waarom weer ontmoeting

Gestart door pluta, oktober 29, 2015, 16:26:59 PM

pluta

Hallo allemaal.

Eindelijk maar toch kreeg ik een huurhuis toegewezen, maar achteraf bleek het geen geweldige woning te zijn, veel schimmel ed. Kwam er toen achter dat mijn nicht in hetzelfde blok woont en boven haar een vroeger ex-vriendje uit mn puberteit. Ben toen bij hem langs geweest om even te kletsen hoe het wonen daar is en in het kort wat er allemaal is gebeurd de afgelopen 9 jaar.
Toen herinnerde ik me dat in mn horoscoop vermeld stond van de maand oktober dat ik eind van de maand een oude liefde/partner terug zou zien in mn leven. Daar geloofde ik niet zo in, maar blijkbaar op de valreep toch!
Nu vroeg ik me af waarom onze levenspaden elkaar nu weer kruisen/ontmoeten.
Heb een verleden-heden-toekomst legging gedaan om het klein te houden

Geliefden - Pentakels 10 - De Zegewagen

Zelf kom ik er echt niet uit omdat ik ga invullen. Wie o wie wil mij helpen.
Alvast bedankt!

Liefs pluta

Gabriëlla

Pentakels 10 geeft voor mij overduidelijk aan dat de ontmoeting met je ex met een stukje (onafgemaakt?) karma te maken heeft. Er is in ieder geval iets waardoor jullie (weer) nader tot elkaar komen.
Je maakt hier in ieder geval een (veel) betere kans op na eerst weer gedegen zelfonderzoek. Wat voel je voor hem, wat wil je verder met je leven en....hij?! Dit blijft niet alleen uit De Geliefden maar naar mijn gevoel ook uit De Zegewagen!

Kan het zijn dat jullie in een van jullie vorige levens al eens eerder partners geweest zijn of dat jullie een tweeling geweest zijn?! Ik heb vreemd genoeg ook een beeld van een twee-eiige tweeling.

GABRIELLA

pluta

Bedankt Gabriëlla. Hoe kan ik erachter komen, of met welke legging, om wat voor Karma het gaat? Zou het echt (nog) niet weten...
Als ik bij hem ben voelt het wel heel vertrouwd. Niet verliefd of iets dergelijks, maar gewoon goed, veilig.
En dat over vorige levens kan ik niks over zeggen, daar heb ik geen idee van helaas. Maar interessante stelling waar ik zeker nog over na ga denken.
Liefs

Gabriëlla

Hoi Pluta,

Voorbeeld van een karma legging.

1. Jullie relatie (ik noem het maar even zo)
2. Jullie (gezamenlijke) voorouders
3. Jullie vrienden/cultuur/gemeenschap
4. Jullie levensfase
5. Invloed van jullie milieu
6. Invloed van jullie vorige levens
7. Jullie huidige situatie en/of toekomst

Als mensen mij consulteren aangaande relaties uit vorige levens, dan heb ik het liefst dat beiden aanwezig zijn en beiden kaarten trekken. Hiermee zie ik haarscherp hoe beiden in de relatie staan, waar de schoen wringt en wat de toekomst kan brengen.

Nu nog eentje

1. Voorouders/afkomst/wortels
2. Wat uit dit verleden nu een rol speelt
3. De oorzaak van de kwestie in het hier en nu
4. De kwestie zelf
5. Het effect van de kwestie op alles om je heen
6. Wat je hiervan meeneemt naar de toekomst
7. Nakomelingen/vrucht/uitkomst
8. Hoop/positieve houding
9. Angsten/negatieve houding/zelfdestructie
10. De waarheid. Dit is de belangrijkste reden om te veranderen

Kun je hier wat mee?