dagkaartjes graag hulp met duiden

Gestart door Bootje, september 01, 2015, 19:34:55 PM

Bootje

Ik trok de volgende kaarten de lelie, de vrouw en de ster.

Ik kwam op de volgende duidingen.

Ik moet meer op mezelf vertrouwen, ik ben goed zoals ik ben.
Ik krijg hulp waardoor er dingen duidelijk worden.
Ik kan mezelf helpen door een duidelijk doel voor mezelf te stellen.
Of totaal de andere kant op, ik bied mijn kleine meid de bescherming die ze nu nodig heeft.

Ik hoor graag jullie mening!

Gabriëlla

Hoi Bootje,

Heb je deze kaarten zonder vraagstelling vooraf gelegd of wil je iets specifieks weten?

Bootje

Hoi gabriella, ze zijn zonder vraagstelling. Ik had dit als tip meegekregen om de kaartjes te leren duiden.

Liefs Bootje

Gabriëlla

De Lelie geeft aan dat het om vriendschappen van de Dame gaat maar ook op de rol van de vader die in haar leven een rol speelt.

De Ster geeft aan dat het een vrouw met zelfvertrouwen is en tevreden is met hoe alles nu gaat.

Nathalie

Dag bootje

lelie vrouw en ster

zonder vraagstelling zei je?

Mijn visie:  heb je een job dan kan het zijn dat er promotie in vooruitzicht ligt (indien je de vrouw bent in deze legging)   kan ook betekenen dat er een ouder dame in kwestie met veel ervaring (maar in wat?) de komende tijd belangrijk zal worden voor je  of je zal helpen met een zaak.  Indien de boom of slang erbij zou liggen wat niet het geval is maar zou betekenen wat oppassen met duizeligheid, lage bloeddruk :).Nog totaal anders is de harmonie tussen moeder en kind of dat er terug vrede komt met een moeder figuur?  Ik probeer maar natuurlijk misschien betekenen de kaartjes totaal iets anders xxx