Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Werk

Gestart door EngeltjeXXX, september 07, 2015, 12:36:40 PM

EngeltjeXXX

Op een vervelende manier ben ik mijn baan kwijt geraakt. In die baan kon ik alles waar ik voor leef kwijt. N.a.v. een vervelend conflict met mijn baas heb ik zelf ontslag genomen omdat de situatie onwerkbaar bleek. Nu ben ik al weer twee jaar werkloos en sollicitaties zijn op niets uitgelopen. Nu is er een vacature die me heel erg leuk lijkt. Ik hoop natuurlijk dat ik het word. Daarom heb ik een driekaartlegging gedaan:

verleden: koningin staven
heden: bekers 5
toekomst: magier

Gabriëlla

Hoi Engeltje,

Allereerst wil ik aan je kwijt dat ik je situatie zeer vervelend voor je vind! '

De Magiër geeft aan dat je de kans hebt of krijgt om een mooi contract af te sluiten. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit naar aanleiding van deze vacature is maar ik heb wel het idee dat je snel niet meer werkloos zult zijn.

GABRIELLA

EngeltjeXXX

Wat een lieve reactie, Gabriella! Dank je wel! Ik heb net de sollicitatiebrief geschreven. Ik laat hem nog even liggen en laat hem aan nog iemand lezen. Ik hoop maar dat het een keer lukt. Het wordt steeds lastiger om mezelf weer op te peppen en er voor te gaan, maar ik doe het toch! 

Gabriëlla

Ik kan het me voorstellen EngeltjeXXX! Ik ga voor je duimen!

GABRIELLA