Auteur Topic: Wie legging voor me doen?  (gelezen 1054 keer)

yoga

• Master lid
Wie legging voor me doen?
« Gepost op: januari 12, 2016, 09:30:45 am »
Hallo iedereen,
Ik ben vooral met de lenormand kaartjes bezig maar zou ook graag de tarotkaartjes beter leren kennen.
Wie van jullie zou een legging voor me willen doen voor de eerste 6 maanden van dit jaar?

Ik geef zeker feedback,
benieuwd naar wat komt.

Fijne week
yoga

Gabriƫlla

• Master lid
Re: Wie legging voor me doen?
« Reactie #1 Gepost op: januari 12, 2016, 17:40:13 pm »
Hoi Yoga,

Hier kun je voorlopig wel mee vooruit denk ik.

1. Dit is voorbij: Pentakels Koningin
2. Dit is voorbij maar werkt nog door: Zwaarden 4
3. Hier ben je op weg naartoe: Kelken 4
4. Dit staat je te wachten: De Geliefden
5. Dit is de les die je nu zult moeten leren: Zwaarden Ridder

Om een voor mij onduidelijke reden, heb jij je teruggetrokken van je omgeving (Pentakels Koningin/Zwaarden 4). Er ligt een teleurstelling aan ten grondslag, mogelijk voel jij je in de steek gelaten toen je in een noodsituatie zat en jij hulp van je omgeving nodig had. Ik krijg het gevoel dat jij iemand bent die snel voor een ander klaarstaat maar dat het omgekeerde minder vaak het geval is.
Ik heb het idee dat iemand uit jouw omgeving het je kwalijk neemt dat jij je hebt teruggetrokken en vervelend op jou gaat reageren (Kelken 4). Er wordt je een keus voorgelegd (gedwongen?) en aan jou om tussen die twee standpunten te kiezen (De Geliefden).

De les is om die ander toch met respect tegemoet te treden maar wel op een zeer doortastende, strategische manier voor jezelf op te komen! Ik krijg de neiging om te schrijven laat je niet chanteren!
Verder krijg ik door dat je meer stil moet staan bij je eigen behoeften (De Geliefden) ook al vindt je omgeving dat dit niet kan of mag.

GABRIELLA