Onverwachte sollicitatie

Gestart door Gabriëlla, september 18, 2015, 21:12:17 PM

Gabriëlla

Hallo allemaal,

Vanmiddag ben ik door een bedrijf benaderd. Ik heb enige tijd geleden namelijk gesolliciteerd naar een functie van klantenservicemedewerker bij een groot bedrijf. Maar nu slaan ineens de twijfels toe. Ik kan uiteraard wel tarotkaarten voor mezelf leggen maar omdat ik emotioneel te betrokken ben, heb ik objectieve reacties nodig. Ik heb een legging voor mezelf gedaan met de vraag of het verstandig is om deze baan aan te nemen (aangenomen dat ik aangenomen word, volg je het nog :P)

1. Hier draait het om: Pentakels 8
2. Zo begint het: De Wereld
3. De reacties: Kelken 5
4. Het resultaat: Staven 3

Het gaat om een totaal nieuw begin wat uiteindelijk goed is. Helaas zijn ze wat teleurgesteld in mijn kunnen (Kelken 5) maar uiteindelijk komt het wel goed. Het blijft vaag voor mij of dat goed komen bij dat bedrijf is wat mij vanmiddag heeft benaderd of dat dit bij een ander is.

GABRIELLA

Geert

:) "je moet aardig wat lef heben om voor jou de kaarten te duiden" :)
Maar dat even terzijde. Ik duid niet allen de kaarten maar ook het gevoel dat ik erbij heb.

Deze legging gaat denk ik alleen maar over de sollicitatie. Niet over wat daarna komt.
Ik voel, in deze legging, niet jouw vraag of het goed komt bij dit of een ander bedrijf.
Ik vraag me dus af of jouw uiteindelijke vraag met deze legging beantwoord kan worden.
die vraag is dus: "...of dat goed gaat komen bij dat bedrijf, ...,of dat dit bij een ander is...".

Ik kijk eerst naar dat wat ik mis.

Ik mis Lucht, (de Zwaarden), en zijn er geen hofkaarten.
Je zult het op eigen kracht moeten doen, waarbij je niet voldoende ruimte (lucht) krijgt
om je verhaal goed te vertellen.

Pentakels acht verteld mij dat het iets is, dat nieuw voor je is.
En dat het iets is dat je aan kunt (de Wereld).

Maar dan komt Kelken Vijf. Daar word je inderdaad niet vrolijk van.
Dit gaat nog steeds over de sollicitatie.
Zou het zo kunnen zijn dat die teleurstelling niet bij het bedrijf zit, maar bij jou?
Dat komt zomaar even losjes bij mij binnen.

Staven Drie wordt dan duidelijker voor mij.
Staven Drie is voor mij, jouw twijfel of je het wel aankunt.
Staven Drie doet dan een beroep op je vertrouwen en op je intuitie. (Daar heb je geen gebrek aan).
De Wereld is een sterke kaart. Denk daar aan.

Jouw uiteindelijke vraag zou ik laten beantwoorden met een andere legging.
Deze legging gaat denk ik alleen maar over de sollicitatie.

(Zie ik een tweede gesprek?)

Ik wens je veel succes.

Gabriëlla

Geert, '

Als je wilt en kunt, kun jij dan voor mij een andere legging doen voor mijn uiteindelijke vraag? Of het goed gaat komen bij dat bedrijf?

Het is inderdaad nieuw voor mij, kan het denk ik ook wel aan maar ik ben inderdaad op de een of andere manier niet zeker.

Dank je trouwens voor je feedback!

Groet,

GABRIELLA

Geert

Hoi Gabriëlla,

Ik ben geen waarzegger. Aan voorspellingen waag ik me niet zo.
Ik kan wel aardig goed aanvoelen in het hier en nu.
Inzichten is mijn sterkste kant.
Of je die baan krijgt bij dat bedrijf?
Daar durf ik eigenlijk geen uitspraak over te doen.
Maar toch, de vraag heb ik wel gesteld.

Waarna de volgende kaarten werden gelegd: (het deck van Waite)

......1.....
..2..3..4..
......5.....

