Is er iemand die voor mij een legging over de liefde wil doen?

Gestart door kittykat, september 12, 2015, 14:17:18 PM

kittykat

Hoi allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest, maar ik heb weer even wat advies nodig.  :) Ik luister wel naar mijn intuïtie, maar wil graag "overleggen" over welke handelingen ik zou moeten/kunnen doen, of dat ik het wel bij het rechte eind heb.

Graag zou ik eerst een algemene legging willen krijgen voor de liefde en van daaruit naar een specifieke vraaglegging willen gaan. Ik ben een vrouw met de geboortedatum 22-12-1980 en my point of interest  ;D is een man.

Alvast bedankt!

Groetjes, kittykat

Gabriëlla

Hoi Kittykat,

Hier van mijn kant een algemene liefdeslegging voor jou.

1. Blanco kaart: Matigheid
2. Wat jouw hart voelt: Pentakels Koning
3. Wat jij denkt: Kelken 10
4. Op grond waarvan jij je mening baseert: Kelken Koningin
5. Wat jou diep raakt: Pentakels 9
6. Wat jij verwerpt: De Zegewagen

1. Je hebt een algemene angst om vast te komen zitten. Daardoor heb je het liefst open situaties waar jij op in kunt spelen. Ik krijg het gevoel dat jou dat in een (ver) verleden de nodige problemen heeft gegeven op het sociale en/of relationele vlak.

2. Jouw hart verlangt naar een man waarmee je een zeker bestaan kunt opbouwen. Je bent die onberekenbare en/of onbetrouwbare mannen meer dan zat :P Je bent eveneens de strijd zat die je in relaties moet voeren!
Omdat je zelf zo bent, is dit er mede de oorzaak van dat je op een (zeer) ondernemend type valt!! Maar...juist die ondernemende types heb je niet zeker voor je gevoel. Het betrouwbare/degelijke vind je saai (daar ben je althans bang voor) en het ondernemende vind je eng!
Een betrouwbare en zeer ondernemende man voor jou dus!

6. De Zegewagen geeft mij het gevoel dat je hierin balans zoekt.

3. Ik krijg het gevoel dat hij nog gebonden is, klopt dat? Vooral als ik naar Kelken Koningin kijk, krijg ik des te sterker het gevoel dat er al enige tijd iets tussen jullie speelt, zij het op een rustige manier en nog niet officieel gebonden. Je wilt hem eindelijk voor jezelf maar je hebt een soort van meegevoel met die vrouw (Pentakels 9).

5. En wat jou eigenlijk nog het meest raakt, is dat jijzelf je huidige zekerheden (deels) moet gaan opgeven!

Ik voel aan je dat je zeer omzichtig handelt!

GABRIELLA

kittykat

Hoi Gabriëlla,

Allereerst bedankt voor jouw legging. Ik had niet zo snel een reactie op mijn vraag verwacht en was blij verrast dat er iemand al de tijd voor had genomen

Citaat van: Gabriëlla op september 12, 2015, 16:35:33 PM
1. Je hebt een algemene angst om vast te komen zitten. Daardoor heb je het liefst open situaties waar jij op in kunt spelen. Ik krijg het gevoel dat jou dat in een (ver) verleden de nodige problemen heeft gegeven op het sociale en/of relationele vlak. 
Ik hou er inderdaad niet van om in het nauw gedreven te worden; laat mij maar lekker mijn eigen ding doen en dan ben ik tevreden!

2. Jouw hart verlangt naar een man waarmee je een zeker bestaan kunt opbouwen. Je bent die onberekenbare en/of onbetrouwbare mannen meer dan zat :P Je bent eveneens de strijd zat die je in relaties moet voeren!
Dat klopt inderdaad! ;D

Omdat je zelf zo bent, is dit er mede de oorzaak van dat je op een (zeer) ondernemend type valt!! Maar...juist die ondernemende types heb je niet zeker voor je gevoel. Het betrouwbare/degelijke vind je saai (daar ben je althans bang voor) en het ondernemende vind je eng!
Een betrouwbare en zeer ondernemende man voor jou dus!
Het eerste gedeelte klopt inderdaad, dat ondernemende herken ik ook. Ik ben niet iemand die "burgerlijk" op de bank kan zitten, daar heb ik te veel energie en nieuwsgierigheid voor. Daarom vind ik het ook erg leuk om altijd met iets bezig te zijn of om evenementen te bezoeken, of zelfs gewoon borrelavondjes te houden. Saaiheid is hopelijk iets wat ik nooit hoef tegen te komen, haha! Maar soms vind ik nieuwe dingen ondernemen of ervaren, inderdaad een beetje eng. De angst voor het onbekende zeg maar...

