Waar moet ik de komende tijd aandacht aan besteden?

Gestart door Geert, april 08, 2016, 11:46:32 AM

Geert

Tijdje weggeweest, maar hier bij ik weer, terug op het forum-honk.

Mijn kaarten met bijbehorende vragen voor vandaag:

Waar moet ik de komende tijd aandacht aan besteden?
En hoe ga ik dat bereiken?

11 Kracht (in RW-deck is dat 8 kracht)
4 van Staven

De geest van de legging is 15/6 (de Duivel en de Geliefden).

Grijze man

Ik ben niet bekend met een legging in de geest van, maar afgaand op de kaarten

Kracht en staven 4 is het advies om rust te nemen, te ontspannen, misschien een korte vakantie en dan zal je weer topfit ertegenaan kunnen.

De duivel en de geliefden duiden op een beslissing over of samen met een partner waarbij het een keuze is tussen dingen laten lopen zoals ze lopen of dit bewust voorkomen. Kies je ervoor om iets tegen te houden cq te voorkomen of laat je het gebeuren?

Dit lijkt relatiegerelateerd. Even rust nemen met- of van- elkaar en daarna nadenken, samen bespreken en de beslissing nemen?

Gabriëlla

Welkom terug Geert 8)

Kracht: je komt op mij beslist niet als een doetje over, daarom heb ik op een vreemde manier het gevoel van meer voor jezelf opkomen. En/of eerst je goed over een situatie te beraden c.q te laten informeren! Ga niet zomaar op een verhaal af maar luister goed naar jezelf en dan vooral naar je gevoel!

Staven 4: ik krijg zomaar het gevoel dat jij een bovengemiddelde hekel hebt aan discriminatie. Als dat zo is, dan kan een bepaalde handeling weleens een valkuil voor je worden! En/of zijn er andere situaties en/of mensen die je liever niet onder ogen wilt zien maar wat heikel kan zijn als je dat niet goed. M.a.w de verkeerde persoon met zijn verkeerde gewoonten accepteert terwijl dat niet verstandig is en/of kun je een situatie beter mijden.

GABRIELLA

Geert

Dank jullie wel Gabriëlle en Grijze Man.

Met beide duidingen kan ik iets mee.
Met de uitleg van Gabriëlla word me duidelijk dat ik een afspraak voor komende week
moet heroverwegen. Deze afspraak zat me al niet lekker, maar nu zie ik goed dat in deze
legging de kaarten me waarschuwen. Ik heb me inderdaad wat laten overrulen.
Met de uitleg van Grijze Man, ja ik moet in deze situatie inderdaad even een pauze nemen.
Gelukkig is het niet relatiegerelateerd.

Voor Grijze Man de geest van de legging:
De Geest is het vijfde element.
Tel de getallen van alle gelegde kaarten bij elkaar op.
De Azen tellen voor !. De Hofkaarten tellen niet mee.
Tel de cijfers van dat gevonden getal op tot je 22 of kleiner hebt.
22 is de dwaas. 1 t/m 21 zijn de andere kaarten van de Grote Arcana.
Dat is de Geest van de legging (de kwintessens).

Gabriëlla

Veel wijsheid voor de komende week Geert! Gaat je vast wel lukken, je voelt wat je te doen staat!