testje

Gestart door Nathalie, oktober 27, 2015, 19:03:38 PM

Nathalie

ZWAARDEN TWEE   

twijfels? KIES IK A OF KIES IK B  moeten op gevoel afgaan?

ZWAARDEN KONING  iemand die zeker knopen kan doorhakken

hoe maak je dan een verhaal hieruit? 

Geert

Wat was de vraag die aan deze legging vooraf ging?

Geert

Indien bedoeld als dagkaart samen:
Evenwichtigheid in jouw denken laat jou heersen over jouw gedachtegoed.

Nathalie

Geert ik ben op zoek naar mijzelf en vind het wel leuk om bepaalde dingen door kaartleggen inzicht te krijgen op... ::)

Beetje na zwaar zwart jaar is het een periode van een zoektocht. De vraag  van wie ben ik wat kan ik .... Ik wil iets waar ik goed in ben en velen mee kan helpen alleen door vele omstandigheden ben ik mijzelf kwijt geraakt Dus nu is het een beetje een zoektocht dan mijn energie in verkeerde keuzes te gaan steken. Het is frustrerend weet je  :) als je uw eigen kwijt bent (precies alsof je in diepe slaap ben geraakt en nu pas wakker komt en moet gaan onderzoeken wat jij hebt als talent waar jij mee iets kan gaan opbouwen...

Geert

Hoi Orlana,

Goed zorgen voor jezelf kan op enig moment ook betekenen dat je de juiste zorg voor jezelf moet gaan zoeken.
Misschien doe je dat al. En anders zou dat mijn advies kunnen zijn.
Je bent de weg kwijt, zeg je, dat is vervelend. Het fijne is dat de weg er nog wel is, die is niet kwijt.
Beetje hulp bij het vinden van de weg terug, zou ik je willen aanraden.
Als je tarotkaarten legt en die gaat duiden dan duid je ook jezelf. Je spreekt over jezelf een oordeel uit.
Dat kan wel eens verkeerd uitpakken. Ik bedoel, dat je te negatief naar de kaarten kijkt en dus ook naar jezelf kijkt.

Dus mijn advies, zoek hulp die je omhoog helpt. Hulp die bij je past, waar het mee klikt.

Ik hoop van ganse harte dat je uit deze spiraal weet te ontsnappen.

Heel veel groeten,
Geert.