Kk legging

Gestart door Nordlead, december 12, 2015, 15:53:56 PM

Nordlead

Hallo Nordlead is er weer !! En zi met een vraag wil een onbevooroordeeld iemand deze leggin voor mij duiden de vraag was hoe het verder gaat met mijn vriendje (ja weet het is cliche) maar toch graag medewerking,?                     1kluizenaar2. Dood 3munt 7 4:munt 6:5:kelk 9:6:kelk aas:7:staven 5:8:magiër:9:munt koning:10:staven ridder , ik kan er met mij verstand niet Bin maar help me de vraag ging over hoe het mij in de liefde vergaat met mijn huidige vriend wie helpt???

Gabriëlla

Hoi Nordlead,

Ik ga er vanuit dat dit het Keltisch Kruis is.

De Kluizenaar in combinatie met De Dood, zegt mij dat je heel erg gefixeerd op hem bent! Dit komt denk ik omdat je het gevoel hebt dat er iets niet helemaal klopt. Dan kijk ik meteen naar de achtergrondkaarten Kelken 9/Munten Koning, zegt mij dat hij niet echt open tegen je kan en wil zijn. Hij kan zich in ieder geval niet goed uiten tegen je!
Kijk ik meteen naar De Magiër. Op de omgevingsplaats geeft dit vaak aan dat er om de hete brij heen gedraaid wordt. Kaart 1 met 2 zegt mij dat je hier geen of geen volledig inzicht in hebt, nu nog niet althans!

De combinatie Munten 7/Munten 6 zegt mij dat er, behalve zijn geslotenheid, nog iets niet helemaal in evenwicht is. Kan het zijn dat je veel meer (misschien wel té veel moeite moet doen om het goed te laten zijn tussen jou en hem? Ik voel hierin een soort van worsteling.
Klinkt misschien heel gek dat ik dit zo stel maar ondanks dat je die moeite doet, vraag ik me toch af of je daadwerkelijk zo veel om hem geeft als je denkt. Ik heb het idee dat er andere redenen zijn voor je angst om hem kwijt te raken dan de reden van houden van. Jouw persoonskaart Staven 5 geeft mij het gevoel dat je ook hier nog niet volledig inzicht in hebt, dat het raadzaam is om dingen voor jezelf eens op een rijtje te zetten. Klopt het dat je erg tegen je vriendje opziet? Of ben je bang dat je alleen overblijft en/of om een nieuwe relatie te beginnen omdat je weet waar je met dit vriendje aan toe bent?
Je hebt bijna geen vuurkaarten in je legging. Ik voel een passie van veel (wederzijdse) interesses met elkaar delen en met elkaar plezier hebben en lachen maar desalniettemin voel ik toch een gebrek aan levendigheid en/of je aan elkaar overgeven. Ik heb het idee dat dit er vooral van zijn kant niet zo in zit.

De samengestelde waarde van deze legging is 50. Een getal dat naar De Hogepriester verwijst. Geven en nemen is hier denk ik uit zijn evenwicht, op een manier waarvan jij je nog niet bewust bent. Hij geeft je wel een en ander maar op een bepaalde manier 'pakt' hij iets van je terug. Hij is heel geïnteresseerd in het wereldgebeuren volgens mij en wil dit ook met je delen maar over gevoelens heeft hij het volgens mij niet of matig. Ik heb het idee dat hij twee gezichten heeft.
Toch hebben jullie elkaar ontmoet omdat er een stukje uitgewerkt moet worden maar ik vraag mij ten zeerste af of dit in een man-vrouw relatie is of als (een) vriend en vriendin.

Gelet op Kelken Aas/Staven Ridder, sluit ik zeker niet uit dat een nieuwe liefde je pad kruist! Op een gegeven moment krijg je alles op een rijtje en ga je je eigen beslissingen nemen.

GABRIELLA

Nordlead

Heel mooi dank jewel ik heb hier heel erg veel aan ik wist als of wist, gevoel dat er iets niet klopte maar kon mijn vinger er niet op leggen ,dit verduidelijkt mijn gevoel kan er nu zeker heel veel meer mee het is voor mij nu ook duidelijk dat ik er meer van verwacht als ik doel op de relatie broer zus hartstikke bedankt knuffel, nordlead :) :D :-* :-*

Gabriëlla

Ik wens je heel veel sterkte toe Nordlead!! Hou je haaks!!

GABRIELLA

Geert

Ik onderstreep de duiding van Gabriëlla.
Daarnaast zie ik een tweede lijn die uitkomt bij het volgende:
daarin lees ik dat je zelf nog niet helemaal klaar bent voor een nieuwe relatie.
Is er nog  oud zeer van voorgaande relaties? Die eerst opgelost moeten worden?

Nordlead

Hoi Geert jazeker  is er nog oud zeer , maar niet van ons samen, gabriella wat fantastisch van jou ,jij zag er komt een nieuwe liefde op je pad nog geen anderhalve week later ben ik met ,Hans gekapt ik had het idee dat hij niet eerlijk was tegen mij en iets verborgen hield voor mij, en gevraagd maar hij reageert er totaal niet op wil niet open zijn misschien schaamte vals? En wat gaan drinken met een man en de vonk sloeg over , maar ook hier heb ik net wat Geert zei, niet het gevoel dat ik echt klaar voor ben al is hij wel echt heel lief , ben nu zo druk met vanalles en eigenlijk vind ik het heerlijk om voorlopig nog met mezelf aan het werk te gaan ik ben een nieuw huis aan het inrichten  ik word hier helemaal vrolijk van dit zijn mijn staven aasjes hilarische goede gevoelens ,je denkt niet aan eten zit vol fantastische ideeën, ben ik raar? Zou ik wel ooit openstaan voor een nieuwe liefde? Knuffel, Nordlead.

Gabriëlla

Hey Nordlead,

Luister altijd naar je intuïtie want die belazert je namelijk nooit! Het feit dat Hans totaal niet reageert op jouw respons, bevestigt voor mij voldoende dat hij inderdaad niet eerlijk tegen je is. Wat daar de reden van is, is denk ik minder belangrijk. JIJ wilt niet dat er, om wat voor reden(en) dan ook, oneerlijk met jouw wordt omgegaan. Jij hebt het volste recht om dit ook aan te geven!

Staven Aas: zoals ik dit nu lees, denk ik dat jij eerst maar eens lekker met je huisje aan de slag moet. Vergeet niet dat jij nota bene nog maar anderhalve week vrijgezel bent! Eigenlijk te kort om je weer helemaal in een nieuwe relatie te storten.
Als jij helemaal gesetteld bent, wie weet dat je dan alsnog iets krijgt met die man waarmee je wat bent gaan drinken. Het kan ook zijn dat er dan iemand anders op je pad komt.

Het is denk ik wel van belang dat je ondertussen aan je pijnpunten ten aanzien van relaties gaat werken! Alvast een goed voornemen voor 2016 denk ik zo :)

Sterkte!

GABRIELLA