Weer eens tijd voor een legging

Gestart door Gabriëlla, maart 01, 2016, 21:36:01 PM

Gabriëlla

Ik heb gisteren en eergisteren twee 'zware' kaarten getrokken (De Toren/De Dood), Dit noopt mij om weer eens een legging te doen, genaamd Afscheid.

1. Zo wilde ik het oorspronkelijk: Zwaarden 2
2. Zo ziet het er nu uit: De Zegewagen
3. Hiervan neem ik afscheid: Zwaarden Ridder
4. Dit resteert mij: Staven 7
5. Zo gaat het verder: Pehtakels 10

Het aankomende proces gaat dus om mezelf opnieuw met mijn omgeving te verbinden (Pentakels 10). Hiervoor moet ik eerst voor mezelf de balans opmaken (De Zegewagen) en geen compromissen sluiten om wat voor een reden(en) dan ook (Staven 7).
Er zijn in het verleden, tijdens mijn ontslagperiode met de daarop volgende burn-out al heel wat relaties gesneuveld. Nu ga ik relaties weer opbouwen (Zwaarden Ridder).
In deze context snap ik Zwaarden 2 maar half. Gewezen misverstanden ja maar wat ik oorspronkelijk wil(de)? Dat blijft vaag voor mij en misschien is het dat juist wel. Wie weet?

GABRIELLA

Grijze man

Hoi Gabriella,

Ik ken je geschiedenis niet maar doe een poging om de kaarten in een verhaal te zien op hoofdlijnen.

Je wilde graag een samenwerking, een partnerschap waar beiden sterker van werden(Zwaarden 2), nu krijgt een van beiden de waardering en beloning voor het succes (Zegewagen) en daarom neem je afscheid van de dominante factor die overheerst (zwaarden ridder).
Wat jou resteert is een periode waarin je vertrouwen in eigen kunnen moet hebben, je zult obstakels ontmoeten maar met je kunde en volharding kan je deze doorstaan (staven 7), er wacht je rust, harmonie en welvaart voor jou en de jouwen.(pentakels 10)

Gabriëlla

Hoi Grijze man,

Het samenwerken of het relateren met mensen is in het verleden erg moeilijk geweest. Mensen geloofden niet wat ik zei en/of ze wilde (in mijn ogen) de dominante factor zijn. Ik vond in ieder geval dat ze weinig rekening hielden met mij. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik in die tijd ook niet bepaald makkelijk was dus waar die dominante factor lag...misschien ook wel een beetje bij mij.
Maar gelet op die waardering en beloning in combinatie met de droom die ik vannacht heb gehad, denk ik dat die beloning weleens op het contactuele/relationele vlak kan liggen. Ik heb het idee dat ik dan toch wel die beloning zak krijgen en/of hetgeen ik eigenlijk wil.

Vertrouwen in de eigen kunnen is inderdaad nog wel een aandachtspunt maar ook dat zal op den duur steeds beter worden. IK heb inderdaad wel het idee dat mij die rust, harmonie en welvaart wacht. Geen idee waarom ik dat zo sterk voel.

Laat ik vandaag toch De Zegewagen als dagkaart trekken!!

GABRIELLA

Vlinder

Hoi Gabriella

Wat een leuke legging.. waar veel uit te halen valt, ik wil deze ook eens gaan gebruiken.

1. Zo wilde ik het oorspronkelijk: Zwaarden 2
2. Zo ziet het er nu uit: De Zegewagen
3. Hiervan neem ik afscheid: Zwaarden Ridder
4. Dit resteert mij: Staven 7
5. Zo gaat het verder: Pehtakels 10

De toren en de dood wijzen naar innerlijke inzichten en transformatie, jij bent toe aan verandering.

Oorspronkelijk was jij door noodzaak op jezelf en je binnenwereld gericht, je hebt je nu ontdaan van de blinddoek of werkt daar aan om een positieve stap voorwaards te doen. Het gaat jou goed af.
Je hebt je gedachten beter onder controle, weet dat jij deze positiever kan maken.
Ji wilt ervoor gaan, hiervoor heb je moed nodig, maar die heb jij en kan daaruit putten.
Uiteindelijk is dit jou een mooie beloning... jij bent verder gekomen...

Mooi hoor, trots op jezelf zijn Gabriella  :D :D :D
Groeten Vlinder

Gabriëlla

Hey Vlinder!

Leuk om weer een reactie van je te krijgen! Wat jij over mijn binnenwereld schrijft: ik heb me een tijd heel erg op mezelf aangewezen gevoeld, me vooral ook in de steek gelaten en onbegrepen gevoeld. Hoewel ik nu nog op mezelf ben aangewezen,voelt het niet meer als alleen zijn. Ik heb wel het gevoel dat hier zeer langzaamaan een eind aan komt. Maar wat goed is komt ook langzaam zegt men weleens of: wat lang standhoudt wordt uiteindelijk goed.

Wat dat trots zijn op mezelf betreft: ik vind wel dat ik op mijn manier aardig sterk ben, me er toch wel goed doorheen probeer te slaan. Al heb ik natuurlijk ook weleens mijn off  :Pmomenten of zelfs zo'n dag.
Ik merk ook dat er heel langzaamaan nieuwe uitdagingen op mijn pad komen. Het lijkt er wel op of ik 'van bovenaf' gestuurd word, zonder overdreven godsdienstig te zijn overigens.

GABRIELLA

Vlinder

Vind het altijd mooi, als iemand vooruitkomt in het leven.
Blij voor jou  ;)

Jou legging ook voor mezelf gedaan ;D

Vlinder

Gabriëlla

Ik word nu nieuwsgierig naar jouw legging Vlinder ;D ;D ;D Hopelijk gun jij mij een blik hierop!

GABRIELLA