liefdesvraag

Gestart door Bootje, augustus 29, 2015, 16:29:25 PM

Bootje

Goedemiddag allemaal. Ik ben een beginner op het gebied van kaarten en zou graag hulp willen met duiden.
Vraagster is getrouwd, zijn sinds het begin van dit jaar uit elkaar, scheiding nog niet definitief en wil graag weten wat haar de komende 3 maanden te wachten staat op liefdesgebied.

Vogels+huis+ring (eerste rij)
Beer+toren+weg (tweede rij)
Maan+hart+ ooievaar (derde rij)

Als ik een zakelijke reading zou doen zou het me wel aardig lukken. Eerste rij gesprekken over een koopcontract? Tweede rij een keuze die gemaakt moet worden met betrekking tot bankzaken maar in de liefde lastiger.
Eerste rij gesprekken over het gezin over het huwelijk? Omdat de toren op de pk ligt eenzame moeder (beer) maar dan de keuze? Dan de laatste rij maan, hart, ooievaar, veranderingen in de liefde?

Zoals jullie kunnen zien, ik kan wel wat hulp gebruiken haha

Liefs bootje

Gabriëlla

Vogels/Huis/Ring: Een huis waar ze graag vanaf willen maar nog niet kunnen. Ik heb het gevoel dat het hier om een koophuis gaat. Ook dat een of beiden van het stel zich enige tijd gekooid heeft gevoeld en nu de vrijheid wil. Wat denkt/denken zij in die buitenwereld vol vrijheden te vinden? Als dat nog niet helder is voor de persoon in kwestie, kun je het des te moeilijker krijgen in je eentje.

Beer/Toren/Weg: Komt dit gebonden gevoel voort uit jaloezie van een of beide kanten? De Toren in combinatie met de Weg, vraag ik mij af of ze op heden wel volledig achter het besluit van een scheiding staan. Ik krijg het gevoel dat ze op een gegeven moment niet meer zo zeker zijn van hun zaak. Een oud gezegde je ervaart pas een gemis als samen uit je leven is lijkt hier van toepassing.

Maan/Hart/Ooievaar: komt die (vermeende) jaloezie voort uit het feit dat er misschien toch een ander in het spel is (geweest)? Ik krijg het gevoel van een jaloerse collega. Een keus tussen die collega of de (gewezen) partner?

Ik vrees dat dit hoofdstuk nog niet zo snel afgelopen is, dat er nog heel veel gepraat moet worden!


GABRIELLA

Bootje

Jeetje gabriella, zo is het goed te zien dat ik nog een broekie ben. De reden dat ze uit elkaar zijn is inderdaad omdat de man zijn vrijheid wilde en een ander heeft. De dame in kwestie heeft ook erg het gevoel dat het er fase is van haar man. Ik heb nog veel te leren!! Dank voor je snelle reactie!

Bootje

Beste gabriella,

Waarbij nu erg benieuwd naar ben, is of dit jarenlange ervaring is, intuïtie of een gave. Ik had dit nooit uit de kaartjes gehaald  :-[

Gabriëlla

Jij ook bedankt Bootje! Ik had namelijk ook al tijdens het duiden van jouw kaartjes het gevoel dat dit een fase van die man is.

Het is denk ik een combinatie van gave, veel over interpretaties lezen en levenservaring. Denk ik maar hoor :)


GABRIELLA