de dame 9kaartjes

Gestart door Nathalie, december 01, 2015, 13:57:33 PM

Nathalie

   ring    man    berg

   beer   dame   sleutel

    brief   zeis  ruiter




De relatie met haar partner ligt haar wat zwaar doordat ze tegenaan "muren" botsen ( niet vooruit geraken in de huidige situatie ) men blijft cirkels draaien. De dame neemt het heft in handen, er ligt frustratie. Ze dreigt ermee weg te gaan als er geen vooruitgang in de situatie komt? 



Wie ziet wat anders?



Gabriëlla

Ik 'zie' een wat jaloerse dame met controledrang. De communicatie tussen deze man en vrouw verloopt zeer moeizaam.
Ik krijg niet het gevoel dat ze van plan is om bij hem weg te gaan. Om voor mij duistere reden(en) kan dit stel als het ware niet zonder elkaar.

pluta

man en vrouw hebben een sterke relatie. Ik denk dat er misschien iets speelt met een andere man (ruiter), wellicht alleen de gedachte en dat ze daardoor problemen ervaart. Er zullen moeilijkheden volgen, maar worden minder als er een betere communicatie tussen de twee is. Het is nodig om het contact met een andere man af te kappen en hierover te communiceren naar haar man, wat de oplossing kan zijn voor hun obstakels.

Misschien zit ik er naast, maar zo zie ik het.

Gabriëlla

Ik heb ook niet gesteld dat dit stel op punt van scheiden staat of iets in die richting. Ik 'zie' geen scheiding maar ook dat deze relatie voorlopig nog niet probleemloos is.

Ik weet wel dat als een relatie heel sterk en goed is, men ook niet zo snel toegeeft aan vreemdgaan!

Ik krijg het gevoel dat deze relatie niet is wat het lijkt maar misschien zie ik het nu verkeerd.

pluta

Ah, ik weet ook niet of er wel sprake is van een ander, maar het kwam zo in me op. (Misschien zegt dit meer over mezelf ;) )
Wellicht dat er problemen zijn met dominantie (en/of bemoederen) en daar iets aan gedaan moet worden. (Berg+beer+zeis)?

Eerlijk heb ik geen idee en zeg ik maar wat er in me opkomt. Ben lerende dus hoop door middel van feedback te horen wat er werkelijk speelt/speelde om te kijken waar ik wel en niet goed zat.
Maar vertrouw wel op wat jij zegt Gabriëlla, aangezien je wel vaker goed zit  ;)

Gabriëlla

En daar heb jij weer een put Pluta! Er is sprake van dominantie, ik denk dat dit wederzijds is. De vraag is wie op welke manier domineert volgens mij!

Nathalie

Nu om feedback te geven

het koppel zat in een frustrerende zaak en de communicatie bleek daardoor te zijn geblokkeerd. De dame wil weg uit de omgeving waar ze nu zit de man niet. Beiden vinden geen rust er is geen sprake van een andere man of uitelkaar gaan. Wel een zorgen relatie niet naar elkaar toe maar wegens hun huidige zorg situatie. Er moet een oplossing komen voor het koppel zo dat er weer doorstroom zou zijn.

pluta

Ok, gelukkig had ik het fout in dit geval :)

Nathalie

Wie niet wilt leren zal het nooit begrijpen ;)


Ik vind alvast je goed bezig bent.

En deze site ( orkals.net ) daar vind je ook wel goede hulp informatie xx