Een droom van die mysterieuze band.

Gestart door Gabriëlla, februari 15, 2016, 16:38:56 PM

Gabriëlla

Ik heb vannacht een toch wel hele rare droom gehad over die man waarmee ik een mysterieuze band heb. Waar ik dus alweer een tijd geleden een topic over aangemaakt heb. Ik heb er zo mijn ideeën over maar ik heb toch behoefte aan jullie inbreng.

Aan het begin van die droom heb ik een orgasme (maar toen ik wakker werd merkte ik daar niets van). Vervolgens ontmoet ik hem op een onbekende plek. Ik voel dat ik om hem geef.
Korte tijd later moet ik weer naar hem toe maar ditmaal samen met mijn broer. Mijn broer wilde een witte muis naar die mysterieuze band meenemen, die onderweg uit een doos ontsnapte. Daarbij komt nog dat ik ontzettend vaak naar het toilet moet (urineren). De weg naar die tweede ontmoeting schiet dus niet op ::)
Dan ontmoet ik hem eindelijk. Ik weet niet hoe het komt maar op een gegeven moment staan hij en ik met elkaar te vrijen. Op een gegeven moment zijn we daar klaar mee en zegt hij geeft niet joh, het is goed. Vervolgens ga ik met een neutraal gevoel weg.

Misschien handig mijnerzijds om te vermelden dat ik in de realiteit al jaren geen contact meer heb met mijn broer. Misschien ook handig om te weten dat ik en die man in de realiteit nu ook wat wetenschappelijke interesses gaan delen, naast de godsdienstige maar dat er verder niets is.

Mijn gevoel zegt dat deze droom over zijn schuchtere kantje gaat, ook dat ik daar overdag weleens moeite mee heb. Dat ik misschien wel meer om hem geef dan ik tot nu toe besef maar dat ik de realiteit onder ogen moet zien. Dat ik moeilijk met zijn geslotenheid om kan gaan en hij zich uiteindelijk nooit helemaal voor me open zal stellen. Dat ik mijn pogingen om wat meer openheid tussen ons te kweken maar moet opgeven (ontsnappen muis).
Ik kan alleen niet rijmen wat mijn broer daar nu mee te maken heeft ??? Maar misschien een van jullie?? Ik ben benieuwd.

GABRIELLA

Vlinder

Hoi Gabriella,
Vraag van mij;
de Mysterieuze Man, bezit die eigenschappen die jouw broer ook heeft, of zou je de positieve eigenschappen van jouw broer nodig hebben om verder in contact te kunnen komen met deze man, of de relatie die jullie hebben met deze karaktereigenschappen kunnen verdiepen?

Het vele moeten of willen plassen heeft ook te maken met het zuiveren van emoties, problemen, gevoelens en het los laten van oude problemen die jij los wilt late.

Een muis, is vaak een waarschuwing om goed op te letten, muizen knagen graag, maar zijn ook super vruchtbaar en kunnen met seksuele verlangens samen hangen.

Ik hoop dat je hiermee verder komt.
Gr Vlinder

Gabriëlla

Dank je voor je zeer goede vragen Vlinder!!! Hier kan ik echt wat mee 8)

Ik vind niet dat de Mysterie Man eigenschappen heeft die mijn broer ook heeft althans, ik vind het een totaal ander type dan mijn broer maar ik zal jouw vragen zeer zeker in gedachte houden!! Mocht mij op een gegeven moment iets opvallen, dan meld ik dat zeker!

Ik denk dat ik mezelf eerst verder moet zuiveren, wil ik hier een duidelijker antwoord op kunnen geven,

Als ik het goed begrijp waarschuwt die muis me voor seksuele uitspattingen met hem?

Ik kom denk ik wel verder maar je vragen zijn zo positief raak, dat het antwoord even op zich laat wachten. Je leest me zeker wel weer!!

GABRIELLA

Vlinder

Hoi hoi,

Soms is het stellen van vragen de manier om je dromen te doorgronden, ze zijn van jou en kunnen
je veel meer over jezelf vertellen dan je je soms voor kan stellen.

Bang voor suksuele uitspatting?
Ik weet het niet, je wilt ook loslaten in de droom, en je zou ook toe kunnen zijn aan intimiteit, warmte en liefde.

Ik wil alleen helpen met het stellen van vragen en vind het fijn dat je er zo positief op reageert.

Rustig aan, neem je tijd

:D Vlinder

Gabriëlla

Hey Vlinder :D

Ik was inderdaad zeer positief verrast door jouw kritische vragen 8) 8) Ik heb inderdaad het gevoel dat deze droom me nog veel meer zegt dan ik me kan voorstellen! Ik neem te  tijd en als ik meer weet dan post ik het.

Groet,

GABRIELLA

Gabriëlla

Hey Vlinder :D

Vandaag schoot mij ineens te binnen dat zowel die man als mijn broer de maan in Kreeft hebben staan. Ik weet natuurlijk niet of dit de reden is dat ik hem in mijn droom zag maar misschien dat dit iets wil zeggen?

GABRIELLA

Vlinder

Hoi

Ja zou kunnen hoor, iets wat je aantrekt of niet heeft vaak met overeenkomsten op spanning in geboorte horoscopen te maken.
Voorbeeld, ik heb de maan in waterman, en voel me vaak erg thuis bij watermannen, en dan vooral  een thuis en warm gevoel.
Soms vallen de puzzle stukjes  beetje bij beetje...
::)  :D 

Gabriëlla

Ho ho, ik heb nog maar één puzzelstukje hoor ;D De rest volgt nog!
Je leest het wel!

GABRIELLA