paniek ?

Gestart door Nathalie, november 12, 2015, 08:57:07 AM

Nathalie

Mijn gebuur dat nu sinds korte tijd een uitkering heeft van de werkloosheidsinstantie zit met de handen in het haar.

Zijn huurbaas liet vandaag weten dat er nog geen maandhuur is betaald terwijl hij altijd correct betaalde en het maandelijks van zijn rekening gaat. Nu heeft hij ontdekt dat al zijn geld weg is terwijl hij nooit zo'n groot bedrag verdoet. Hij kan bij zijn bank geen uittreksels uithalen om te kunnen zien wat er gaande is en moet zowiezo een afspraak maken om na te gaan wat er zou kunnen zijn. Hij is in paniek  Wat is er fout gelopen en komt dit inorde?

DE BOOM  RUITER EN LELIE

komt het terug in orde?

DE KIST   DE WEG   DE HOND

wegens ik nog niet zo goed ben met kaartjes kan iemand me helpen juist te duiden? 

Gabriëlla

Ik heb het idee dat dit met een onbetrouwbare vriend van hem te maken heeft, kan dit??

Ik weet niet of het nog goed komt, ik twijfel!

GABRIELLA

Nathalie

Hey het is goed gekomen er was een misverstand bij de bank zelf die ze gaan rechtzetten alhoewel naar het schijnt de man aan de telefoon die bij de bank werkt nogal verwarrend reageerde.

Gabriëlla

Ik heb het idee dat die man meer weet dan hij zegt maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.