In het flat van een vroegere vriendin

Gestart door Gabriëlla, december 28, 2015, 23:43:01 PM

Gabriëlla

Hallo allemaal,

Ik heb toch een wat vreemde droom gehad, ik ben benieuwd naar jullie gevoel en/of interpretatie ervan.

Ik heb het gevoel dat ik een verhuizing achter de rug heb en ben op een onverklaarbare manier in het flat van een vroegere vriendin terecht gekomen. Zij is daar echter al jaren weg!
Het flat is volkomen leeg. Ik sta in de hal en ben me bewust van een openstaande witte deur van de gang/huiskamer. Ik ga die huiskamer in. Op een gegeven moment wil ik de huiskamer uit. Wil ik de deur achter me dichttrekken, valt die deur uit de scharnieren. Hij zit nog met slechts één scharnier vast. Toen werd ik wakker.

GABRIELLA

Carla

Mijn associatie is gelijk heel erg dat je een deur wilt dichttrekken (dus iets 'afsluiten') wat nog geen goede plek heeft gekregen. Zo van 'daar ben ik wel klaar mee' maar dat dat dus nog niet echt het geval is.  Ook dat het een 'vroegere flat' is doet me in die richting denken. En dat alles leeg en wit is doet me ook denken aan 'dingen die hun plaats nog moeten krijgen'.

Of het dan ook letterlijk met die vriendin te maken heeft weet ik niet, die vriendin zou misschien ook wel in andere zin vriendschap kunnen symboliseren.

Gabriëlla

En laat ik die vriendin uitgerekend vandaag, zeer onverwacht in de supermarkt tegenkomen! Ze had wat haast maar een andere keer wilde ze zeker met mij verder praten. Ze kwam oprecht op me over!

Ik kan de interpretatie van Carla nog niet exact duiden maar ik heb wel het gevoel dat ik in een emotionele opruimperiode zit! De ene keer komt er weer iets boven, de andere keer gaat er weer iets weg en dit bestrijkt veel dingen denk ik. Dit is noodzakelijk voor een volgende start in mijn leven denk ik zo.
Globaal heb ik het gevoel dat dit het relationele vlak betreft maar ook op het werk en geloofsvlak. Mogelijk studie en/of reizen.

Ik kom hier zeker op terug!

GABRIELLA

Carla

Wat mooi dat je die vriendin dan vandaag ook tegenkomt!