boek

Gestart door yoga, september 21, 2015, 11:44:48 AM

yoga

volgend jaar zal ik een boek uitgeven... best spannend dus...
toch wou ik stiekem even de kaartjes inkijken om te zien of mijn boek 'succes' zal hebben.

tuin     maan    brief

wat denken jullie
liefs yoga

yoga

Niemand een idee?

liefs
yoga

Gabriëlla

De Brief in combinatie met De Maan geeft alleen een bericht over werk aan, naar mijn idee niet wat het bericht inhoudt.

Carla

Maar wat denk je van de tuin Gabriella? Zou dat niet kunnen duiden op 'naar buiten treden' en een bepaalde creatieve groei?
Ik weet niet zoveel van kaarten als jij, maar dit kwam in mij op en je nam de tuin niet mee bij jouw gedachten... zomaar een hersenpsinsel dus  :)

Gabriëlla

Het is geen hersenspinsel maar gewoon een gedachte hoor! Onder hersenspinsels versta ik wat anders.

Creatieve groei is er zeker, het schrijverstalent zal ontplooit worden! Op zich zit dat goed dus maar laat ik het anders formuleren. Ik denk dat de reacties van mensen zeer divers zullen zijn. Een meest voorkomende reactie kan ik daarom niet uit die brief halen.

Als je nog vragen hebt dan lees ik ze graag.

GABRIELLA

Carla

Da's waar! En yoga wilde graag weten of haar boek succes heeft  ;D

Gabriëlla

Ik ga in ieder geval voor haar duimen!!

GABRIELLA

yoga

ja dus ene vind het boek ok en de andere vindt er maar niks aan, zoiets?
;)
het is niet dat het boek succesvol of geld moet opbrengen... het zijn kaartjes om te zien of mensen iets aan mijn boek zullen hebben of mensen geïnteresseerd zijn in het boek...

En kan ik eventueel door dat boek van job veranderen en doen in wat ik leuk vindt en waar ik goed in ben.

bedankt voor jullie meedenken!
liefs
yoga

Gabriëlla

Precies Yoga!

De een heeft wat aan het boek, de ander vindt het maar niks en alles wat daartussen zit! Ik krijg het gevoel dat je boek toch wel succes zal hebben. Blijf vooral doen wat je leuk vindt want dat werkt het beste!

GABRIELLA

Sas-8314

Heej Yoga :)

In ieder geval fijn dat je besloten hebt om het boek gewoon uit te geven :)
De tuin roept bij mij meerdere betekenissen op, andere mensen enerzijds, maar ook het jezelf bevrijden van hetgeen jou in jouw creativiteit (nu nog) remt, (waaronder met name de meningen van anderen) Het boek zal je naar mijn idee dan ook helpen om meer ruimte te ervaren om je verder op je eigen wijze verder te ontwikkelen. De brief geeft me namelijk het idee dat jij goed genoeg weet wat wel en niet goed is voor jezelf .. Wanneer het uitbrengen van jouw boek jou iets brengt dan is dit het succesvol en dan zullen er altijd mensen zijn "die je volgen" ...
Uiteindelijk blijf ik het boek als een onderdeel van jouw verwerking zien en dat is naar mijn mening ook het enige dat telt, het brengt je dichter bij je zelf en dan wordt groeien ook bloeien als een logisch gevolg ...
In die zin sluit ik me dus ook volledig aan bij de rest van de reacties.

succes en vooral veel plezier Yoga !
x
what defines us is how well we rise after falling

yoga

bedankt sasje voor je aanvulling...
Doet enorm deugd om dit boek te schrijven, ik denk dat me enorm ga helpen in mijn verwerkingsproces en zelfontwikkeling.  Dit is zoveel meer waard dan alle andere dingen.

liefs yoga

Sas-8314

da's mooi lieve dame :)
liefs ..
what defines us is how well we rise after falling

Gabriëlla

Hoe is het inmiddels met je boek Yoga? Ik ben echt heel beniewd 8)

GABRIELLA

yoga

oh mijn boek komt pas in maart uit, dus nog even geduld, ik ben even nieuwsgierig als jij hoor  ;)
ik laat je zeker nog iets weten.

liefs yoga

Gabriëlla