Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Werk

Gestart door janice, september 02, 2015, 20:10:48 PM

janice

Hoi , heeft er iemand tijd voor een kaartlegging? ik ben benieuwd naar de volgende baan, qua duur en salaris, zal het overeenkomen met mn laatste baan ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

Gabriëlla

Hoi Janice,

Hier een poging van mijn kant.

1. Hoofdaspect: Zwaarden Schildknaap
2. Verleden: Kelken 4
3. Toekomst: De Duivel
4. Kern: Staven Koningin
5. Uitkomst: Pentakels 3

Kelken 4: je vorige baan ben je duidelijk ontgroeid, er zit voor jou geen uitdaging meer in. Je wilt een betere baan met meer salaris en meer uitdaging (Zwaarden Schildknaap). Je twijfelt echter of je dat gaat lukken en/of jij daar de juiste papieren voor hebt. Toch komt er iets op je pad wat je heel erg aanspreekt en wat je ook krijgt (Pentakels 3) Maar met De Duivel in zicht vraag ik me af of die toekomstige baan van je hart wel op een zuivere manier verkregen wordt en/of er zit een ander addertje onder het gras.
Het kan met de werksfeer aldaar te maken hebben. Het kan ook met die vrouw te maken hebben die jou gaat ondersteunen (Staven Koningin). Ik voel nu iemand die verliefd is/wordt op de baas, waardoor zij uiteindelijk meer macht heeft?
Kijk, die baan krijg je wel maar die vrouw heeft de neiging tot machtsvertoon waar jij last van kunt krijgen.

Of ben je misschien zelf van plan om je charmes in de strijd te gooien? ;D

GABRIELLA

janice

Dank je wel Gabriella, mn oude werk was ik idd ontgroeid, ik zal niet vergeten om terug te komen op je kaartlegging wanneer ik weer aan de slag ga
Intuitie is verstand dat haast heeft

Gabriëlla

Dank je Janice! Je komt er wel!

Let in ieder geval op een donkerharige vrouw met hoogstwaarschijnlijk blauwe ogen/blanke huid (hooguit iets getint). Zij is je in eerste instantie ter wille maar je kunt in een machtsstrijd met haar verwikkeld raken. Jij niet alleen heb ik het gevoel. Je krijgt die betere baan dus heus wel maar vanwege haar zal het eerst een strijd worden.