Eerste veranderingen langzaam op til

Gestart door Gabriëlla, februari 04, 2016, 22:40:45 PM

Gabriëlla

De laatste tijd onderneem ik beetje bij beetje meer dingen buiten mijn werk om. Ik merk ook dat mijn energie in positievere zin verandert. Ditmaal een legging uit nieuwsgierigheid. De legging heet Het Pentagram

1. Hier kom ik vandaan: Gerechtigheid
2. Hier ga ik naar toe: De Keizer
3. Dit gaat me nog moeilijk af: Staven Ridder
4. Dit is zinnig: Staven 6
5. Dit betekent veel; mijn grote doel: Zwaarden 10

Bij Gerechtigheid krijg ik een wat leeg gevoel. Ik heb het idee dat dit op mijn ondernemende kantje slaat wat ik op zijn zachtst gezegd enige tijd heb verwaarloosd. Dat kantje gaat nu weer (langzaamaan) naar voren komen (De Keizer). Hier richting aan geven is nog moeilijk (Staven Ridder) en ik moet ook oppassen om niet gelijk teveel hooi op mijn vork te nemen.
Neem zonder overmoed initiatieven en pas op voor koppigheid en fanatisme.

Langzaamaan ophouden om mijn eigen vijand te zijn qua gedachte maar ook kappen met dingen die niet (meer) bij mij passen. Het lijkt wel of ik completer word.

Wie?


GABRIELLA


Grijze man

Hoi Gabriella,

Ik ken je achtergrond niet maar ga een gokje wagen en gewoon zeggen wat ik zie hierin naar aanleiding van wat je zelf vertelt over meer dingen ondernemen, energie positiever..

Hier kom je vandaan lijkt dan het meest op een burn out, overspannenheid.

Hier ga je naartoe is stabiliteit, rustig weer opbouwen, stapje voor stapje om niet te verliezen wat je al weer opgebouwd hebt.

Moeilijk is het risico nemen, je durft de sprong in het diepe niet zo goed te maken

Zinnig is waardering en erkenning

En belangrijk is dat je niet achterom kijkt, je hebt het ergste gehad, richt je positief op te toekomst.

Moeilijk en zinnig zitten vooral in je werk, je durft daar geen risico te nemen en hebt daar extra behoefte aan erkenning.

Het niet achterom kijken zit in jezelf, niet piekeren, het gaat de goede kant op, heb vertrouwen.

Gabriëlla

Hoi Grijze man,

Na mijn ontslag bij mijn vorige werkgever, heb ik inderdaad een burnout gehad. Hoewel ik hier goeddeels van ben hersteld, merk ik nu nog wel dat ik nog niet helemaal van de gevolgen hiervan los ben. Het vertrouwen dat het de goede kant op gaat, is bij vlagen. Zo ben ik weer een en al optimisme, dan zie ik het weer helemaal niet zitten! Het piekeren moet dus nog wat minder worden, dat is nog een aandachtspunt van mij!

In die zin is waardering en erkenning op mij van toepassing, dat ik mezelf misschien wat meer moet 'laten zien'. Ik weet even niet hoe ik het moet omschrijven, ik denk dat ik meer en meer naar mensen toe moet gaan om duidelijk te maken wat ik wil. ]
Ik heb wel heel sterk van ze nemen me maar zoals ik ben en anders opzouten! Niet alleen in mijn werk maar sowieso. Krijg ik nu door dat ik minder koppig moet zijn maar ook dat is nog een aandachtspunt ;D

GABRIELLA

Carla


Gabriëlla


Carla