gabriella....?

Gestart door pukje, oktober 08, 2015, 23:44:45 PM

pukje

Hallo Gabriella

Ik zag al jouw keggingen hier en wil er ook om 1 vragen.

Graag een legging over mijn liefdesleven..ontwikkelingen.
Wat op mijn pad komt..

Hoop op reactie.

Gabriëlla

Hi Pukje,

Bij deze jouw liefdeslegging

1. Begin: Zwaarden 5
2. Tegenwerking: De Maan
3. Medewerking: Staven 7
4. Strijd: De Magiër
5. Uitdaging: Zwaarden Aas
6. Verandering: Staven Koningin
7. Geluk: De Dood
8. Geheimen: Zwaarden Ridder
9. Onzekerheden: Kelken 8
10. Triomf: Kelken 7

Diep in je binnenste zit een zeer intelligente en vurige, onverschrokken vrouw! Eentje die zelfs wars is van oppervlakkigheid (Kelken 8). Helaas ook een vrouwtje die weer helemaal opnieuw contact met zichzelf moet leren maken, hetgeen haar gelukkig ook gaat lukken (Kelken 7) en daarmee ook een mooie relatie in de wacht sleept .

Begin: Zwaarden 5 geeft aan dat je als de dood bent voor afwijzingen ten aanzien van relaties. Ook dat je de neiging hebt om mensen zelf maar af te wijzen want dan hoef je het zelf niet meer te doen. Dat denk je misschien niet bewust maar daar komt het wel vandaan! En/of je vindt het moeilijk om de controle los te laten.
De oorzaak van dit probleem is, dat je in de loop der tijd helemaal van jezelf af bent gaan staan (De Maan). Wat is er in hemelsnaam allemaal gebeurd?!
Het enige wat ik kan zien, is dat anderen jaloers waren en/of zijn op jouw bovengenoemde eigenschappen (Staven 7). Maar....er is nog veel meer want door slechts een oorzaak ga je niet zo ver van jezelf af staan!
Ik heb ook het idee dat je in het verleden veel last gehad hebt van een heel moeilijk persoon maar kan dit even niet goed plaatsen!

De Magiër geeft mij het idee dat je jezelf een tijd niet hebt begrepen. Enerzijds overschat je jezelf, anderzijds juist niet. wat er mede de oorzaak van is geweest dat je ook door anderen werd misleid. Vervolgens ben je nog verder van jezelf af gaan staan. Maar sommigen van die anderen begrepen jou volgens mij ook niet. Bij jou is er geen balans in je gevoel van eigenwaarde denk ik.

Kortom: eerst komt er een fase waarin je een bewustwordingsproces ondergaat (Zwaarden Aas). Je leert zowel jezelf als anderen veel beter te doorgronden.
Je wordt je bewust van alle (zeer) goede kwaliteiten die je in je hebt (Staven Koningin). Als dit bewustwordingsproces vordert, zul je merken dat je mensen aantrekt die veel beter bij je passen dan mensen die je eerst aantrok.
In positieve zin zul je zelfs een transformatieproces ondergaan (De Dood)! waardoor je geheime kantje dus niet meer zo geheim is en...die evenzeer vurige geliefde komt dan ook op je pad!!

Ik heb het gevoel dat het een militair is en/of belangstelling voor de marine heeft. Ik krijg ook het idee dat hij weleens uit een hele andere leefwereld kan komen dan jij.

De samengestelde waarde van deze kaarten is 59 (14), tarotkaart Matigheid. Uiteraard beslis je altijd zelf maar beter is om nu nog geen relatie aan te gaan maar eerst eens tot zowel meer zelfinzicht als inzicht in die ander te krijgen. Tel je 14 bij elkaar op, dan krijg je 5, wat mij weer doet uitkomen op Zwaarden 5! Een evenwichtig oordeel is belangrijk, evenals inzicht krijgen in zowel macht als onmacht!
Matigheid geeft mij ook weer het gevoel dat je je geliefde onverwacht ontmoet, iemand die sterk verschilt met jouw leefwereld maar die zeer goed bij je past.

Ik ben benieuwd naar je reactie,

GABRIELLA

pukje

Bedankt voor de vlotte reactie.
Ik kan me in alles vinden. Ik ben zo bang voor afwijzing dat ik zelf afwijs.
En ik heb indd een moeilijk persoon mee gemaakt in de vorm van een ex. Ik heb idd dchommdelingen qua mijzelf.
Wel fijn te lezen dat het goed komt. Vooral net nu mijn laatste vriend het pas een week geleden uitgemaakt heeft juist door het bovenstaande.
Wat me overigens pijn gedaan heeft.
Daar lig ik dan in mn bedje slapeloos.

Bedankt.

Gabriëlla

Lief Pukje!

Fysieke of emotionele pijn wijst erop dat er iets niet in orde is en dat nader onderzoek gewenst is. Afgaand op jouw legging, denk ik dat je dat ook zal gaan doen! Het is denk ik vooral die angst voor afwijzing die een diepere oorzaak heeft.

Liefs,

GABRIELLA