Dankjewel voor je snelle reactie!
De ziekelijke jaloezie van mijn ex ontwikkelde zich in de loop van de relatie. De aantrekkingskracht tussen ons was denk ik puur fysiek en chemisch. weet t niet zo te verklaren waarom hij me als een magneet blijft trekken. telkens als ik loslaat ga ik weer heftig over m dromen en verschijnt ie op de een of andere manier weer in mn leven.
ik vermoed dat het puur karmisch is, gezien de wijze van ontmoeten en de ontwikkelingen daarna tussen ons.
Mijn ex en mijn moeder zijn eigenlijk beiden niet reputatiegevoelig. zeker mijn moeder niet. dat was een hele gevoelige vrouw met een heel zwaar leven. maar ze bleef tolerant. Mijn ex had/heeft ook een megazwaar leven. dingen meegemaakt die onvoorstelbaar zijn. en nog steeds. maar hij blijft sterk en telkens ergens kracht vandaan halen.
mijn jeugd was idd erg zwaar. en ook is het waar dat ik niet (meer) zulke waarde hecht aan vriendschap. na de dood van mijn moeder heb ik ontdekt hoe graag ik eigenlijk alleen ben en hecht ik me minder aan anderen. ik ben gelukkig met mezelf (en mn zoontje).
Mss is het verlatingsangst wat ik uit mijn kindheid heb meegenomen. ik mis mijn moeder ook nog verschrikkellijk maar goed dat is denk ik wel normaal. een jaar na dato. onze band was sterk. mijn moeder was ook bang ons te verliezen. verloor 6 kinderen door scheiding door omstandigheden. mn ex verloor ook 5 kinderen door scheiding en door omstandigheden.
ik blijf zoeken naar een verklaring waarom hij mij idd blijft trekken. maar blijf in kringetjes ronddraaien. hij zit altijd ergens in mn achterhoofd. hij woont in n ander land dus ik hoef m niet te zien. mss dat juist die afstand trekt?
dankjewel nogmaals voor het meedenken! heel lief!