6. De Zegewagen geeft mij het gevoel dat je hierin balans zoekt.
Klopt.

3. Ik krijg het gevoel dat hij nog gebonden is, klopt dat? Vooral als ik naar Kelken Koningin kijk, krijg ik des te sterker het gevoel dat er al enige tijd iets tussen jullie speelt, zij het op een rustige manier en nog niet officieel gebonden. Je wilt hem eindelijk voor jezelf maar je hebt een soort van meegevoel met die vrouw (Pentakels 9).
Bij mij weten is hij niet gebonden. Althans, volgens mij niet in een relatie, wat ik zo van hem opvang, van hem hoor en wat hij ooit aan opmerkingen bij mij heeft laten vallen. Wellicht dat hij nog last heeft van een "ex-complex", even oneerbiedig gezegd. Of misschien houdt hij zich nog erg vast aan zijn single life. Maar waar hij in ieder geval aan "gebonden is", is zijn eigen zaak. Daar werkt hij in ieder geval heel hard voor.
Het klopt dat er al een tijdje iets speelt tussen ons en dat is de reden waarom ik om deze legging heb gevraagd; door een opmerking van hem is het balletje (weer) gaan rollen en ben ik weer nieuwsgierig naar hem geworden, nadat ik hem voor een bepaalde reden eigenlijk een tijd op afstand heb gehouden. Het kabbelt allemaal rustig voort en ik merk wel dat we elkaar nu pas een beetje leren kennen; het telkens weerzien is niet meer zo oppervlakkig. Ik merk aan hem dat hij dichterbij wil komen, maar dat hij steeds nèt niet die stap zet. Wat de reden is, weet ik niet. Er hangt namelijk wel iets in de lucht. Ik denk maar steeds dat hij een beetje verlegen wordt als hij letterlijk en figuurlijk in mijn persoonlijke zone komt. Ik heb geen haast, hij blijkbaar ook niet, maar ik wil hem inderdaad wel voor mijzelf hebben.  :)

5. En wat jou eigenlijk nog het meest raakt, is dat jijzelf je huidige zekerheden (deels) moet gaan opgeven!

Ik voel aan je dat je zeer omzichtig handelt!
Zekerheden opgeven, raakt mij altijd, ook weer die angst voor het onbekende. Dan voel ik mij onzeker, doordat ik de touwtjes van zekerheden niet meer in handen heb. :-\ Wat bedoel je precies met dat (je aanvoelt) dat ik zeer omzichtig handel?

Concreet heb ik nu na deze legging, de volgende, specifieke vragen;

- Geef ik hem de verkeerde signalen af, begrijp ik hem verkeerd / niet goed genoeg waardoor hij als reactie geeft dat hij er (nog) niet volledig voor gaat? Ik ga er dan wel vanuit dat hij niet gebonden is aan een ander.
- Ik heb het gevoel dat hij ergens bang voor is en ik kan er mijn vinger niet op leggen wat dat zou kunnen zijn. Maar ik voel ook wel dat hij heel graag iets wil en soms ook dat hij staat te popelen. Mijn verstand zegt dat ik mij moet inhouden met mijn gedrag, want anders schrik ik hem af. Maar mijn gevoel zegt dat ik spontane acties moet blijven uitvoeren, want daar reageert hij wel gelijk op. Hoe moet of kan ik de situatie verder doorpakken? Moet ik het gewoon laten voortkabbelen zoals het nu gaat?

Alvast bedankt Gabriëlla! En als er anderen zijn die er hun visie op willen loslaten, dan sta ik daar natuurlijk ook voor open!  :)

Gabriëlla

Hey Kittykat,

Allereerst reuze bedankt voor je zeer uitgebreide feedback aan mij! Ik leer namelijk nog steeds van mensen die mij dit geven. Ik vind dat namelijk heel belangrijk! 

