Dat meer zegt mij dat je in een dijk van een bewustzijnsproces bent, in ieder geval binnenkort komt. Die mensen die erin zwemmen negeren jou omdat je zelf antwoorden moet zien te vinden. Je hebt of krijgt een mooie kans om jezelf opnieuw te doorgronden en jezelf ook met andere ogen te gaan zien.
Je zult op een gegeven moment wel wat ondersteuning krijgen (vochtige lucht) maar het meeste moet je toch zelf doen (hete zon).
Die grote zwaan stelt jouw ziel voor. Dat kleintje zal je in je hand pikken om je te waarschuwen als je per ongeluk een verkeerde keus maakt of het misschien juist nalaat om een keus te maken. Ik sluit niet uit dat het laatste misschien nog het meest waar is. Als je de boodschap hebt begrepen dan mag je naar de oever. Zo voelt dat voor mij maar dat is natuurlijk mijn perceptie.
Durf jezelf aan te raken (kleine zwaan), alles van jezelf te accepteren wat jij in je ziel vindt. De leuke en mooie kanten van jezelf maar ook de minder mooie. Omarm deze en ga de weg op die je moet gaan. Laat je dus niet meer leiden door het verleden.
GABRIELLA