Jaarkaart Kracht

Gestart door Gabriëlla, december 31, 2015, 16:37:30 PM

Gabriëlla

Voor mij een mooi maar heftig jaar :) :)

hatsjepsoet

Heb jij deze kaart zelf getrokken, Gabrielle of is het de kaart die je berekend met je laatste verjaardag?

Liefs, H.

Gabriëlla

Ik heb deze kaart zelf getrokken. Dit na enige tijd van meditatie! Ik heb mijn geest zo leeg mogelijk gemaakt, nadat ik aan het orakel de vraag heb gesteld wat 2016 voor mij zal brengen.

GABRIELLA

hatsjepsoet

Dan ga ik dat ook doen op dezelfde manier. Als ik kijk naar de manier zoals het op catharinasweb staat beschreven, zou de Kluizenaar mijn jaarkaart zijn. Ik kijk welke ik zelf trek.

Liefs, H.

Gabriëlla

Ik ben benieuwd Hatsjepsoet!  8)

hatsjepsoet

Daar komt ie: Staven 5.

Ik weet niet of het reëel is maar ik vind dat altijd een leuke kaart. Volgens mij word ook beschreven dat men speels met elkaar wedijvert. Ik hoop dat de kaart daar ook voor staat, niet voor grimmige strijd. Die heb ik teveel gehad, de laatste tijd. Ik hoop dat ik nu op een positieve manier verder kom. Staven is energie. Dat kan ik wel goed gebruiken.

Ondertussen even gekeken bij verschillende verklaringen  :).
Uitdaging spreekt mij hierin aan. En innerlijke strijd waarbij ik trouw moet blijven aan mezelf, vind ik ook een hele mooie en ik kan me er iets bij voorstellen dat het voor mij gaat gelden. Dat speelt nu al. Op het forum lees ik dat de kaart word uitgelegd als dat je wil concurreren met anderen. Dat heb ik absoluut niet en nooit gehad. Ik ben eerder het tegenovergestelde want maak mezelf altijd kleiner dan de ander. Misschien eerder een advies, bedenk ik me nu. Me meer laten zien?
Ik las ook ergens dat het kan staan voor een rechtszaak en ik zal zoiets inderdaad hebben. Ik "hoop" nog dit jaar want dan is het maar eens een keer achter de rug en kan ik verder.
Dit vond ik ook een mooie maar schrik er ook weer van: Deze kaart staat voor grote hindernissen, wat strijd tegen materiele tegenslag kan betekenen, maar geeft ook overwinning door liefde aan. Andersom zegt hij dat u moet opletten bij contracten en overeenkomsten en dat onvervulde wensen tot verbittering kunnen leiden.

Gabriëlla

Misschien wil je niet concurreren met anderen maar wil je gewoon voor jezelf erkenning van anderen. Kan daar misschien enige bewijsdrang uit voortkomen? Behoefte hebben aan erkenning is iets anders dan altijd willen winnen maar dat laatste wordt daar wel vaak mee geassocieerd. Kan het zijn dat dit een punt van geschil is met je omgeving? Meer jezelf laten. kan dat op een onafhankelijkere houding slaan?? Of meer evenwicht vinden tussen jezelf kleiner maken en vervolgens te eigengereid zijn?? Misschien zit hier wel de grootste hindernis?

Trouw blijven aan jezelf maar ook dingen voor jezelf op een rijtje krijgen. Je weet in principe wel wat je wilt maar weet nog niet goed hoe je het vorm gaat geven. Dat komt later, daar heb ik zeer zeker vertrouwen in bij jou!

Wat geld betreft is dit jaar spaarzaamheid wel gewenst en vooral oppassen met ondoordachte uitgaven. Contracten en overeenkomsten altijd eerst door een advocaat of sociaal raadsman/vrouw laten lezen voor je ondertekent. Want anders kan daar namelijk wéér een rechtszaak van komen :P en dat wil je niet!!

Ik denk dat je het evenwicht van deze kaart sneller hervindt als je je nieuwe weg gaat inslaan en die akelige processen vaarwel kan zeggen!!

GABRIELLA

hatsjepsoet

Je slaat weer eens de spijker op zijn kop, gabrielle! De behoefte aan erkenning is bij mij zeer groot, te groot. Daar werk ik nu aan met een psycholoog want daardoor ben ik in de problemen gekomen. Maar ik geloof wat jij schrijft dat het ook een bewijsdrang is. Ik kom er nog op terug!

Gabriëlla

Ik stuur je via deze weg een enorme boost positieve energie!!

hatsjepsoet

Dank je wel, Gabriëlla!

Eigenlijk is het belangrijkste al gezegd en dat is dat je gelijk hebt met die bewijsdrang. Ik wil te graag erkenning van anderen want dan besta ik pas en ik ben nu aan het leren om dat los te laten. En dat gaat best nog een worsteling worden omdat er het een en ander aan gaat komen waarbij ik mijn verhaal moet gaan doen. Dus dan is het belangrijk om bij mezelf te blijven wat de consequenties ook zullen zijn.