twee kaarten voor hulp

Gestart door Nathalie, november 09, 2015, 18:43:02 PM

Nathalie

ik trok kaarten acht van staven en drie van staven die zouden informatie/advies geven in het verband met een hoofdzorg.

Omdat ik nog totaal niet goed inzicht heb over de tarot kaartjes heb ik ze online opgezocht maar hoor graag van jullie feedback

Staven Acht betekenen  het sneller uitkomen van je plannen of verwachtingen die je hebt. De kaart kan daarnaast ook aangeven dat een ontwikkeling van een situatie inmiddels al lang begonnen is zonder dat je het zelf in de gaten hebt. De kaart staat voor een verrassing en goede berichten zullen je dan ook bereiken. Staven Acht geeft aan dat deze ontwikkeling sneller zal verlopen dan waar je van uit ging.

en staven drie betekent Er is een periode geweest van moeilijkheden en onzekerheid. De kaart laat zien dat je nu bent aangekomen op een punt waarop je weer vaste grond onder je voeten hebt gekregen. Vanaf hier kun je jezelf met een goed gevoel bezig gaan houden met de doelen die je gesteld hebt. Staven Drie werkt uit op langere termijn en geeft dan ook goede en duurzame vooruitzichten.

nu is het moeilijkste om een verband tussen die twee kaarten te leggen waardoor ik een helder uitkomst krijg, wie kan me meer vertellen?

Geert

Een life-verslag van mijn gedachtegang.

Staven 8 en Staven 3. Samen 11. In mijn deck is 11 kracht.
Staven is vuur. Vuurkracht is dan al snel gemaakt.

Staven acht laat aardig wat staven door de lucht vliegen.
Actie dus.

Bij staven drie zie ik veel ruimte op de kaart. Ruimte.
De horizon is ook goed te overzien. Een hoog standpunt.
Verleden achtergelaten.
De man op de kaart lijkt op iets te wachten. Hij verwacht iets.
Staven acht laat zien dat er wat onderweg is.

Daar komt 'ie:
Creƫer ruimte om je geestdriftige verlangens te manifesteren.

Geef je jezelf voldoende ruimte om dat te doen, wat je graag zou willen doen?
Het kan ook zijn dat je die ruimte niet krijgt door oorzaken van buitenaf.
Heb je alles wat je achtergelaten hebt ook losgelaten?

Kun je hier iets mee?