Ik twijfelde eerlijk gezegd ook of hij gebonden was of niet. Omdat jouw omzichtigheid (maar nu blijkt misschien wel dat ik zijn omzichtigheid ook voelde) zo sterk door kwam, heb ik je toch maar gevraagd of hij gebonden is of niet.
Ik voelde ook je behoefte aan vastigheid en tegelijkertijd je angst voor het opgeven van je oude zekerheden. Ik dacht ook nog (maar het blijkt dat ik daar naast zit) dat het misschien mogelijk was dat die man haar weliswaar zekerheid biedt, lief is voor haar en dat Kittykat wel een groot respect voor hem heeft maar dat ze misschien niet die passie voelt die ze normaal gesproken wel bij een man voelt.

Omzichtig handelen. Uit je verhaal maak ik nu op dat het lang oppervlakkig is geweest tussen jullie en dat alles langzaam groeit. Maar ik zal eerst eens een legging voor je overige vragen doen.

1. Jouw droompartner: Staven Koning
2. De houding van hem jegens jou: Zwaarden Aas
3. Jouw houding jegens hem: Kelken 9
4. Huidige omstandigheden van jou geliefde: Kelken 3
5. Is jouw geliefde gebonden: Pentakels 6
6. Is hij bereid om op jouw avances in te gaan: Staven 4
7. Moet jij je met hem inlaten: Staven 6

Wow, als jouw droompartner één ding is, dan is het trouw!! Hij eist zelfs die trouw ook van zijn partner (Staven Koning). Valt mijn oog meteen op Pentakels 6! Voor mij voelt het twijfelachtig of hij gebonden is of niet maar mocht dat zo zijn, dan voelt voor mij de basis van die relatie niet goed aan. Ik heb de indruk dat die relatie niet helemaal op eerlijkheid gebaseerd is en ook dat hem dit op den duur zuur zal gaan opbreken. Ik bedoel in dit geval niet persé seksuele ontrouw van zijn partner maar iets anders waar ik de vinger niet op kan leggen.

Zwaarden Aas geeft zijn terughoudendheid jegens jou aan. Kan het zijn dat hij bang is voor de reacties van zijn omgeving (Kelken 3)? Want ik denk niet dat hij een uitgebreide vriendenkring heeft maar wel een paar mensen om hem heen die hem zeer dierbaar zijn. Is hij op de een of andere manier bang dat zij jou niet zullen accepteren?! Is dit het wat misschien nog wel de allergrootste rol speelt?

Staven 4 zegt mij dat hij WEL bereid is om op jouw avances in te gaan, ook dat jij je gerust met hem kunt inlaten (Staven 6). Hij is serieus en heeft een diep respect voor je.

Kelken 9: ik denk dat je hier wat meer op moet doorvragen bij hem!

Liefs,

GABRIELLA

kittykat

Hoi Gabriëlla,

Bedankt voor jouw uitleg op mijn eerdere vragen en de nieuwe legging! Ik zal jou weer voorzien van feedback op de laatste legging.  :)

Citaat van: Gabriëlla op september 13, 2015, 11:09:49 AM
Ik twijfelde eerlijk gezegd ook of hij gebonden was of niet. Omdat jouw omzichtigheid (maar nu blijkt misschien wel dat ik zijn omzichtigheid ook voelde) zo sterk door kwam, heb ik je toch maar gevraagd of hij gebonden is of niet.
Ik voelde ook je behoefte aan vastigheid en tegelijkertijd je angst voor het opgeven van je oude zekerheden. Ik dacht ook nog (maar het blijkt dat ik daar naast zit) dat het misschien mogelijk was dat die man haar weliswaar zekerheid biedt, lief is voor haar en dat Kittykat wel een groot respect voor hem heeft maar dat ze misschien niet die passie voelt die ze normaal gesproken wel bij een man voelt.
Wat mooi om te lezen dat jij ook het gevoel binnenkrijgt van de man waar het om gaat. Dat zeg mij dan weer dat er wel degelijk een bepaalde connectie tussen hem en mij is.  ;)

