3 kaarten - beginner

Gestart door Mackenzi, september 28, 2015, 20:05:51 PM

Mackenzi

Hallo allemaal
Sinds kort ben ik begonnen met mijn Lenormand kaarten die al zo lang in mijn kast lagen.  Om het zo simpel voor mezelf te maken heb ik maar drie kaarten gelegd, op die manier is het voor mezelf al enorm verwarrend.
Wat ik zo moeilijk vind is om de kaarten aan elkaar te linken.  Graag had ik een bevinding van iemand anders gehad.

Mijn kaarten waren:
De toren: een grote wilskracht en grote verwachtingen van het leven.
De hond: een trouw iemand
De boom: dynamisch en krachtig persoon

Bij zowel de toren als de boom spreekt men over ziekte en/of genezing.
Mijn vraag bij het leggen van deze kaarten was hoe mijn weg naar werk vinden zal verlopen.  Ik haal hier helemaal geen antwoord uit bij hetgene ik in mijn beginnersboekje vind ;)

Bedankt!

Gabriëlla

Hoi Mackenzi,

Omdat De Toren bij De Hond ligt, denk ik dat het je ontbreekt aan de juiste connecties. De Hond geeft goede contacten en trouwe vrienden aan. Maar de Boom geeft mij het gevoel dat er iets niet klopt. Of die persoon krachtig is hangt van de omringende kaarten af.

Sas-8314

hallo en welkom Mackenzi :)

de toren roept bij mij altijd een soort van alertheid op, (voor / achter)uit kijken.
Bezinning over dingen / gevoelens, dingen vanuit een hoger bewustzijn aan-schouwen.
Ik heb het idee dat je wat standvastiger / overtuigender mag zijn over de jezelf en de wijze waarop jij jezelf naar buiten toe opstelt .. Krijg het idee dat je emoties je hart (te)veel beïnvloeden, je zeg maar weg drijft bij jezelf.
Misschien ligt er een advies om dingen eens wat dieper bij jezelf te kijken.
Ik krijg het idee dat je wat selectiever mag zijn tav werk, iets wat je aankunt, geestelijk, mentaal en waar je iets meer van jezelf in kwijt kunt.

Ben benieuwd of je er iets mee kunt Mackenzi ..
succes en een fijne dag gewenst  :)
what defines us is how well we rise after falling

Mackenzi

Daar kan ik me wel bij vinden Sas.
En ik zou selectiever moeten zijn bij het zoeken van werk. Ik heb namelijk een zware rugoperatie achter de rug en men heeft geadviseerd om deeltijds te werken maar dat is er vrij weinig dus overweeg ik om voltijds te werken, ondanks het advies.

Bedankt voor de reacties!

Sas-8314

dank voor de feedback Mackenzi :)
succes bij het vinden van een passende baan ...
Vooral bij het nemen van wijze besluiten ;)

groetjes
what defines us is how well we rise after falling