Dagkaart staven 3 en bekers 7 is gevallen...

Gestart door Kippie1980, november 03, 2015, 11:19:15 AM

Kippie1980

Lieve allemaal,
Vandaag heb ik dagkaart staven 3 getrokken. Tijdens het schudden viel bekers 7 eruit. En ik heb altijd een beetje moeite met bekers 7. Snap niet zo goed hoe ik deze kaart moet zien.
Staven 3 zegt me dat ik op de goede weg ben en dat ik geduld moet hebben. Dat ik tevreden kan zijn met wat ik tot nu toe bereikt heb. En dat ik alles kan bereiken door er hard voor te werken maar vooral erin te geloven. De andere betekenis van de kaart, het te-RUG-blikken ( je kijkt de man op de afbeelding op de rug)(herinneringen ), is op dit moment erg veel aanwezig. Ik heb eigenlijk 1 herinnering die steeds terug komt. Weet niet zo goed hoe ik die een plekje kan geven en los kan laten. Of moet ik daar juist geduld voor hebben en afwachten hoe het verder verloopt?...
En dan kom ik weer bij bekers 7.... Ik snap t gewoon niet!
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt.
Lieve groeten Wilma

Geert

Bekers 7. Ik kan die kaart niet voor je duiden. Daar heb ik te weinig informatie voor.
Maar... bekijk de kaart nog eens goed. Er zijn twee rijen.

Bekijk de onderste rij eens. Bijvoorbeeld de krans met de schedel op de beker.
Het kasteel waar je je veilig waant, maar vooral eenzaam bent.
Bekijk de kleuren, wat zegt blauw jou.
Word je gelukkig van rijkdom? Welke draak heb jij te verslaan?
Het is een zoekplaatje, de hele kaart. Vol met symboliek.
Waar kies je voor? lijkt deze kaart ons voor te houden.
Kies je voor het hogere zelf, of voor het ego.

Je zou, denk ik, bij jezelf af kunnen vragen, welke keuze moet ik ergens in maken.

De geest van de legging is 10. Rad van Fortuin. Kijk daar ook eens naar.
Misschien vind je daar ook aanwijzingen.

Kippie1980

Grappig dat rad van fortuin eruit komt. Dat is een kaart die met schudden er ook vaak uit valt. Ik ga ze nog eens goed bekijken.
Bedankt voor je reactie.
Liefs Wilma