uitgevallen kaart

Gestart door Nathalie, oktober 16, 2015, 09:56:37 AM

Nathalie

Hoi

Tijdens het schudden van mijn kaarten viel de zon eruit gevolgd met staven drie en de ster

Ik denk deze samen willen dit vertellen:  de zon= het verleden achter laten een nieuw begin. staven drie= iets met plannen en verantwoordelijkheid, nog onzekerheid ? en de ster= Ik denk dat het wil zeggen dat ik met iets van planning of doel zal slagen?

Wat denken jullie van deze drie kaartjes

Geert

Hoi Orlana,

Ik noem dat vallende engelen. :)

Was je met een specifieke vraag bezig?

Ikzelf stop ze meestal terug. Behalve als er een sterk gevoel is dat het betekenis heeft.

Geert.

Nathalie

Hey Geert

Ja,ik zit al een poosje te piekeren over een carrière. Welke richting uit. Wat ik van beroep kan doen waar ik succes mee kan hebben.....

groetjes

Geert

De geest van deze drie kaarten is 12/3. De Gehangene en de Keizerin. Ze zijn samen uit het pak gevallen.
Dat is de reden waarom ik ze samen bekijk.
...dat je iets op een heel andere manier moet gaan bekijken en een duidelijk nieuw standpunt in moet gaan nemen. Iets wat comfortabeler voelt dan wat er nu is, waarna je de Keizerin kunt ontmoeten die je op een liefdevolle manier kansen aanbiedt en je kan laten groeien...

Hang je jezelf op aan het piekeren? Staat dat een antwoord in de weg?
Dat willen deze drie je misschien ook wel zeggen.
Zie het van de zonnige kant, zie lichtpuntjes. Dat heb je nodig om je onderneming te laten slagen.