Auteur Topic: werksituatie  (gelezen 1546 keer)

littleme

• Gast
werksituatie
« Gepost op: september 21, 2015, 16:04:22 pm »
ik heb enkele dagen geleden kaartjes getrokken met betrekking tot mijn werksituatie waar ik al een tijdje ongelukkig in ben.. ik vroeg de kaartjes wat het beste voor mijn ziel is wat mijn werk betreft..

(wat boven het hoofd hangt)
                                                     doodskist

(verleden)                                         pk                   (toekomst)
klaveren                                                                     brief        muizen    ooievaar   boom   sterren

(wat onder controle is)
                                                      de heer

De doodskist wijst op ontslag, brief onderweg, nadien een gemis maar verandering op komst, moeilijke periode die komt maar achteraf nieuwe kansen ?
De heer kan ik niet goed plaatsen, klaveren ook niet..

Wat denken jullie ?

Alvast veel dank :)

Nathalie

• Gast
Re: werksituatie
« Reactie #1 Gepost op: november 03, 2015, 13:44:50 pm »
Hoi Helena

Het werk is niet datgene wat je had verwacht. Het was iets dat jou tijdelijk? gelukkig heeft gemaakt of kan het ook zijn dat er een gemiste kans lag? Er ligt geen voldoening meer alvast. Je bent op zoek naar iets anders maar voorlopig ligt er nog niet al te snel iets. Ik zie niet zo gauw een ontslag maar als die er komt dan zal die eerder van jou kant zijn.  Hmmm ofwel kan  het zijn dat er toch een wending komt ( kan mss een voorstel zijn door een mannelijk persoon?)op jou huidig werk waardoor je toch zal blijven. Ik zie gepieker liggen, niet onmiddellijk nieuw werk en het besluit toch nog even te blijven en het beste van te maken.

Maar das mijn visie natuurlijk :) Misschien zien de anderen i jou legging er totaal iets anders in.