Auteur Topic: Wie kan mij helpen??  (gelezen 2621 keer)

CC

• Gast
Wie kan mij helpen??
« Gepost op: oktober 13, 2015, 23:08:36 pm »
 Hoi allen,

Ik leg zelf vaak kaarten voor familie en vrienden, wat mij altijd goed afgaat. Maar kaarten leggen voor mezelf vind ik erg lastig! Vooral mbt mijn liefdesleven! Zou iemand mij kunnen helpen? Ik zie door de bomen, even het  bos niet meer zeg maar...

Korte omschrijving, er is al enige tijd een man in mijn leven. Hebben veel moeilijkheden met elkaar gehad, en ondanks alles kunnen wij elkaar niet loslaten. Ook hebben wij beiden moeite om onze echte gevoelens naar elkaar toe te uiten, maar er is duidelijk een hele sterke aantrekkingskracht. Toch geeft hij mij vaak het gevoel dat hij mij niet vertrouwd.  Ik wil de knopen wel doorhakken, en mijn echte gevoelens kenbaar maken, maar ik weet gewoon niet hoe!

Hierbij de (36)kaarten:
SCHIP BOOM STER VISSEN RING WEG TUIN KRUIS BERG
ANKER BOEK SLEUTELS ZONNE LIJKKIST MAANTJE HART OOIEVAAR MUIZEN
BRIEF VOSJE KLAVERBLADEN ZEISEN HOND LELIE HUIS BEER HEER
SLANG ROEDE VROUW WOLKEN KIND RUITER RUIKER TOREN VOGELS

Wie kan mij helpen deze kaarten te verklaren?

Gabriëlla

• Master lid
Re: Wie kan mij helpen??
« Reactie #1 Gepost op: oktober 13, 2015, 23:26:47 pm »
Hoi CC,

Omdat het om een man gaat, kijk ik meteen naar de Heer. Deze ligt uiterst rechts, links de Beer en in de volgende rij meteen de Brief. Onder hem liggen de Toren en de Vogels.
De Beer links van de Heer duidt vaak op jaloezie. Ligt naast de Brief het Vosje wat naar mijn gevoel op mededelingen slaat die niet kloppen. Als het zo is dat die man zo jaloers is, waar komt dat dan vandaan? Het Hart en De Ooievaar boven hem, zeggen mij dat zijn bedoelingen jegens jou op zich goed zijn maar desalniettemin op zijn vrijheid gesteld is (Toren-Vogels). Ik voel een enorme tegenstrijdigheid bij hem tussen wel willen maar zijn huidige leven niet willen opgeven. Als dat zo is (jij moet het nog bevestigen) waarom niet? Wat bindt hem dan aan jou?

Valt me ook op dat jij (Vrouw) niet op zijn lijn ligt (Heer). Wat bindt jou dan zo aan hem? Ik blijf me afvragen waarom hij zijn vrijheid niet kwijt wil.

GABRIELLA

CC

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 14, 2015, 00:56:05 am »
Bedankt voor je Reactie Gabriella!

Die tegenstrijdigheid rondom die man, is heel erg herkenbaar! Dat ervaar ik ook elke keer en dat maakt het zo erg lastig. Waarom hij jaloers is of argwaan heeft? Ik weet het niet, krijg er ook nooit duidelijk antwoord op. Wel weet ik dat hij moeite heeft met mijn ex, en denkt dat ik daar nog gevoelens voor koester, wat totaal niet zo is. Ik denk meer dat het zijn eigen onzekerheid is. Dat hij zijn vrijheid niet wilt opgeven heeft denk ik te maken met zijn omgeving en de mensen in zijn omgeving. Of gewoon bang is voor telleurstellingen. Het verschilt per legging of we op een lijn liggen of niet. Soms wel en soms niet. Toch voel ik bij hem een vertrouwd en geliefd gevoel. Maar zowel ik als hij verstoppen onszelf achter een grote muur.

Gabriëlla

• Master lid
« Reactie #3 Gepost op: oktober 14, 2015, 11:17:32 am »
Hoi CC,

En....geven die mensen in zijn omgeving ook hun geliefde op als het jouw man niet aanstaat?! Ik zie inderdaad wel wat jaloezie uit zijn omgeving. Maar als hij echt van jou houdt, dan moet hij daar toch op een gegeven moment maling aan hebben? Wat maakt dat hij zich de reacties van zijn omgeving zo aantrekt? Wat zou zijn omgeving kunnen doen als hij voor jou kiest?

Hoe vaak ga jij dan nog met je ex om?

Kan het zijn dat jullie beiden eerst nog een stuk verleden moeten afsluiten eer je voor elkaar kunt kiezen? Ik krijg het idee dat dit een grotere rol speelt dan jij/jullie denkt/denken.

CC

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: oktober 14, 2015, 13:03:09 pm »
Wauw Gabriella, je hebt helemaal gelijk!

Hij (de man) is niet van origine niet van Nederlandse afkomst. Zijn familie en veel van zijn vrienden ook niet.
Ik weet dat hij bang is dat ik niet geaccepteerd zal worden vanwege mijn Nederlandse afkomst. Ik heb geen idee wat de reacties zullen zijn als hij wel voor mij kiest. Voor mij is dit iniedergeval geen probleem meer. Omdat ik open sta voor zijn achtergrond en ook zijn omgeving.

Mijn ex en ik hebben geen contact meer, al voor ik deze man leerde kennen zelfs niet meer. Hij weet wel het hele verhaal omtrent mijn ex, en dat hij daar ook van geschrokken is. Maar dat stukje is voor mij wel echt afgesloten. Alleen krijg ik vaak van hem het gevoel dat hii denkt dat, dat mij nog bezig houdt.

Ik ben op dit moment heel erg bezig met dingen uit het verleden te verwerken en af te sluiten. En ben voor mijn gevoel daar al aardig mee op weg. Ik krijg wel vaak het gevoel van zijn kant dat hij, het verleden, te pijnlijk vindt.

Gabriëlla

• Master lid
« Reactie #5 Gepost op: oktober 14, 2015, 15:20:58 pm »
Hij vind jouw verleden dus te pijnlijk althans, dat deel ervan. Kan dat misschien een reden zijn waarom hij bang is dat jij niet geaccepteerd zult worden?
Is hij misschien bang dat hij uit de familie wordt gezet en/of vervolgens wordt onterfd? Is hij echt zo bang van jouw ex of gebruikt hij dit argument als een eventueel excuus voor een vlucht?

CC

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: oktober 14, 2015, 19:55:58 pm »
Dat lijkt me wel ver gezocht, ik kan dat ook niet zozeer uit de kaarten halen. Maar ik weet natuurlijk niet wat er allemaal in zijn hoofd omgaat. Ik vind deze legging sowieso wel lastig. Vooral ook omdat de combinaties op meerdere dingen kunnen duiden :(

Gabriëlla

• Master lid
« Reactie #7 Gepost op: oktober 14, 2015, 21:23:43 pm »
Ik ben blij dat ik het wat te ver zoek. Ik hoop dat jij over niet al te lange termijn gelukkig met hem wordt!! Dat lijkt me toch het allerbelangrijkste!!

CC

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: oktober 14, 2015, 21:46:15 pm »
Laten we het hopen! Aan de kaarten te zien, speelt hij niet alleen een rol in de verleden tijd, gelukkig! Bedankt iniedergeval voor je uitleg!   :-*