1. Uitgangspositie..........: Koningin van Bokalen
2. Niet doen..................: Ridder van Bokalen
3. Wel doen...................: Hogepriesteres
4. Komt uit bij................: Zon
5. Te verwachten resultaat.: Zot

Sterke kaarten!

De Koningin van Bokalen verbaast me niks. Spiritueel, Heldervoelend, Helderziend.
Dat is jouw uitgangspositie.
Daaronder ligt de Hogepriesteres: zet jouw kwaliteiten (de Koningin van Bokalen) in.
Dit is een heel erg sterk koppel en beide zijn in jou aanwezig.
Je mag absoluut vertrouwen op je intuïtie en heldervoelendheid.

Je hebt wel de neiging om aardig gevonden te willen worden. Je bent soms te lief.
Ook een beetje geldingsdrang? (de Ridder van Bokalen).
Dat kun je beter nu niet inzetten. Een wat meer zakelijke opstelling is beter.

Wees wel als de Zon, zelfbewust.

Als laatste kaart diende de zot zich aan. Slik. Die kan naar twee kanten vallen.
Mijn gevoel zegt mij dat de Zot jou naar een nieuw begin brengt in iets dat geheel nieuw voor je is.
Je weet het, de Zot..., soms moet je die gewoon zijn en de sprong wagen.

Zijn er forumleden die zich wel toeleggen op toekomstvoorspellingen?
Ik ben daar wel benieuwd naar.

Gabriëlla

Als ik de indruk wek of heb gewekt dat ik toekomstvoorspeller ben dan spijt mij dat zeer!! Want dat heb ik naar mijn idee NOOIT van mezelf beweerd en volgens mij stralen mijn interpretaties van leggingen van anderen dat ook niet uit! Ik heb dat woord hier zelfs nog nooit geplaatst.
Ik zeg altijd dat ik een indicatie kan geven van iemands situatie en dat is iets heel anders!!

Ik geldingsdrang?! Zeg maar gerust brutaal ;D :-X Ik moet daar inderdaad mee oppassen!!

De Dwaas geeft aan dat ik om tot nu toe onbekende reden(en) die sprong moet wagen, in ieder geval naar dat bedrijf toe moet gaan voor een gesprek! Maar inderdaad ook zakelijk moet blijven en vooral GOED door te vragen bij een eventuele contract ondertekening!

Het valt mij op dat ik zeer veel waterkaarten in deze legging aantref! Slechts een vuur en luchtkaart en het element aarde ontbreekt. In de vorige legging was dit element ook maar schaars aanwezig! Ik zie hier wel weer en luchtkaart, wat aangeeft dat ik de situatie luchtiger moet opvatten dan ik nu doe!

Nog een saillant detail: de samengestelde waarde van de kaarten komt uit op 21. En aan welk tafelnummer zat ik vanmiddag toen ik met een vriendin in de stad koffie ging drinken?! Aan tafel 21!! Maak ik de link aan kaart 21 (De Wereld) die in de vorige legging ter tafel kwam!

Ditmaal ook veel hofkaarten en kaarten uit de Grote Arcana.

GABRIELLA

Geert

Hoi Gabriëlla,

Dank je wel voor je reactie. Het is absoluut niet mijn bedoeling jou neer te zetten als waarzegster.
Integendeel. Heb ik die indruk gewekt, dan mijn welgemeende excuses hiervoor.
Overigens, helderziendheid betekent voor mij: "de zaken helder kunnen zien".
Een goed onderscheidend vermogen.
Dat je hierdoor makkelijker trends kunt waarnemen, kan door anderen worden gezien als waarzeggerij.
Overigens, het zat wel in je vraag, kijken naar de toekomst. Dat is de trigger voor het antwoord.

Goed dat je mij hierop attendeert, ik zal beter op mijn woorden letten.

Dan wens ik je nog een fijne en vruchtbare sollicitatie.

Gabriëlla

Wát een lieve reactie en een goede uitleg van jou Geert!

Misschien moet ik wat minder op scherp staan!

GABRIELLA