creatief project

Gestart door Nathalie, november 07, 2015, 14:25:34 PM

Nathalie

Mijn zus heeft een creatief project in haar hoofd  iets met de jongeren die ze dolgraag in de nabije toekomst hoopt te zien verwezenlijken in alle succes, maar financieel maakt ze zich al zorgen wegens ze een investering alvast moet doen voor de nodige benodigdheden en ook de angst of haar project wel een succes zal worden. Ik heb even 6 kaartjes voor haar getrokken

kind   beer  klaver  sleutel  kist  dame

kind staat voor jeugd maar ook iets klein of nieuw pril begin? beer kan ouderschap zijn of financieleinvestering of ook de tegenstrijd?
Klaver denk ik staat voor onverwachts geluk een kans met de sleutel ernaast maar kist en dame hmmm

wie helpt?  :)  :-*

pluta

Hallo Orlana,

Heb pas mijn kaartjes uit de kast getrokken en pas 2 dagen mee bezig, maar zou graag een poging wagen.

klaver + sleutel geven voor mij aan dat dit een keus zou zijn die haar veel geluk en voldoening zou geven. Ook succes in het openen van nieuwe deuren (onderneming) waarbij ze de kwaliteiten die ze heeft opgedaan in een vorig beroep/ervaring uit verleden om kan zetten in nieuwe inspiratie en begin(kist). De kist kan ook staan voor haar angsten die haar ideeën 'dood'slaan.
kind + beer kan aangeven dat ze wellicht een instantie om hulp kan vragen voor een vergoeding. Misschien via de gemeente of met pgb?

Nathalie

Hey Pluta

Dank je (hart) voor uw feedback. Ja hoor ik zie zeker iets in jou mening dat kan kloppen met wat er in haar om gaat. Ze zit inderdaad met angst en dit houd haar wat tegen om ervoor te gaan. Ik deel zeker mee wat jij eventueel voorstelt van eens polsen bij een instantie! Dit wist ik zelf niet eens dat dit kon op financieel gebied dan of bedoelde je dan om een  bijscholing of iets dergelijk?

alvast fijn Pluta  :-*

pluta

Een kennis van mij is een eigen onderneming gestart waarbij hij kinderen in hun jeugd (pubers) helpt om weer te re-integreren in de maatschappij. Kinderen die bijv. door huiselijk geweld niet naar school gaan/kunnen of verslavingsproblematiek etc. Enfin, vanwege de maatschappelijke belangen heeft de gemeente hier potjes voor en draagt bij aan financiële ondersteuning voor projecten en dagbesteding.