Sleutel -Klavere-Maan
Kist     -Brief   -Wolken-  Heer   -Ooievaar- Vogels-   Toren-Lelie
Ruiker  -Boom-Muizen-Vissen  -   Beer   -   Boek-   Zeisen-Weg
                         Anker - Kindje-    Huis    -  Kruis

Zie De Dame helemaal links. De linkerkant geeft het verleden weer en in combinatie met Het Hart schuin boven je, lijkt alleen je liefdesleven uit het verleden weer te geven. Ik krijg de indruk dat dit een valse liefde was die mogelijk (grotendeels) om financiële reden is aangegaan. Een zeer duur gekleed iemand die n eerste instantie heel aardig overkomt en ook ondernemend dan wel reislustig is maar onbetrouwbaar op het financiële vlak. Ik krijg de indruk dat dit ook emotioneel een flinke dauw heeft gehad (Kist).
Maar goed, nu naar de toekomst. In dit geval, als De Dame helemaal links ligt bij een toekomstvraag, neem ik de twee uiterst rechtse kaarten als uitgangspunt want die vormen dan vaak de volgende fase.

Zie ik als eerste De Ring en De Maan. Deze kaartcombinatie geeft mij het gevoel dat je je eerst nog verder op het werkvlak gaat ontplooien. Ten tweede denk ik dat je op een gegeven moment een bijzondere band met een collega krijgt. Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit een langdurige, diepe liefde gaat worden. Misschien moet je daar eerst een fase voor doorlopen met hem, dat weet ik dus niet.
Ik 'zie' in ieder geval wel een vriendelijke, mogelijk zelfs vaderlijke maar zeer ambitieuze en wat saaie man. Eentje die op een gegeven moment een muur om zich heen getrokken heeft, mogelijk is dit er mede de oorzaak van dat hij vlucht in werk. Hij kan ook keihard beweren dat hij nooit meer een relatie wil maar gelet op De Weg, betwijfel ik of dat echt zo is.
Jij gaat hem wel meer raken dan hij in eerste instantie dacht maar nogmaals: ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit uitmondt in een langdurige liefde. Ik denk dat je dan wat verder in de tijd moet zijn. Voorlopig eerst je werk.

GABRIELLA

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Gabriëlla op april 12, 2016, 21:39:26 PM
Hoi Zonnetje,

Hier je liefdeslegging

Schip   -Hart   -Slang  - Vossen-  Sterren-   Hond-  Ruiter-  Ring
DAME  -Tuin   -  Zon   -   Berg  -   Roede -Sleutel -Klavere-Maan
Kist     -Brief   -Wolken-  Heer   -Ooievaar- Vogels-   Toren-Lelie
Ruiker  -Boom-Muizen-Vissen  -   Beer   -   Boek-   Zeisen-Weg
                         Anker - Kindje-    Huis    -  Kruis

Zie De Dame helemaal links. De linkerkant geeft het verleden weer en in combinatie met Het Hart schuin boven je, lijkt alleen je liefdesleven uit het verleden weer te geven. Ik krijg de indruk dat dit een valse liefde was die mogelijk (grotendeels) om financiële reden is aangegaan. Een zeer duur gekleed iemand die n eerste instantie heel aardig overkomt en ook ondernemend dan wel reislustig is maar onbetrouwbaar op het financiële vlak. Ik krijg de indruk dat dit ook emotioneel een flinke dauw heeft gehad (Kist).
Maar goed, nu naar de toekomst. In dit geval, als De Dame helemaal links ligt bij een toekomstvraag, neem ik de twee uiterst rechtse kaarten als uitgangspunt want die vormen dan vaak de volgende fase.

Zie ik als eerste De Ring en De Maan. Deze kaartcombinatie geeft mij het gevoel dat je je eerst nog verder op het werkvlak gaat ontplooien. Ten tweede denk ik dat je op een gegeven moment een bijzondere band met een collega krijgt. Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit een langdurige, diepe liefde gaat worden. Misschien moet je daar eerst een fase voor doorlopen met hem, dat weet ik dus niet.
Ik 'zie' in ieder geval wel een vriendelijke, mogelijk zelfs vaderlijke maar zeer ambitieuze en wat saaie man. Eentje die op een gegeven moment een muur om zich heen getrokken heeft, mogelijk is dit er mede de oorzaak van dat hij vlucht in werk. Hij kan ook keihard beweren dat hij nooit meer een relatie wil maar gelet op De Weg, betwijfel ik of dat echt zo is.
Jij gaat hem wel meer raken dan hij in eerste instantie dacht maar nogmaals: ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit uitmondt in een langdurige liefde. Ik denk dat je dan wat verder in de tijd moet zijn. Voorlopig eerst je werk.

GABRIELLA

Hallo Gabriella,

Dankjewel voor je uitleg.
De toekomstige liefde is nog niet aan de horizon verschenen, ik ben heel benieuwd.
De liefde die ik de afgelopen periode heb gekoesterd was erg diep; nu lijkt het op zijn eind te zijn gekomen.
Uit jouw antwoord zie ik dat het dat ook is. De beschrijving van zowel de man als het soort relatie klopt.
Erg aardig, erg ondernemend, reislustig, maar financieel onbetrouwbaar.
Hij heeft veel voor me over gehad, veel voor me gedaan, maar koos niet volledig voor een toekomst met mij samen, dat is in overleg geweest, maar is toch een oneerlijke realiteit geweest.

Hopelijk zal de volgende liefde trots op mij zijn en blij zijn dat hij mij heeft en vice versa, duim je voor me?

Reuze bedankt voor het leggen van de liefdeslegging. Ik verheug me op de toekomst.

Hartelijke groet en slaap lekker,

Zonnetje

Gabriëlla

Zonnetjeinhuis