keerpunt in mijn relatie

Gestart door tabo, december 06, 2015, 12:29:14 PM

tabo

Moeilijke periode in mijn relatie

mijn kaartjes

klaverbladen kruis heer

misschien moet de knoop toch eens doorgehakt worden of moet ik er blijven voor knokken?
Ik weet het niet meer.

groetjes en aan iedereen een fijne sinterklaasdag tabo

Gabriëlla

Ik heb het idee dat die heer het wel makkelijk vindt dat jij zo blijft knokken voor je zaak. Misschien hier eerst maar eens mee stoppen of minderen?

GABRIELLA

tabo

Dank je Gabrielle,
Al 8 jaar moet ik toegevingen doen , en ik doe dat omdat ik die persoon enorm graag zie. Ik heb de indruk dat ik alleen vecht voor ons relatie en dat hij geen toegevingen doe en alleen mijn energie opslorpt. Ik wordt het moe. Ben vandaag 47geworden en weet nog steeds niet waar ik sta in het leven.
Groetjes

Gabriëlla

Beste Tabo,

Ik weet niet of jij niet weet waar je staat in het leven. Je wekt wel de indruk bij mij dat je zeer veel om die persoon geeft. Als je veel om iemand geeft dat verleg je je grenzen nogal eens te ver! Veel verder dan dat je normaal gesproken voor iemand zou doen.
Maar gelet op je vermoeidheid, denk ik dat aan jouw toegevingen toch een eind lijkt te komen. Tot op heden zie ik als enige uitweg stoppen met toegevingen doen en in ieder geval je eigen weg proberen te gaan. Als hij het je echt waard is dan komt hij op een gegeven moment alsnog wel naar je toe. Zo niet, dan is zonder die persoon misschien wel beter dan met die persoon.

GABRIELLA

tabo

Dank je Gabrielle
Ik had net dat duwtje nodig.
Heb deze avond even mijn mening gezegd en ja, hij wenst geen dingen te veranderen aan zijn gedrag en levensstijl.
8 jaar. Heel wat, en plots, foetsie.
Toch voel ik een soort opluchting door eindelijk eens voor mezelf op te komen.
groetjes tabo   ;)

Gabriëlla

Hoe rot dit ook voor je is Tabo, toch ben je een ster! Een ster die voor zichzelf kiest en wel degelijk weet waar ze voor staat in het leven!
Het feit dat hij hier na acht jaar zo makkelijk een punt achter zet is voor mij veelzeggend. Ik wens je een hele lieve man toe!

Groetjes van GABRIELLA

tabo

Na mijn moeilijke beslissing heb ik een 13 kaarten legging voor mijzelf gedaan.
Kijken jullie even mee?
                          Hart
              schip     vissen    slang
Kruis      ring      ster/Pk   lelie       huis
             roede     maan    vogels
                          sleutel

Een verbroken relatie , kortstondig verdriet.
Oude deuren sluiten voor er nieuwe kunnen opengaan?
Volgens mij juiste beslissing genomen.
Ik sta voor een nieuw begin en moet meer in mezelf gaan geloven.

Ik kan hier niet meer van maken. (ben maar een amateur 😊)
Groetjes en liefs tabo

Gabriëlla

Inderdaad de juiste beslissing genomen (Het Kruis met De Ring).

Je gaat voor een nieuw begin maar De Vogels bij de Maan, 'manen' je toch om het eerst wat kalmer aan te doen en je niet meteen weer in een relatie te storten. Tot rust komen en inderdaad weer in jezelf geloven.

De kaarten boven en rechts van je PK, zeggen mij dat de nieuwe deuren dan vanzelf weer open gaan. Ik 'zie' een man, vrij dicht in je omgeving die misschien wel (op den duur) wat in jou ziet of gaat zien! Maar eerst JIJ hé!

Groet,

GABRIELLA

tabo

Goedemorgen
Dank je voor je reactie Gabriëlla.
Fijn dat je even meekeek.
Liefs tabo