1. Jouw droompartner: Staven Koning
2. De houding van hem jegens jou: Zwaarden Aas
3. Jouw houding jegens hem: Kelken 9
4. Huidige omstandigheden van jou geliefde: Kelken 3
5. Is jouw geliefde gebonden: Pentakels 6
6. Is hij bereid om op jouw avances in te gaan: Staven 4
7. Moet jij je met hem inlaten: Staven 6

Wow, als jouw droompartner één ding is, dan is het trouw!! Hij eist zelfs die trouw ook van zijn partner (Staven Koning). Valt mijn oog meteen op Pentakels 6! Voor mij voelt het twijfelachtig of hij gebonden is of niet maar mocht dat zo zijn, dan voelt voor mij de basis van die relatie niet goed aan. Ik heb de indruk dat die relatie niet helemaal op eerlijkheid gebaseerd is en ook dat hem dit op den duur zuur zal gaan opbreken. Ik bedoel in dit geval niet persé seksuele ontrouw van zijn partner maar iets anders waar ik de vinger niet op kan leggen.
Dat jij aangeeft dat mijn droompartner trouw is en dat ook van zijn partner verwacht, geeft mij ook weer vertrouwen. Ik ben namelijk ook zo. Stel dat hij inderdaad toch gebonden aan iets of iemand blijkt te zijn, dan is het in ieder geval ook niet iemand die alles zomaar ineens "weggooit", maar wel een volhouder is. Dat spreekt mij ook erg aan. Ik vraag mij soms wel af wat er allemaal in zijn hoofd rond speelt, want vaak zie ik hem wel in gedachten verzonken of is hij wat afwezig. Ik heb moeite om hem goed te peilen of hem goed te kunnen "lezen" en dat is de eerste keer dat ik dat bij een persoon heb.

Zwaarden Aas geeft zijn terughoudendheid jegens jou aan. Kan het zijn dat hij bang is voor de reacties van zijn omgeving (Kelken 3)? Want ik denk niet dat hij een uitgebreide vriendenkring heeft maar wel een paar mensen om hem heen die hem zeer dierbaar zijn. Is hij op de een of andere manier bang dat zij jou niet zullen accepteren?! Is dit het wat misschien nog wel de allergrootste rol speelt?
Hij kent wel veel mensen, maar er zijn volgens mij inderdaad maar weinig mensen die hij echt als dierbare vrienden om zich heen heeft. Ik ken veel mensen die hem ook kennen en andersom. Er is een jongen waarvan ik weet dat hij zijn allerbeste maat is en die jongen is ook altijd heel aardig en sociaal tegen mij. Dat is ook een kerel die zijn handen in het vuur steekt voor zijn dierbaren en het is mij al een paar keer opgevallen dat my point of interest zijn beste maat op de een of andere manier raadpleegt. Ik zie ze dan samen in gesprek zijn als of de een de ander advies vraagt en de ander het advies geeft. Geen houdingen waarvan ik kan zeggen dat ze een gewoon koetjes- en kalfjesgesprek hebben. (Zijn allerbeste maat leerde ik kennen zonder dat ik van hun wist dat zij elkaar kenden, pas na een paar maanden kwam ik daar achter.)
Daarom denk ik niet dat hij bang is dat zijn hechte kring die mij ook kent mij niet accepteert; de meesten zijn mensen die ik altijd tegenkom bij dezelfde uitgaansgelegenheden en festivals en ook altijd een praatje met mij komen maken en mij graag zien. Ik denk eerder dat hij niet weet wat hij precies met mij aanmoet en hoe hij precies moet handelen. Ik ben geen standaard meisje in de omgang.
Er is nog wel een andere vriendengroep waarvan ik weet dat die personen nu allemaal bezig zijn met settelen, trouwen en kindjes krijgen, wellicht dat hij bang is om als laatste over te blijven of niet op hun wijze aan het settelen gaat en zij dat niet accepteren. Of het moet zo zijn dat hij met mij niet kan voldoen aan de verwachting die zijn familie heeft. Maar ik denk niet dat hij uit zo'n nauwdenkend nest komt, daar is hij te vrijgeestig voor.

Staven 4 zegt mij dat hij WEL bereid is om op jouw avances in te gaan, ook dat jij je gerust met hem kunt inlaten (Staven 6). Hij is serieus en heeft een diep respect voor je.
Dat hij wel bereid is om op mijn avances in te gaan, merk ik ook wel aan hem; wanneer ik hem wat uitdaag, hapt hij of hij stelt een wedervraag van hoe hij iets of wat hij kan doen. Hij verraste mij laatst een keer door op zijn terras bij mij aan tafel een klein stukje te komen zingen, nadat ik op zijn uitnodiging had gereageerd door te zeggen dat ik alleen zou komen wanneer hij een serenade voor mij zou zingen. Dat was voor hem geen probleem wanneer hij eerst een paar borrels achterover zou slaan. Ik had niet gedacht dat hij daar serieus op in zou gaan, dus was blij verrast toen hij het ineens wèl deed. Hij gaf toen wel toe dat hij toen niets had voorbereid, maar dat hij het een volgende keer beter zou doen. Sindsdien help ik hem steeds aan die volgende keer herinneren, want we hebben elkaar nog niet gezien sinds 3 weken geleden dat hij de dag erna op vakantie ging. Iets zegt mij dat hij het nog ècht serieus een keer gaat doen, maar dan wel wanneer hij helemaal zeker van zijn zaak is en zich niet te bekeken voelt.
Dat hij serieus is en respect voor mij heeft, merk ik aan de manier hoe hij met mij omgaat, hoe zijn aanrakingen zijn en hoe hij zijn vragen stelt. Hij vraagt altijd hoe ik naar huis ga en of alles wel goed is voordat ik wegga, hij gedraagt zich niet meer zo lomp hoe kerels weleens kunnen zijn, maar heel netjes - haast galant. Hij houdt mij op zijn eigen manier goed in de gaten en dat laat hij wel merken.
Fijn om te weten dat jij hebt gezien/gevoeld dat ik mij met hem kan inlaten. Dat voel ik ook en daarom zocht ik hier advies om met dat gevoel om te gaan en bevestiging te krijgen dat het goed is.

Kelken 9: ik denk dat je hier wat meer op moet doorvragen bij hem!
Waarom denk je dat ik dat moet doen? Ik zal zaterdag wel het vragenvuur op hem openen, want als het goed is, kom ik hem dan weer tegen op een feestje!  ;)

Bedankt voor jouw tweede legging, Gabriëlla! Met beide leggingen kan ik zeer zeker weer verder aan de slag. Wat ik in ieder geval hoop, is dat er progressie geboekt blijft worden en dat er een mooi resultaat uitkomt. Maar dan moet ik er wel energie in blijven steken, misschien zelfs wat meer dan ik nu doe.

Groetjes, Kittykat

Gabriëlla

Hey Kittykat.

Wederom wéér reuze bedankt voor je feedback!! Ik denk dat jij duidelijker moet zijn omdat ik het idee heb dat je met steeds meer vragen komt te zitten jegens hem. Hij vraagt dingen op een subtiele manier aan jou, jij dus ook bij hem.

Ik denk ook dat hij de angst heeft dat hij zich bekeken voelt als ik jou zo eens lees.

Ik hoop voor jou dat het wat wordt joh!! Hou je me op de hoogte?!

GABRIELLA

kittykat

Hai Gabriëlla,

Graag gedaan hoor! Ik heb inderdaad steeds meer vragen, dat komt ook, omdat ik hem steeds interessanter ga vinden. Ik hou je op de hoogte!  ;D

Groetjes van Kittykat

kittykat

Hai Gabriëla,

Helaas, hij was het afgelopen weekend op een bruiloft in het buitenland, dus heb hem helaas niet gezien of gesproken!  :'(  Had mij er wel op verheugd om hem weer een keer te zien, vooral, omdat ik ook andere mensen die hij ook kent en zijn beste maatje was tegen gekomen die ik al een tijdje niet meer had gezien. Zijn maatje was weer heel aardig en sociaal tegen mij en zei ervan overtuigd te zijn dat we er volgend jaar weer bij zijn op hetzelfde feestje, haha!

Ik weet niet wanneer ik my point of interest weer zal zien of tegenkomen, maar wanneer er weer iets gebeurt, hoor je het gelijk!  ;D

Groetjes van Kittykat

Gabriëlla

Ik hoop dat jij je hem zo snel mogelijk weer zal zien! En dan van je interest je point gaat maken!! Ik duim voor je!!

Dank je voor je info!!

Groetjes van
GABRIELLA